tomcio1600 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Przez dwa dni z rzedu zrobilem dłuzsza trase (300 km) i nic niepokojącego nie zauważyłem, a wczoraj jadąc nad jezioro były wyraźne dosyc głośne piski z (najprawdopodobniej) lewego koła. Pojawiały sie przy predkości powiedzmy 70 km/h oraz były zależne od ukształtowania drogi tj. rowniez delikatnych skrętów kierownicą. Piski pojawiły sie również przy zatrzymywaniu sie. Dodatkowo wydaje mi sie ze ABS chwyta zdecydowanie za wczesnie przy lekkim hamowaniu. Czuc tez to na pedale hamulca. Ogólnie auto przy hamowaniu jedzie prosto - nigdzie nie sciaga - sila hamowania OK. Klocki i tarcze nie są pierwszej młodości ale jeszcze dużo im brakuje do wymiany. Nie piszcie prosze tylko tekstów "wymień tracze i klocki na ATE a przestanie piszczec..." Auto cały czas jezdziło a piski nigdy nie były słyszalne wiec cos teraz jest nie tak... Ma ktoś jakiś pomysł.. ?
andrzej_1970 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Rozbierz wszystko oczyść i zobacz czy zacisk hamulca lekko porusza się na pływakach (można przesmarować smarem wodoodpornym).
tympy_rykin Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Sprawdź dokręcenie piasty koła. Może nakrętka się poluzowała i łożysko źle się układa. Wtedy tarcza się przechylaco może powodować piszczenie i różnicę na czujnikach ABS.
dyziogli Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Miale taka sytuacje ze ABS działa za wcześnie kiedy amortyzator był padnięty wymiana amorka pomogła i teraz wszystko działa tak jak powinno.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się