Mariusz96 Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Rozumiem. Czyli przy odpowietrzaniu nawet jak będzie ma wolnych obrotach chodził to przy z sunietym wężykiem do tej dziurki również będzie "sikał "płyn ?
kicker Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Jak się układ odpowietrzy to na wolnych będzie sikać. Zsuwasz wąż, rozgrzewasz silnik, dajesz w palnik (jak nie pójdzie od razu to przegazówka) i wszystko się odpowietrzy. Na samych wolnych obrotach może nie mieć chęci sikać z węża dopóki się w pełni nie odpowietrzy.
Mariusz96 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Jak pamiętam jak odpowietrzałem to jak obroty spadały to mi płyn leciał ta dziurką. Ale jak dodawałem gazu już nie.
kicker Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Witam, dzisiaj kupiłem a4 1B5 1.8t i dopiero w drodze do domu zauważyłem, że się on nie nagrzewa. Nawiew na maks odkręcony daje jedynie letnio ciepłe powietrze podczas jazdy na trasie, dodatkowo jak jechałem to pokazywał temperaturę 60 stopni i dopiero wzrosło trochę na stacji, po czym dalej w trasie znowu temperatura niska. Jeżdżąc po mieście, jest trochę cieplejszy - 70-75 stopni, standardowo na postoju jest lepiej. Czy to kwestia termostatu czy czegoś innego?Czy ktoś mógłby mi na jakimś zdjęciu zaznaczyć dokładnie położenie termostatu i powiedzieć mniej więcej czego potrzeba do wymiany? Termostat. Gdy zimny silnik, odpal auto i sprawdzaj węże od chłodnicy, jeśli wskazówka nie będzie wskazywać 90C a wąż górny będzie ciepły to potwierdzenie diagnozy - termostat.
83KAFI83 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 (edytowane) Witam mam taki problem w Audi A4 B5 1,6 i16v 105km problem tyczy się ogrzewania kabiny przepraszam ze w nie temacie i ze się podpiąłem pod temat, ale nie wiem czy temat nowy pisać, bo nie potrafię znaleźć temat no, ale wracając do tematu. Problem jest taki ogrzewanie kabiny leci bardzo słabo albo czasem normalne i zrobiłem czynności 1 zanim się zarejestrowałem na forum przeczyściłem chłodniczkę, bo wyczytałem ze to jest wada konstrukcyjna cały syf mi wyleciał wszystko cały brud itd. temperatura silnika 90 stopni wszystko cacy a ogrzewanie letnie jak jest ładna pogada ogrzewanie gorące pogoda deszczowa zimna ogrzewane letnie, czyli jak by ją coś blokowało a rury lewa i prawa wchodząca do chłodniczki gorące mógłby mi ktoś powiedzieć, co mam jeszcze sprawdzić. PS jak wymieniłem rozrząd + pompa wody nówka Edytowane 16 Września 2014 przez 83KAFI83
Emejcz Opublikowano 17 Września 2014 Autor Opublikowano 17 Września 2014 Bardzo nieskładnie piszesz, ale jeżeli dobrze zrozumiałem to masz zapowietrzony układ. Jak odpowietrzysz to ciepło powinno lecieć.Chociaż podejrzane jest to, że według ciebie oba węże od nagrzewnicy są gorące, bo to by wskazywało, że jednak usterka może leżeć gdzieś indziej.
83KAFI83 Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) Bardzo nieskładnie piszesz, ale jeżeli dobrze zrozumiałem to masz zapowietrzony układ. Jak odpowietrzysz to ciepło powinno lecieć. Chociaż podejrzane jest to, że według ciebie oba węże od nagrzewnicy są gorące, bo to by wskazywało, że jednak usterka może leżeć gdzieś indziej. No spieszyłem się sorrki tak mam jak się spieszę wkurw.......Y no jeszcze raz przestudiowałem temat odwiedziłem z 5 warsztatów i nic ja już siły nie ma; / chyba niemieckie auta mnie nie lubią i się mszczą miałem japonce i nic się nie działo wszystko dało się pięknie zrobić a tu nic;/ 1 przepłukałem węże i chłodniczkę wodą i octem oraz odkamieniłem 2 obydwa węże są gorące nie wiem czy to normalne a w warsztacie gadają ze jest ok 3, dlaczego jak jest temperatura 90 stopni tam wąż przy termostacie jest zimny czy to normalne 4 układ cały odpowietrzyłem PS nie słyszę tylko tego otwarcia ciepło zimne mechanik jeden kazał mi panel rozebrać i sprawdzić czy tam linki jakieś się nie przerwały czy cos Edytowane 20 Listopada 2014 przez 83KAFI83
przemoskubany Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Panowie.. trasa 100km .. temperatura powietrza ok 3 stopni ... na kanale 51 jest równe 90 stopni ... na kanale 49 jest 70 klilka... na liczniku pokazuje mi temp. ok 75.. i tak cały czas.. padnięty termostat czy o co tu chodzi ? Audi a4 b5 110km AFN 1998r
rav85 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 jak dokładnie nazywa się ten odkamieniacz> ?
83KAFI83 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 jak dokładnie nazywa się ten odkamieniacz> ? Jeżeli ten post był do mnie to zastosowałem coś takiego STP jakoś tak bo nie mam już opakowania no nie wiem myślę o rozebraniu tego panelu z pokrętłami co wy na to ?
Emejcz Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Opublikowano 26 Listopada 2014 Panowie.. trasa 100km .. temperatura powietrza ok 3 stopni ... na kanale 51 jest równe 90 stopni ... na kanale 49 jest 70 klilka... na liczniku pokazuje mi temp. ok 75.. i tak cały czas.. padnięty termostat czy o co tu chodzi ? Audi a4 b5 110km AFN 1998r Sprawdź jeszcze w VAGu czy taka sama wartość temperatury lub zbliżona będzie na blokach engine i instruments. Może być tak, że czujnik temperatury masz po prostu walnięty.
83KAFI83 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 (edytowane) ja swój problem rozwiązałem, ale wiedzę, że tu nadal nikt rozwiązać nie chce problemów, to jakaś dyskryminacja chyba nowych użytkowników itd. no nic albo, po prostu mało stałych forumowiczów siedzi na forum, bo każdy ma swoje obowiązki może komuś się przydadzą moje małe wskazówki 1 wymiana wszystkich węży układu chłodzącego, bo leciałem etapami 2 sprawdzenie termostatu 3 odpowietrzenie układu 4 przedmuchiwanie chłodniczki nie zawsze zdaje egzamin 5 najgorszych snach wrogowi nie życzę rozbieranie deski rozdzielczej oraz wymiana dmuchawy i chłodniczki nawiązanie do punktu 4 odradzam, jeżeli ktoś stosował wodę oraz płyn Borygo G12 koncentrat pół na pół i wiem, że od początku jest stosowany borygo G12 i po 10 latach jest chłodniczka do wymiany na 100% wiec tak u mnie było oraz naprawa pokręteł i linek do dmuchawy tak wiec, jeżeli ktoś ma problemy z ogrzewaniem manualnym, jeśli nie zadziałają metody powyżej, to bez rozebranie deski rozdzielczej się nie obędzie pozdrawiam. PS Linka od pokrętła 2 ciepło zimne otwiera klapkę ciepło zimne znajdującą się w nadmuchu ale to już każdy sam obczaji czas naprawy 12 godzin Edytowane 4 Grudnia 2014 przez 83KAFI83
trezor4 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Jak pamiętam jak odpowietrzałem to jak obroty spadały to mi płyn leciał ta dziurką. Ale jak dodawałem gazu już nie. U mnie to samo a mam problem z ogrzewaniem i nie mogę odpowietrzyć układu . Dodam , że oba węże wchodzące do nagrzewnicy są gorące , czy tak ma być ? Węże od chłodnicy miękkie. U mnie z tego co pamietam to nawet na luzie leciał płyn a obecnie tylko tak jak u kolegi i nie mogę odpowietrzyć.
Krzysztof Woźniak Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Witam. Mam problem i nigdzie nie potrafię znaleźć odpowiedzi. Mianowicie problem z temperatura silnika. Po odpaleniu auta teperatura rośnie do 75' czasem do 90' i praktycznie po chwili spada do poziomu 60 ;/ ogrzewanie nawet przy wskazaniu 60' pracuje pełną parą grzeje aż miło. Wymieniony został termostat nic to nie zmieniło. Co może być przyczyną? Pozdrawiam.
Emejcz Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) Jak masz ogrzewanie to temperatura musi być odpowiednia. Czujnik temperatury cieczy na króćcu z tyłu silnika pewnie padł. Edytowane 24 Listopada 2015 przez Emejcz
Krzysztof Woźniak Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 też tak mi się wydaje. Jednak np wąż górny z chłodnicy jest ciepły a dolny ten idący do termostatu jest zimny. Czy podłączenie pod komputer zdiagnozuje gdzie przyczyna?
Emejcz Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Opublikowano 25 Listopada 2015 Może i być błąd czujnika, ale wcale nie musi. Sprawdzić zawsze wypada. Ale jak węże masz gorące to na 99% czujnik.
Haveaudia4b5 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Witam, ja mam tak, że przewody wchodzące do kokpitu oba są gorące, a w środku zimno. Moim zdaniem to nagrzewnica do wymiany, zapchana czy coś, ale klima działa.
Emejcz Opublikowano 21 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2016 Prędzej klapki od klimatronika się nie otwierają.
mks1948 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 A jak sprawdzić czy klapki się otwierają? Dodam że mam 0 błędów w climatronicu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się