pawel_mac Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Witam Od dłuższego czasu słyszę w samochodzie wycie. Audi A4 1.9 TDI 130KM. Podejrzewałem łożysko w kole, jednak gdy pojechałem do mechanika obrócilismy przednimi kołami (bardziej odczuwalne do tyłu niż do przodu) słychać było coś w rodzaju kle kle kle tak jak by tryby nie pasowały dobrze. Od razu stwierdził, że to skrzynia i będzie trzeba rozebrać. Jak pytałem co to może być odp. trudno pow. różnie może być. Mówił coś o jakimś zabezpieczeniu że mogło pęknąć i tryby się poluzowały czy coś.Auto chodzi bez zarzutu. Biegi dobrze wchodzą tylko to wycie i jak auto rusza ale przez chwile tylko słychać jak coś się kłóci, nie pasuje prawdopodobnie jakieś tryby. Jakie jest wasze zdanie pytam osoby, które miały coś takiego lub ewentualnie mechaników. Jak się nastawiać, czy skrzynia do wymiany a czy da się naprawić.
greg2505 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 jeśli ci wyje skrzynia to szukaj drugiej bo to cię wyjdzie taniej niż naprawa starej ,obecnie zapewne masz skrzynię GBA ,jeśli masz auto z 2 połowy roku czyli od 06.2002 to podejdzie skrzynia HCF,HCK( jest o tym na forum) są nowsze i mają mniejsze przebiegi ,używanej sprawnej GBA raczej nie dostaniesz
pawel_mac Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 No to nieźle... Jak to wygląda finansowo zakup skrzyni + robocizna?
pawel_mac Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2013 Okazało się, że tylko łożysko poszło i było w stanie krytycznym.Mechanik przejrzał całą skrzynię i jest w porządku. ---------- Post dopisany 04-12-2013 at 12:33 ---------- Poprzedni post napisany 28-11-2013 at 20:03 ---------- A więc tak łożysko 400 zł + 500 robocizna i olej 70 w sumie 970zł. Powiedzcie mi ile kosztuje całkowite rozebranie skrzyni, jej dokładne umycie montaż łożyska i ponowne skręcenie.?Chodzi mi o robociznę.Chciałbym się dowiedzieć czy 500 zł to dużo czy mało za robociznę.
Han Solo Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Okazało się, że tylko łożysko poszło i było w stanie krytycznym.Mechanik przejrzał całą skrzynię i jest w porządku.---------- Post dopisany 04-12-2013 at 12:33 ---------- Poprzedni post napisany 28-11-2013 at 20:03 ---------- A więc tak łożysko 400 zł + 500 robocizna i olej 70 w sumie 970zł. Powiedzcie mi ile kosztuje całkowite rozebranie skrzyni, jej dokładne umycie montaż łożyska i ponowne skręcenie.?Chodzi mi o robociznę.Chciałbym się dowiedzieć czy 500 zł to dużo czy mało za robociznę. Mało, poza tym po co Ci to wiedzieć ? Przystałeś na taką kwotę, zapłaciłeś i ciesz się z jazdy
jcwpl Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Okazało się, że tylko łożysko poszło i było w stanie krytycznym.Mechanik przejrzał całą skrzynię i jest w porządku.---------- Post dopisany 04-12-2013 at 12:33 ---------- Poprzedni post napisany 28-11-2013 at 20:03 ---------- A więc tak łożysko 400 zł + 500 robocizna i olej 70 w sumie 970zł. Powiedzcie mi ile kosztuje całkowite rozebranie skrzyni, jej dokładne umycie montaż łożyska i ponowne skręcenie.?Chodzi mi o robociznę.Chciałbym się dowiedzieć czy 500 zł to dużo czy mało za robociznę. 400+500? za jedną stronę? Oooo ludzie....
QaDo Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Trochę przepłaciłeś, ale wiadomo zależy to od wielkości warsztatu Łożysko grubo wyszło.
GTD_RFD Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 koledze chyba chodzi o łożysko w skrzyni
pawel_mac Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 Kolego czytamy tematy, podpiąłeś się i się ośmieszyłeś ---------- Post dopisany at 20:22 ---------- Poprzedni post napisany at 20:12 ---------- Oczywiście, że chodziło o łożysko w skrzyni biegów. Ale nie uwierzycie co się stało po paru dniach. Mechanik jak montował skrzynie nie dał nowego uszczelniacza (coś jak uszczelka)między silnikiem a skrzynią i olej mi kapie. Szlak mnie trafił jak to zobaczyłem i teraz trzeba od nowa odkręcić skrzynie włożyć uszczelniacz. Powiedzcie mi czy jak się odpina skrzynie a potem montuje to nie powinno się dać nowych uszczelniaczy z obu stron?Przecież drugi raz nie trafi się w ten sam rant i zawsze gdzieś ta uszczelka nie będzie pasowała i pomimo skręcenia będzie z czasem kapać....poza tym guma twardnieje.A to kosztuje 11 zł. Wydaje mi się że koleś powinien to zrobić na własną rękę bo to z jego winy. Jak myślicie?Jak się zachować?Może ktoś zajmuje się takimi rzeczami i niech powie czy przy montażu skrzyni montuje nowe uszczelniacze bez względu na ich stan?
greg2505 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 ja wymieniałem skrzynię ,uszczelniacze zostały stare nic nie wyciekało,pociło się więc po co to ruszać ,może u ciebie też było ok ,sprawdź olej w skrzyni i w silniku będziesz wiedział skąd ucieka ,ja bym stawiał na źle zamontowany uszczelniacz lub uszkodzony podczas montażu na wałku skrzyni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się