Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ok wymieniony napinacz i łańcuch.Luźny łańcuch w odudowie wytarł dwa rowki na wylot.W tych dwóch miejscach delikatnie się pociło.Mechanik mówi że już kiedyś widział takie cuda tylko wtedy jeszcze były ślady łańcuszka na głowicy :huh:d518b78ee25c0a32.jpg

Ta fotka niech będzie przestrogą dla was, warstwa tego "syfoxu" na ściankach pokrywy to szok... Tak samo musi tam być wszędzie, WSZĘDZIE!!!! w magistrali na smoku w pompie wszędzie!!! Chcecie pociskać autami z wydajnymi silnikami? Stosujcie odpowiednie oleje!. Załączone (autorskie) foto, dowodzi dosyć dowolnej interpretacji tej zasady. Jak dla mnie ten usmażony olej to szok!

Edytowane przez Wylye
  • Pomoc techniczna 1
  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ok wymieniony napinacz i łańcuch.Luźny łańcuch w odudowie wytarł dwa rowki na wylot.W tych dwóch miejscach delikatnie się pociło.Mechanik mówi że już kiedyś widział takie cuda tylko wtedy jeszcze były ślady łańcuszka na głowicy :huh:d518b78ee25c0a32.jpg

Ta fotka niech będzie przestrogą dla was, warstwa tego "syfoxu" na ściankach pokrywy to szok... Tak samo jest wszędzie, WSZĘDZIE!!!! w magistrali na smoku wszędzie!!! chcecie pociskać autami z wydajnymi silnikami? Stosujcie odpowienie oleje. Załączone (autorskie) foto, dowodzi dosyć dowolnej interpretacji tej zasady. Dla mnie ten usmażony olej to szok!

ladny syf, u mnie 230k przebiegu a jak "odpakowalem" pokrywe bylo bardzo czysto, jaki dales napinacz?

Opublikowano

Ok wymieniony napinacz i łańcuch.Luźny łańcuch w odudowie wytarł dwa rowki na wylot.W tych dwóch miejscach delikatnie się pociło.Mechanik mówi że już kiedyś widział takie cuda tylko wtedy jeszcze były ślady łańcuszka na głowicy :huh:d518b78ee25c0a32.jpg

Ta fotka niech będzie przestrogą dla was, warstwa tego "syfoxu" na ściankach pokrywy to szok... Tak samo jest wszędzie, WSZĘDZIE!!!! w magistrali na smoku wszędzie!!! chcecie pociskać autami z wydajnymi silnikami? Stosujcie odpowienie oleje. Załączone (autorskie) foto, dowodzi dosyć dowolnej interpretacji tej zasady. Dla mnie ten usmażony olej to szok!

ladny syf, u mnie 230k przebiegu a jak "odpakowalem" pokrywe bylo bardzo czysto, jaki dales napinacz?

To efekt stosowania olei LL. Częsty widok w 1.8T ganianych na LL.

Opublikowano (edytowane)

Niestety ze względu na ograniczony budżet nie kupiłem ori.Niby oryginał ale znając życie to chinol.Zobaczymy ile wytrzyma.Swoją drogą ciekawi mnie ten rozciągnięty łańcuch.Wymieniłem od razu rozrząd i wszystkie części nawet pasek były ori.Co do czystości to się zgadzam w 100%.Helmut miał zalany Castrol 5W30.Oczywiście pokrywa wyczyszczona z nagaru.Po kupnie olej wymieniłem na LiquiMoly 5W40.Przy następnej wymianie płukanka i micha w dół.

Edytowane przez kris5333
Opublikowano

No pokrywa nieżle upierd............ .

Opublikowano

No na to wpływu nie miałem.Teraz trzeba to wszystko doprowadzić do ładu.Puki co po wymianie idzie jak pocisk.Ciekawe jaki jest przebieg faktyczny bo środek auta utrzymany wzorowo a książki serwisowe to wiadomo jakie są.

Opublikowano

Jak łańcuch rozciągnięty to >300-350kkm

Opublikowano

Czyli tak jak 90% aut sprowadzonych

Opublikowano

Czyli tak jak 90% aut sprowadzonych

Tak z przebiegami 220kkm

Opublikowano

u mnie pokrywa była tak samo albo i gorzej zajechana przy przebiegu 250k. Były lekkie otarcia od łańcuszka, ale nie tak wyraźne jak u kolegi Kris. W międzyczasie wyczyściłem doł. Ostatnio zakupiłem napinacz febi od kolegi "Dzik". Co najlepsze nie jest to chinol, ma wybite na napinaczu Made in Slovakia, do tego łańcuch SWAG. W nabliższym czasie zabieram sie za wymiane. Mam nadzieje, że terkot ustanie:)

Opublikowano

A ile dałeś za ten komplet???

Opublikowano (edytowane)

witam

Edytowane przez kamilekquattro
Opublikowano

@Kris5333

Komplet napinacz + łańcuch coś koło 400 zł u kolegi Dzik. Napinacz ori jest z wtyczka, ale zamontuje do siebie bez, gdyż z tematu wynika, że jest to tylko eko smiec, nie mający wplywu na silnik/osprzet.

Opublikowano

No to cena bardzo dobra w porównaniu do oryginału za 2100 zł . Ciekawe ile wytrzyma .

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

No cena git.Oby posłużyło.Ja swojego napinacza na oczy nie widziałem.Mechanik znajomy zamawiał i niby to oryginał tylko z zamazanym logo.Zabuliłem 700+170 łańcuch.

Opublikowano

U mnie kumpel wymienił napinacz i łańcuch i nadal mówi że coś nie tak. Powiem tak czy na zimnym czy na ciepłym było słychać u niego łańcuch jak na postoju dodał gazu to też gruchało, dał auto do naprawy łańcuch , napinacz oraz olej i filter zapłacił około 1200 i 500 za wymiane, choć jest niezadowolony. Nadal grzechocze ale tylko jak się wdepnie na gaz od około 3,5 tys obrotów w górę , oraz jak odpali to przez 15 sekund około słychać. (opisuje tutaj ten problem ponieważ chce mu pomóc ) Może macie jakieś pomysły co jest nie tak ?

Opublikowano

U mnie kumpel wymienił napinacz i łańcuch i nadal mówi że coś nie tak. Powiem tak czy na zimnym czy na ciepłym było słychać u niego łańcuch jak na postoju dodał gazu to też gruchało, dał auto do naprawy łańcuch , napinacz oraz olej i filter zapłacił około 1200 i 500 za wymiane, choć jest niezadowolony. Nadal grzechocze ale tylko jak się wdepnie na gaz od około 3,5 tys obrotów w górę , oraz jak odpali to przez 15 sekund około słychać. (opisuje tutaj ten problem ponieważ chce mu pomóc ) Może macie jakieś pomysły co jest nie tak ?

To z reklamacja do mechanika :) a moze ma za niskie cisnienie oleju i niema smarowania odpowiedniego?

Opublikowano

Ale co mógł mechanik zepsuć ? jakie powinno być ciśnienie ? W sumie to dziwnie bo na wolnych obrotach teraz nie słychać gruchotania pod maską tylko i wyłącznie od wyższych obrotów . A i po założeniu napinacza i łańcucha jest w zakresie tych znaków na wałkach(strzałeczek) Może to być przez smok czy coś jeszcze?

Opublikowano (edytowane)

Napinacz chinol co tu wiecej pisać, przewalone tyle stron a najlepszym rozwiązaniem jest kupić oryginał z ASO bez wtyczki i wyłączyć resztę u tunera.

Edytowane przez --Rafcio--
Opublikowano

Ale co mógł mechanik zepsuć ? jakie powinno być ciśnienie ? W sumie to dziwnie bo na wolnych obrotach teraz nie słychać gruchotania pod maską tylko i wyłącznie od wyższych obrotów . A i po założeniu napinacza i łańcucha jest w zakresie tych znaków na wałkach(strzałeczek) Może to być przez smok czy coś jeszcze?

Z tego co mi wiadomo. Goracy silnik obroty jalowe ok 1.7bara. 2Tys obr ok 3.5bara. 3,5tys obr ok 4,5bara. Najlepiej jakbys nagral dobrą komorka filmik z tym dzwiekiem

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...