musznik 0 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Witam koledzy.Jest problem z audi b6 2002r. 1,8t(150km). Z audi wycieka olej w okolicach chłodnicy oleju.Pod uwagę biorę chłodniczkę i odme a dokładniej jej oring.Trudno zlokalizować ten wyciek..Umyłem te miejsce popracował silnik 15min było sucho więc odpuściłem, przyjechałem z trasy znowu wszystko zapocone miedzy tą odma a chłodniczką.Czy oprócz tych 2 miejsc mam zwrócić uwagę na jakiś inny sąsiedni element?Potrzebuje też numerów tego oringa .Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Oring wymien na nowy, stary stwardniał 038 117 070 A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musznik 0 Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Dzieki:) a jezeli to nie chłodniczka ani oring to jest coś obok jeszcze co może puszczać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 tylko tam sa wycieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musznik 0 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Devastation, podałeś mi numer oringa chłodnicy oleju, potrzebuje jeszcze oring od odmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Bez numeru też kupisz tylko powiedz co chcesz kupić. Oring pod chłodnicę oleju - gumowe kółko o średnicy ok. 7 cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 kolega pisze o b6 1.8t ... no chyba ze oringi sa takie same to ok ale nie wydaje mi sie bo ten schemat co Oliver zapodales przedstawia zupelnie co innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 kolega pisze o b6 1.8t ... no chyba ze oringi sa takie same to ok ale nie wydaje mi sie bo ten schemat co Oliver zapodales przedstawia zupelnie co innego Słuszna uwaga Kolego "soul87" ..Ja spojrzałem na rocznik w profilu (99) a tu chodzi o 2002r 1,8T Jak Kolega "musznik " poda kod silnika to może coś wrzucimy mu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 BFB AVJ AMB BEX, bedzie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 BFB AVJ AMB BEX, bedzie to samo No to może oto chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musznik 0 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Kod silnika AVJ. A więc tak potrzebuje nr. oringa odmy, oringa do chłodniczy oleju i nr oringa bądź uszczelki która łączy blok silnika z podstawa chłodnicy oleju.Dziękuje i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Kod silnika AVJ. A więc tak potrzebuje nr. oringa odmy, oringa do chłodniczy oleju i nr oringa bądź uszczelki która łączy blok silnika z podstawa chłodnicy oleju.Dziękuje i pozdrawiam. Wszystko masz wyżej podane .. Kol. Tomek podał Ci już numer...038 117 070 A A tu masz raz jeszcze...pozycja 13 i 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musznik 0 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Prawie wszystko.Potrzebuje jeszcze nr uszczelki która łączy podstawę chłodnicy z blokiem na rysunku nr 10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 prosze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musznik 0 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Dzieki:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) odgrzeję kotleta, zauważyłem ostatnio wyciek oleju właśnie w okolicach chłodniczki oleju i okazało się że rurka odmy nr2 (w kształcie fajki) spróchniała do tego stopnia że przy demontażu rozsypała się w rękach Edytowane 8 Grudnia 2014 przez Rabbi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 musisz kupić nową rurkę. U mnie tez ze starości plastik stwardniał i skruszył się. Uważaj przy wyciąganiu żeby resztki nie wpadły Ci do środka, u mnie tak było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 musisz kupić nową rurkę. U mnie tez ze starości plastik stwardniał i skruszył się. Uważaj przy wyciąganiu żeby resztki nie wpadły Ci do środka, u mnie tak było Od razu jak się rozsypała to kupiłem nową+oring i założyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotraudi 3 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 koledzy jak można dokładnie sprawdzić czy to ten oring który jest dość łatwy w wymianie czy ta uszczelka?Z uszczelką to już większy kłopot z wymiana prawda? Pytam ponieważ także mam przeciek w okolicach chodniczki oleju ale nie mogę go zlokalizować tak mało miejsca tam jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) u mnie aby zlokalizować wyciek umyłem silnik i wyglądało jakby oring puszczał a gdy chciałem go wymienić to okazało się że rurka była spękana ze starości i to ona puszczała (i rozleciała się w rękach) wymieniłem rurkę+oring i narazie sucho. musisz umyć silnik w tej części i oblukać gdzie puszcza Edytowane 10 Grudnia 2014 przez Rabbi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się