Wylye Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 (edytowane) Ok wymieniony napinacz i łańcuch.Luźny łańcuch w odudowie wytarł dwa rowki na wylot.W tych dwóch miejscach delikatnie się pociło.Mechanik mówi że już kiedyś widział takie cuda tylko wtedy jeszcze były ślady łańcuszka na głowicy Ta fotka niech będzie przestrogą dla was, warstwa tego "syfoxu" na ściankach pokrywy to szok... Tak samo musi tam być wszędzie, WSZĘDZIE!!!! w magistrali na smoku w pompie wszędzie!!! Chcecie pociskać autami z wydajnymi silnikami? Stosujcie odpowiednie oleje!. Załączone (autorskie) foto, dowodzi dosyć dowolnej interpretacji tej zasady. Jak dla mnie ten usmażony olej to szok! Edytowane 24 Września 2016 przez Wylye 1
maciek23ms Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Ok wymieniony napinacz i łańcuch.Luźny łańcuch w odudowie wytarł dwa rowki na wylot.W tych dwóch miejscach delikatnie się pociło.Mechanik mówi że już kiedyś widział takie cuda tylko wtedy jeszcze były ślady łańcuszka na głowicy Ta fotka niech będzie przestrogą dla was, warstwa tego "syfoxu" na ściankach pokrywy to szok... Tak samo jest wszędzie, WSZĘDZIE!!!! w magistrali na smoku wszędzie!!! chcecie pociskać autami z wydajnymi silnikami? Stosujcie odpowienie oleje. Załączone (autorskie) foto, dowodzi dosyć dowolnej interpretacji tej zasady. Dla mnie ten usmażony olej to szok! ladny syf, u mnie 230k przebiegu a jak "odpakowalem" pokrywe bylo bardzo czysto, jaki dales napinacz?
azure Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 Ok wymieniony napinacz i łańcuch.Luźny łańcuch w odudowie wytarł dwa rowki na wylot.W tych dwóch miejscach delikatnie się pociło.Mechanik mówi że już kiedyś widział takie cuda tylko wtedy jeszcze były ślady łańcuszka na głowicy Ta fotka niech będzie przestrogą dla was, warstwa tego "syfoxu" na ściankach pokrywy to szok... Tak samo jest wszędzie, WSZĘDZIE!!!! w magistrali na smoku wszędzie!!! chcecie pociskać autami z wydajnymi silnikami? Stosujcie odpowienie oleje. Załączone (autorskie) foto, dowodzi dosyć dowolnej interpretacji tej zasady. Dla mnie ten usmażony olej to szok! ladny syf, u mnie 230k przebiegu a jak "odpakowalem" pokrywe bylo bardzo czysto, jaki dales napinacz? To efekt stosowania olei LL. Częsty widok w 1.8T ganianych na LL.
kris5333 Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 (edytowane) Niestety ze względu na ograniczony budżet nie kupiłem ori.Niby oryginał ale znając życie to chinol.Zobaczymy ile wytrzyma.Swoją drogą ciekawi mnie ten rozciągnięty łańcuch.Wymieniłem od razu rozrząd i wszystkie części nawet pasek były ori.Co do czystości to się zgadzam w 100%.Helmut miał zalany Castrol 5W30.Oczywiście pokrywa wyczyszczona z nagaru.Po kupnie olej wymieniłem na LiquiMoly 5W40.Przy następnej wymianie płukanka i micha w dół. Edytowane 24 Września 2016 przez kris5333
marcinch001 Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 No pokrywa nieżle upierd............ .
kris5333 Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 No na to wpływu nie miałem.Teraz trzeba to wszystko doprowadzić do ładu.Puki co po wymianie idzie jak pocisk.Ciekawe jaki jest przebieg faktyczny bo środek auta utrzymany wzorowo a książki serwisowe to wiadomo jakie są.
azure Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 Jak łańcuch rozciągnięty to >300-350kkm
kris5333 Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 Czyli tak jak 90% aut sprowadzonych
--Rafcio-- Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 Czyli tak jak 90% aut sprowadzonych Tak z przebiegami 220kkm
michaelmyers Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 u mnie pokrywa była tak samo albo i gorzej zajechana przy przebiegu 250k. Były lekkie otarcia od łańcuszka, ale nie tak wyraźne jak u kolegi Kris. W międzyczasie wyczyściłem doł. Ostatnio zakupiłem napinacz febi od kolegi "Dzik". Co najlepsze nie jest to chinol, ma wybite na napinaczu Made in Slovakia, do tego łańcuch SWAG. W nabliższym czasie zabieram sie za wymiane. Mam nadzieje, że terkot ustanie:)
kamilekquattro Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) witam Edytowane 18 Października 2016 przez kamilekquattro
michaelmyers Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 @Kris5333 Komplet napinacz + łańcuch coś koło 400 zł u kolegi Dzik. Napinacz ori jest z wtyczka, ale zamontuje do siebie bez, gdyż z tematu wynika, że jest to tylko eko smiec, nie mający wplywu na silnik/osprzet.
marcinch001 Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 No to cena bardzo dobra w porównaniu do oryginału za 2100 zł . Ciekawe ile wytrzyma . 1
kris5333 Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 No cena git.Oby posłużyło.Ja swojego napinacza na oczy nie widziałem.Mechanik znajomy zamawiał i niby to oryginał tylko z zamazanym logo.Zabuliłem 700+170 łańcuch.
Vassyli Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 U mnie kumpel wymienił napinacz i łańcuch i nadal mówi że coś nie tak. Powiem tak czy na zimnym czy na ciepłym było słychać u niego łańcuch jak na postoju dodał gazu to też gruchało, dał auto do naprawy łańcuch , napinacz oraz olej i filter zapłacił około 1200 i 500 za wymiane, choć jest niezadowolony. Nadal grzechocze ale tylko jak się wdepnie na gaz od około 3,5 tys obrotów w górę , oraz jak odpali to przez 15 sekund około słychać. (opisuje tutaj ten problem ponieważ chce mu pomóc ) Może macie jakieś pomysły co jest nie tak ?
WYSKUN Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 U mnie kumpel wymienił napinacz i łańcuch i nadal mówi że coś nie tak. Powiem tak czy na zimnym czy na ciepłym było słychać u niego łańcuch jak na postoju dodał gazu to też gruchało, dał auto do naprawy łańcuch , napinacz oraz olej i filter zapłacił około 1200 i 500 za wymiane, choć jest niezadowolony. Nadal grzechocze ale tylko jak się wdepnie na gaz od około 3,5 tys obrotów w górę , oraz jak odpali to przez 15 sekund około słychać. (opisuje tutaj ten problem ponieważ chce mu pomóc ) Może macie jakieś pomysły co jest nie tak ? To z reklamacja do mechanika a moze ma za niskie cisnienie oleju i niema smarowania odpowiedniego?
Vassyli Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Ale co mógł mechanik zepsuć ? jakie powinno być ciśnienie ? W sumie to dziwnie bo na wolnych obrotach teraz nie słychać gruchotania pod maską tylko i wyłącznie od wyższych obrotów . A i po założeniu napinacza i łańcucha jest w zakresie tych znaków na wałkach(strzałeczek) Może to być przez smok czy coś jeszcze?
--Rafcio-- Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 (edytowane) Napinacz chinol co tu wiecej pisać, przewalone tyle stron a najlepszym rozwiązaniem jest kupić oryginał z ASO bez wtyczki i wyłączyć resztę u tunera. Edytowane 23 Października 2016 przez --Rafcio--
WYSKUN Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Ale co mógł mechanik zepsuć ? jakie powinno być ciśnienie ? W sumie to dziwnie bo na wolnych obrotach teraz nie słychać gruchotania pod maską tylko i wyłącznie od wyższych obrotów . A i po założeniu napinacza i łańcucha jest w zakresie tych znaków na wałkach(strzałeczek) Może to być przez smok czy coś jeszcze? Z tego co mi wiadomo. Goracy silnik obroty jalowe ok 1.7bara. 2Tys obr ok 3.5bara. 3,5tys obr ok 4,5bara. Najlepiej jakbys nagral dobrą komorka filmik z tym dzwiekiem 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się