zepol Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Witam, Dziś rano wymieniałem ECU po odpaleniu wsio OK obroty na 850-900 zajechałem elegancko do domu. Pół godziny temu byłem na przejażdżce i obroty zaczęły wariować podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła spadają na 1500 skaczą do 2 i opadają do 1500. Podpiąłem się pod VAGa - nie zaadoptowana przepustnica - zrobiłem adaptacje ale nadal na jałowym przy nagrzanym silniku obroty stoją na 1280. Ma ktoś jakieś pomysły co się znowu spier..oliło
oca69 Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Odepnij przepeustnice i zaadoptuj jeszcze raz. Odepnij wtyczke na jakies 30 min . Wysłane z mojego telewizora
ja74687 Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Zresetuj ECU czyli odłącz mu aku na noc i dopiero adaptacja przepustnicy Powinno pomóc
zepol Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 Zresetuj ECU czyli odłącz mu aku na noc i dopiero adaptacja przepustnicy Powinno pomóc nie pomoglo. mozliwe ze silniczek krokowy padl:kwasny: btw czy temperatury w blokach 01>08>21 i 17>08>02 powinny byc takie same? na zimnym silniku w pierwszym mam kolo 20* w drugim 49* i dopiero jak silnik sie rozgrzeje do temperatury wyzszej to zaczyna rosnac wymienilem czujnik temperatury z tylu silnika na ori i podmienilem kompa.
ja74687 Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 w sterowniku silnika temp. powinna być zbliżona do tej na zewnątrz I w ADR nie ma silniczka krokowego tylko przepustnica steruje otwarciem, jeżeli coś jest nie tak to jedynie wymiana przepustnicy pomoże
zepol Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 Zauważyłem, że jak mega delikatnie dodaje gazu to obroty wkrecają się do niecałych 2k po czym czuć na pedale gazu lekki uskok i obroty spadają do 1,5k. jak wcisne hamulec i zacznę ruszać delikatnie z samego sprzęgła obroty powoli spadają do 900 i jak wcisnę sprzęgło to się utrzymują ale jak przegazuje wracają na 1,5k. a co do temperatury silnika jak auto ostygnie porobie screeny z VAGa
oca69 Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Zauważyłem, że jak mega delikatnie dodaje gazu to obroty wkrecają się do niecałych 2k po czym czuć na pedale gazu lekki uskok i obroty spadają do 1,5k. jak wcisne hamulec i zacznę ruszać delikatnie z samego sprzęgła obroty powoli spadają do 900 i jak wcisnę sprzęgło to się utrzymują ale jak przegazuje wracają na 1,5k.a co do temperatury silnika jak auto ostygnie porobie screeny z VAGa Otworz przepustnice na maks i sprobok poruszac tym talezykiem w srodku. Jezeli sie rusza znaczy ze ma luz i przepustnica do wymiany Wysłane z mojego telewizora
zepol Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 sprawdzalem przepustnice i brak luzow. zauwazylem ze auto po odpaleniu ma 900 obr a dopiero jak.sie nagrzewa stopniowo rosnie tak jakby mu sie popierdzielilo cos i zamiast odpalac na ssaniu to wlacza dopiero w miare nagrzewania sie silnika. jak recznie w ustawic obroty?
ja74687 Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 nie wyregulujesz ręcznie Zobacz jeszcze czy nie masz za mocno linki naciągniętej A jak z tym czujnikiem temp. sprawny na pewno ??
oca69 Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 To najprawdopodobniej elekt. nastawnik przepustnicy siedzi. Wysłane z mojego telewizora
zepol Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Opublikowano 21 Listopada 2013 jakby linka byla za mocno naciagnieta to caly czas trzymalby wysokie obroty a pisalem juz ze na zimnym ma kolo 900 a w miare dogrzewania rosna. co do czujnika temperatury to sprawdzalem dzis w climatronicu przed odpaleniem 9* a w vagu niestety nie bo nie mam dostepu z rana ) wiem na pewno ze pokazuje mu wysoka temperature w 17>08> 003 tam temperatura dopoki sie nie rozgrzeje ma 49* powyzej zaczyna rosnac
pox Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Tam są 3 czujniki, każdy do innego sterownika (ECU, Klima, Zegary). To ze na dwóch pokazuje dobrze to nie oznacza ze na ECU idzie prawidłowy odczyt. W adaptacji na kanale 0 lub 1 jest przywrócenie wartości domyślnych. Wykasuj jeszcze błędy ze sterownika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się