grusznik86 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Witam, problem z ubogą mieszanką mam już 6 miesięcy, sprawdzane przez dwóch gaziarzy zakładu BRC bo taką ma instalacje lpg, coś tam po skasowaniu błedy rośnie do 18+ jak i na pb i lpg w obu przypadkach zrobione po 1000km, i dalej błąd wyskakuje, gaziarz twierdzi ,że to na pewno nie wina gazua, Autko na benzynie chodzi ładnie, na gazie troszku gorzej lubi na niedogrzanym silniku się przełączyć spowrotem na pb i na niskich obrotach lekko poszarpać, ale pytanie od czego zacząć szukać z tą ubogą mieszanką? Prośba o pomoc ,chyba ,że polecicie fachowca z Krakowa
Łukasz13 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Zacznij od zakupu vaga i zrobieniu logów, albo poszukaj kogoś kto ci zrobi, ale jak na lpg i na pb rośnie do 18% to prawdopodobnie przepływka pada trzeba potwierdzic logami.
grusznik86 Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Opublikowano 13 Listopada 2013 Jakiego tego Vaga kupić do silnika AVJ 1.8t 2002
Łukasz13 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Wystarczy ci zwykły interfejs z allegro za 30 zł i program z neta.
predki74 Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 tak jak koledzy piszą vag błedy i bedziemy myslec
grusznik86 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 Wkońcu uruchomiłem waga, niestety w języku angielskim polski vag cos mi sie nie bardzo chce połączyć, proszę o podpowiedź za co się brać ---------- Post dopisany at 20:36 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ---------- to są wyniki bez zaświeconego check , ponieważ dwa dni temu miałem resecik spowodowany wyciaganiem aku. niedługo pojawi się zapewne też uboga mieszanka wiec jeszcze raz podeśle zdjęcia jak już się check pojawi , Pozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 No juz jest dobrze jak masz vaga to zrób logi, ten bład od zużytego katalizatora, norma, zrób logi na benzynie po kasowaniu błedów na trójce do odcinki z gazem w podłodze, bloki 002+115 i 020+118+033 rób tym angielskim bo polski vag jest do niczego.
grusznik86 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 tak tylko jak chciałem zrobić logi na włączonym silniku to mi się niechciało komunikować coś tam błąd,że brak komunikacji ---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:53 ---------- chyba ,że ci chodzi o kolejne zestawienie błedów po śrubie na trzecim biegu tak?
Łukasz13 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Nie musisz zrobic loga podczas jazdy jakiego masz vaga? Najlepszy 3.11 Wysłano z U20i z użyciem Tapatalk
predki74 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 jak zrobisz logi to pozniej pojezdzi z vagiem grupa 31 ,32 tam sa bloki sond krotkiego i dłuszego działania wyswietla sie w procentach
grusznik86 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2013 vag 4.9 predki74 co macie na myśli logi bo zgupiałem poprostu zczytać kody błędów gdy dam mu ogień na 3rd? zaraz zainstaluje vaga 3.11 i zobaczymy jak tam wejść w tą grupe 31, 32 ??
predki74 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 te bloki to pozniej najpierw logi nie wiem jak u ciebie gdzie sa grupy od sond adaptacje krótko terminowe o których pisałem , powinny zawierać się pomiędzy -10% a +10%, vag wyświetli więcej, ale jeżeli będą poza zakresem to po jakimś czasie zapisze się błąd. Jeżeli wszystko jest ok to pracują w zakresie ok. -4% do +4%, jeżeli będziesz przełączał PB-LPG to zauważysz pewnie, że ich zakres pracy się zmieni, oczywiście w przypadku źle ustawionej instalacji LPG. adaptacje długoterminowe, i tak pierwsze dwie odpowiadają za przypadek kiedy pedał gazu jest wciśnięty, krótko mówiąc podczas jazdy. Natomiast następne dwie odpowiadają sytuację kiedy układ stabilizacji biegu jałowego pracuje, pedał gazu jest puszczony- bieg jałowy. Jeżeli któraś wartość wyjdzie poza granicę 10% to również po jakimś czasie pojawi się błąd. Jednak trwa to jakiś czas.
Łukasz13 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zainstaluj 3.11 skasuj błedy przed logowaniem nawet jak nic nie ma, potem wchodzisz w engine, bloki pomiarowe wybierasz te grupy co pisałem i na dole wciskasz log i start i jedziesz, potem drugi przejazd i kolejne grupy.
grusznik86 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2013 Tu mamy wszystkie błedy po przejechaniu ponad 300km Tu są te bloki i wyniki po przejechaniu do odcięcia drugi i trzeci bieg tu są logi błedów po tej krótkiej trasie niestety nie mogłem się połączyć vagiem na włączonym silniku i robieniu tych logów podczas jazdy tylko dopiero po przejechaniu tego odcinka wszedłem w opcje bloki i takie są wyniki jak leciał na drugim biegu to zamigał check klika razy i zgasł. Jakieś pomysły? Pozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Szkoda że nie możesz zrobić normalnych logów tak jak pisałem,tamte błędy w pierwszym screenie to od drugiej sondy nie maja wpływu na moc, korekty w bloku 032 po jeżdzie wyglądaja dobrze na czym jechałes na pb? Te błedy w ostatnim mogą byc spowodowane cewką, zamień cewkę na inny cylinder i zobacz czy błedy się też przeniosą.
predki74 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Kat do wymiany lub zamiennik za kata rura i elektronicznie wyciecie sondy u mnie to samo po przejechaniu 300 okolo byl check
grusznik86 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2013 tak a co jest tym lipnym katem spowodowane jakie są objawy bo autko na pb chodzi cud miód tylko na gazie lubi na zimnym przy większym obciążeniu się przełączyc no i lekko przerywa po zmianie biegu dodaniu gazu ---------- Post dopisany at 13:37 ---------- Poprzedni post napisany at 13:35 ---------- a czym jest spowodowana uboga mieszanka?
predki74 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 ale kolego zle logi robisz ? gaz masz dobrze wyregulowany widac po sondach mieszczą sie tylko logi to inaczej sie robi i na benzynie jest o tym artykuł
Łukasz13 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 jak jezdzisz na pb i blad nie wyskakuje i sa takie korekty w 032 jak teraz to jest cos nie tak z gazem Wysłane za pomoca sputnika. ---------- Post dopisany at 13:54 ---------- Poprzedni post napisany at 13:52 ---------- aha na lpg to bylo czyli powinno byc ok musisz zrobic logi Wysłane za pomoca sputnika. ---------- Post dopisany at 13:59 ---------- Poprzedni post napisany at 13:54 ---------- muszisz ogarnac vaga zeby laczył sie z silnikiem podczas jazdy i zrobic logi dynamiczne na pb po kasowaniu błędow bloki 002 +115 i 033+118 potem możesz zrobic tez na lpg te same bloki bo tak to nie dojdziemy przyczyny. Wysłane za pomoca sputnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się