wilku213 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Panowie, co wchodzi w skład rozrządu w adr? Oprócz napinacza i łańcucha.rolki i pasek? tłumik drgań?Jest gdzieś na forum opis zwalenia przodu, co by dostać się do rozrządu, a może jest gdzieś pomocniczy opis wymiany rozrządu w tym modelu?pozdrawiam
arnold27 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 ja rok temu kupilem ten zestaw plus pompa wody i jak na razie jest ok:decayed: ROZRZĄD AUDI A4 B5 A6 C5 C4 PASSAT B5 1.8 1.8T (3714285190) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
wilku213 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 Zna ktos jakieś pomoce/linki z opisem zdjęcia przodu i zmiany rozrządu w silniku 1.8 ADR?
MATIUS Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 na forum w temqacie ywmiany pompy wody w adr dział zrób to sam szukaj
wilku213 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 No w tym temacie nic już nie ma... nie bylo jakiegos problemu w tym modelu w ilosci zebow paska? Opisze mi ktoś jak ustawic zaplon pozniej bo zamontowaniu rolek itd? ---------- Post dopisany at 20:41 ---------- Poprzedni post napisany at 20:12 ---------- up
darko Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 kupujesz standardowy zestaw do rozrządu pasek 153 zęby,pierwsze wersje miały 152, zapłonu się nie ustawia tylko ustawiasz górne i dolne koło na znaki-ściągasz stary pasek,wymieniasz rolkę.napinacz i co tam kupiłeś,zakładasz nowy pasek tak aby nie ruszyły się koła zębate dolne i górne,obracasz ze dwa razy wałem korbowym w koło i sprawdzasz czy znaki się pokrywają,jeśli nic nie blokuje ,stuka to oznacza że jest ok
wilku213 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 fajnie, dzięki za odpowiedź. Jutro się zabieram za wymiane rozrządu. Jakies jeszcze wskazówki? Na co uważać? Mają się nie ruszyć dolne i górne kola zebate, czyli muszą byc blokady? Co robic jak kola zebate sie rusza? ---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 21:11 ---------- Jadno koło zębate muszę zmienić też...jak to zrobić, żeby nic nie przestawić?
darko Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 blokad nie potrzeba choć jak są to nie zaszkodzą,jeśli koła się ruszą to je z powrotem ustawić na znaki,koła są na pewno na jakichś klinach delikatnie je ściągać i przed całkowitym zdjęciem popatrzeć czy jest ustawione na znaku,nowe nałożyć identycznie tak jak było stare,najważniejsze to po wszystkim ręczne obrócenie wałem ze dwa razu w celu sprawdzenia,dużo rozkręcania jest przy pasie przednim
wilku213 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 No to już wszystko wiem dzieki za pomoc, przód kiedys ściagałem, roboty trochę jest, ale już wiedzy aż takiej nie potrzeba co do samego rozrzadu I ostatnie pytanie: Czy koło zębate da rade zmienić bez ściągania przodu? Bo w drugim adr jest do zmiany i tak sie zastanawiam czy tam przod tez trzeba sciagnac
darko Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 chyba trzeba zwalać bo do koła potrzebny jest raczej jakiś ściągasz a poza tym nie będziesz widział znaków jak się coś przesunie
wilku213 Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 Jedno auto zrobione, z drugim problem. Gdzie jest znak na głowicy od gornego kola zebatego? ---------- Post dopisany at 18:05 ---------- Poprzedni post napisany at 17:39 ---------- up
darko Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 powinien być na samej górze,na godzinie 12 a jak nie ma to zaznacz samemu jeśli na dole masz ustawione
wilku213 Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 e114b2872d5c1a5b.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Jak ustawie na znak na godzine dwunasta kolo pasowe dolne...to wtedy znak na gornym jest tam gdzie zaznaczylem czerwona strzalka...czyli zle ustawione? ---------- Post dopisany at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany at 18:33 ---------- tak jest teraz jeszcze na starym pasku, nic nie ruszane i sie zastanawiam czemu tak jest? Generalnie rozrzad wymieniany jest przy okazji, mechanik sprawdzal zaplon na vagu i mu sie nie podobal... co dalej ?
darko Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 wykręć świece i ustaw tłok na pierwszym cylindrze w GMP i wtedy zobacz co pokazują znaki
wilku213 Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Opublikowano 21 Listopada 2013 tak zrobiłem, gmp na pierwszym cylindrze i znaki pokazuja tak jak wczesniej na obrazku. Czyli nie jest na godzinie 12 Powód? ---------- Post dopisany 21-11-2013 at 17:05 ---------- Poprzedni post napisany 20-11-2013 at 23:06 ---------- I jeszcze jedno pytanie. W adr z 95 roku ile zębów ma pasek?
MATIUS Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 152 pierwsze motory miały pózniej zastąpili paskiem 153ząbki i innymi napinaczem
wilku213 Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Opublikowano 26 Listopada 2013 Kolejne pytanie czy w ADR z 95roku wał ustawia sie na znaki- znak na kole pasowym (kreska) na strzałke na obudowie plastikowej? Czy na godzinie 12?
bates23 Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Panowie, co wchodzi w skład rozrządu w adr? Oprócz napinacza i łańcucha.rolki i pasek? tłumik drgań?Jest gdzieś na forum opis zwalenia przodu, co by dostać się do rozrządu, a może jest gdzieś pomocniczy opis wymiany rozrządu w tym modelu?pozdrawiam powinno pomóc ---------- Post dopisany at 22:44 ---------- Poprzedni post napisany at 22:41 ---------- Kolejne pytanie czy w ADR z 95roku wał ustawia sie na znaki- znak na kole pasowym (kreska) na strzałke na obudowie plastikowej? Czy na godzinie 12? Dla mnie najpewniejsze jest ustawianie na z nak z koła zamachowego i znacznika w skrzyni
wilku213 Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Opublikowano 28 Listopada 2013 Czyli reasumując,zdejmujesz zbiornik plynu chlodniczego, kręcisz walem korbowym i trafiasz na znak na kole zamachowym, to wtedy jest dobrze ustawione dolne kolo tak? Górne zebate na godzine 12 i ot cala filozofia? ---------- Post dopisany at 22:58 ---------- Poprzedni post napisany at 22:56 ---------- Bo w adr co jest ta strzalka na plastku/oslonie rzrzadu,na dolnym kole zebatym, to ona nie jest na godzinie 12. ---------- Post dopisany 28-11-2013 at 07:38 ---------- Poprzedni post napisany 26-11-2013 at 22:58 ---------- up ---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 07:38 ---------- Nikt się nie wypowie?
karol2984 Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 zaraz poszukam fotek, bo gdzieś miałem jak jest u mnie ---------- Post dopisany at 22:25 ---------- Poprzedni post napisany at 22:19 ---------- http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/szarpie-przerywa-itp-228471/index2.html tu zobacz ---------- Post dopisany at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany at 22:25 ---------- na fotce z dolnym kołem widać przesuniecie ale chodził dobrze, poprawiłem na znaki i też chodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się