Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] zmiana turbiny


Gość darecki84

Rekomendowane odpowiedzi

Gość darecki84
Opublikowano

Witam mam pytanie odnosnie zmiany turbiny z 90km 1z na turbine 110km czy są jakieś problemy co trzeba zrobic ,przerobić ?

Opublikowano

jest duzo problemów :!:

Opublikowano

technicznych

Opublikowano

darecki84, proponowalbym Ci zrobic programik, zmienic wtryski na AFN i autko bedzie bardzo ladnie latac

Opublikowano
Witam mam pytanie odnosnie zmiany turbiny z 90km 1z na turbine 110km czy są jakieś problemy co trzeba zrobic ,przerobić ?

w telegraficznym skrócie :

nowe turbulum, nowy N75,cała instalacja podciśnieniowa, przewód smarujacy, przewód odpływowy,kolektor wydechowy,nowy ECU,program co by tym sterował i pewnie wiele innych pierdół ....

P.S ale sa ludzie którzy to zrobili i sobie chwala ...... :diabelek:

Opublikowano

ja robilem 1 dzien roboty

Gość darecki84
Opublikowano

no i jak takie to straszne jak piszą ?

Opublikowano
nowy ECU

właśnie tego nie byłem pewien, dlatego usunąłem swój post :027:

A nie jest tak, że tam były różne montowane i czasem wystarczy soft ?

Opublikowano
nowy ECU

właśnie tego nie byłem pewien, dlatego usunąłem swój post :027:

A nie jest tak, że tam były różne montowane i czasem wystarczy soft ?

napisałem ogólnie ... kwestia sprawdzenia jakie jest ECU .... ;)

Opublikowano
napisałem ogólnie ... kwestia sprawdzenia jakie jest ECU ....

ok, got it man

w moim poście, który usunąłem, napisałem tylko : nowy soft. Ale zacząłem kombinować i wyszło mi, że to coś za mało może być :027:

Odległość z Jaworzna do Katowic wynosi ok. 20 km
podaję za wikipedią.

Także darecki84 podjedź do MT Katowice (Aligator), porozmawiaj i będziesz wiedział co i jak (oraz koszta) - taka moja propozycja.

No i nie omieszkaj opisać co zamierzasz na forum :028:

Gość darecki84
Opublikowano

a dzie to się w Katowicach znajduje ? a co kombinuje hmm ?

Opublikowano
a co kombinuje hmm ?

Ja zacząłem kombinować (nie byłem pewien jednej rzeczy)... Nie zrozumiałeś mnie ;)

Opublikowano

Nie chce zaczynac nowego tematu wiec pozwolilem sie podlaczyc do tego. Zastanawia mnie jedna rzecz. Moja niunia ma nalatane okolo 265 tys km (1,9 AFN standardowy) O ile od 5 tys km jestem jej wlascicielem i przestrzegam sumiennie pamietnych 10 przykazan o tyle za diabla nie wiem kto co robil wczesiej z tym samochodem ( przy czym ma on opinie zadbanego ) Ostatnio czytalem historie lozyska w turbinie kolegi Murzyna, i az sie zalamalem bo nie sadzilem ze awaria turbiny moze zniszczyc silnik. No wiec stad moje pytanie. Czy jest jakas metoda na zabezpieczenie sie przed zniszczeniem silnika przez turbine w razie jej wysrania sie? Da sie to jakos przewidziec? A moze poporstu ja profilaktycznie wymienic po takim przebiegu? (jaki koszt orientacyjnie)

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

suszarę kupisz za około 800-1500 zeta (regenerowaną)

nowa kosztuje dla przykładu 5975 zł

Opublikowano
nowa kosztuje dla przykładu 5975 zł

nie wiem skąd masz takie informacje. Nowy garett22 już z całym orurowaniem i zamontowaniem w Comsportach albo Master'sach to koszt 4000-4500zł zależy jak się dogadasz.

Opublikowano
Nowy garett22

na pewno ? A to nie czasem hybryda Micz ? ;)

Cenę 5 klopsów Morgoth pewno wziął chocby z InterCarsa... Tak mi się wydaje.

Taka jest cena nowej turbiny w ASO.

Opublikowano

pre_pl, nie nie nie :P ja jak będzie dobrze będę miał hybryde :P Ale cena która podałem to cena Master'sa w Katowicach i Compsportu w Bielsku. Tyle sobie życzą za nową turbinę już z robocizną :)

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

cena którą podałem to nowa suszara w ASO "Sobiesław Zasada Warszawa"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...