KrzysiekA4 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Nie ma tragedi z odpalaniem po prostu kreci dwie sekundy dluzej niz wczesniej ,jak sie nagrzeje to pali na dotyk . Co do kosztow to chydraulika 816zl reszte to znaczy rozrzad paski i uszczelki zalatwial kolega u ktorego robilem w warsztacie a on ma znizki za robote nic nie placilem bo robilem sam.Wyszlo dwa tysiace . No ja tez to będę robił i mam również zniżki w hurtowni(bo inaczej tak jak Przemek4net pisał koszty w góre).Jak za hydro i rozrząd to całkiem przyjemnie:)
przemek4net Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 . Co do kosztow to chydraulika 816zl reszte to znaczy rozrzad paski i uszczelki zalatwial kolega u ktorego robilem w warsztacie a on ma znizki za robote nic nie placilem bo robilem sam.Wyszlo dwa tysiace . 3 kola wyszloby z robota mechanika z olejami i rozrzadem... Jakby dossly walki bylyby 4 kola... Jakby eoszedl zrzut glowicy pukneloby sie 5kola co przy wartosci rynkowej auta oznaczaloby ze najlepiej byloby wystawic to jako "sprzedam na czesci/uszkodzone". Jezeli przy poprawnie ustawionym k.wtrysku auto zle pali to jest ogolnie rzecz bioraac niewpelnis sprawne. Zloguj 001s.. Jak jest tam dawka w okolicach np max 3.5 i z wysokim ck (powyzej 25) to pewnie siedzi pompa wtrysku. Masz dobre wwlki i nowa hydraulike... Jak korekcje w 13 i 14 sa ponad norme to pewnie wtryski juz siedza... Oczywiscie aku swiece rozrussnik ma duze znaczenie dla zapalania
KrzysiekA4 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 . Co do kosztow to chydraulika 816zl reszte to znaczy rozrzad paski i uszczelki zalatwial kolega u ktorego robilem w warsztacie a on ma znizki za robote nic nie placilem bo robilem sam.Wyszlo dwa tysiace . 3 kola wyszloby z robota mechanika z olejami i rozrzadem... Jakby dossly walki bylyby 4 kola... Jakby eoszedl zrzut glowicy pukneloby sie 5kola co przy wartosci rynkowej auta oznaczaloby ze najlepiej byloby wystawic to jako "sprzedam na czesci/uszkodzone". Jezeli przy poprawnie ustawionym k.wtrysku auto zle pali to jest ogolnie rzecz bioraac niewpelnis sprawne. Zloguj 001s.. Jak jest tam dawka w okolicach np max 3.5 i z wysokim ck (powyzej 25) to pewnie siedzi pompa wtrysku. Masz dobre wwlki i nowa hydraulike... Jak korekcje w 13 i 14 sa ponad norme to pewnie wtryski juz siedza... Oczywiscie aku swiece rozrussnik ma duze znaczenie dla zapalania Trochę nie poszło z cytatem ale reszta jak najbardziej z zimną kalkulacją portfela się zgadza.Dobrze Przemek4net pisze że przydałoby się zlogować auto po samodzielnej naprawie(chyba że jesteś wprawnym mechanikiem). Wyszły by nie dociągnięcia w pracy silnika np.problem z odpalaniem.Logi i diagnoza
Darek36 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 Glowice sciagalem bo byl zapieczony zawor .Dawka 001 od szesciu lat taka sama 5.0 ck 19,5 korekcje wtrysku trzy na minusie trzy na plusie -0,35 -0,60 +0,45 +0,00 -0,70 +0,25 znajde chwile czasu to zrobie logi statyczne i dynamiczne ,moze cos wiecej sie dowiemy. ---------- Post dopisany 15-12-2013 at 12:41 ---------- Poprzedni post napisany 14-12-2013 at 18:59 ---------- Panowie mam pytanie ,jezeli w vagu w grupie 012 mam na zimnym silniku 01010000 i po chwili pyknie przekaznik pod kierownica i zmienia sie na 11111111=0ff to znaczy ,ze dwie swiece nie grzeja bo chyba powinny byc same zera .
przemek4net Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Kup miernik elektroniczny z all.. Za 15pln i sprawdz rezystancje..porownaj... Jak jakies beda mialy znaczaco rozna od sredniej.m.to wqlniete. Odkrrcania tych swiec wiaze sie z ryzykiem urwania wiec dla funu tam nie grzeb
Darek36 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 Swiece wymienialem dwa lata temu sam i z tego co pamietam smarowalem je jakas pasto do gwintu i z mala sila przykrecalem to chyba nie bedzie problemu wrazie czego odkrecic.
bajowsado Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Jeżeli dałeś smar miedziany to życzę powodzenia w odkręceniu tych świec.
Rekomendowane odpowiedzi