Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podszarpuje przerywa rano gdy jest zimny


darkb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , od pewnego czasu borykam się z pewnym problemem w swoim aucie. Kiedy wsiadam rano do auta po nocnym postoju i normalnie zaczynam jechać , dodaję gazu a auto takie moje odczucie jakby podszarpywało delikatnie , przerywało delikatnie. Dzieje sie tak gdzieś przez 1,5 kilometra jazdy , szczególnie czuć te zjawiska przy przyspieszaniu dopóki auto nie złapie około 40 - 50 stopni temperatury. Bardzo proszę o sugestie i ewentulanie co sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czujnik temperatury G2/G62.

Instrukcja diagnozy czujnika cieczy chłodzącej G2 G62.pdf - A6 C5 - xoslox - Chomikuj.pl

A poza tym -> :vaglogi:

Bo inaczej to tylko gdybanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czujnik temperatury G2/G62.

Instrukcja diagnozy czujnika cieczy chłodzącej G2 G62.pdf - A6 C5 - xoslox - Chomikuj.pl

A poza tym -> :vaglogi:

Bo inaczej to tylko gdybanie...

czujnik sprawdzę a czy gdy wrzucę logi to rzucisz okiem czy wszystko jest ok ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam bardzo podobny problem a ten sam silnik wymieniona przepływka czujnik tem cieczy i nic dalej to samo:/ dzieje sie to tylko na ssaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja cały czas borykam się z tym problemem , nie wiem co to może być wg logów i przepływka po wymianie i sonda po wymianie i wszytsko działa książkowo, tylko temp na klimatroniku kiedy odpalam auto a postoi ono na dworzu całą noc przy temp 2-5 stopni C pokazuje rano 30 stopni na kanale 49.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko temp na klimatroniku kiedy odpalam auto a postoi ono na dworzu całą noc przy temp 2-5 stopni C pokazuje rano 30 stopni na kanale 49.

czyli temp. na klimatroniku też ci dobrze pokazuje-, bo tam "skala" zaczyna się dopiero od 30 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwa moze daje za male cisnienie. Mozd wtryski siadaja. Sprawdz cisnienie na listwie wtryskowej

Wysłane z mojego telewizora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wydaje mi się że ciśnienie jest ok bo gdy auto zejdzie z ssania jest wszystko jak najbardziej OK tak samo jeśli chodzi o wtryski. A zrobiłem zdjęcie świec możecie ocenić ich stan ??

CAM00236.jpg

CAM00237.jpg

CAM00239.jpg

CAM00240.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygladaja jakby mialy za duzo szczeline. Czyli nie sa w jakiejs super kondycji

Wysłane z mojego telewizora

---------- Post dopisany at 23:11 ---------- Poprzedni post napisany at 23:09 ----------

Zdjecia tez do konca nie pokaza. Podjedz jutro do sklepu , przed sklepem wykrec jedna i powiedz zeby Ci pokazal nowa i porownaj

Wysłane z mojego telewizora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te swiece masz w 1.8?? kto to tam wlozyl. powinny byc jedno elektrodowe moim zdaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te swiece masz w 1.8?? kto to tam wlozyl. powinny byc jedno elektrodowe moim zdaniem

Mylisz się :wink:

A odstęp powinien mieć 1mm, sprawdź go :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u ciebie świeczki przydało by się wymienić bo już swoje zrobiły ( jeszcze ci trochę na pewno pojeżdżą ale ja bym wymienił) i nie koniecznie muszą być jedno elektrodowe, potocznie mówi się że jedno powinny być przy instalacji LPG bo mniej się wypalają i łatwiej się mieszanka zapala do tego łatwiej je się reguluje niż 3 elektrodowe, a te trzy elektrodowe lepiej sprawdzają się przy samym PB niż te jedno. :) Ale ja mam zamontowane 3 elektrodowe w swoim przy LPG zrobione jest na nich ok 25 000 km i jak narazie wszystko jest w porządku :) Ale u ciebie imbusek to świece już mają spory odstęp wyczyść je i wyreguluj ale ja bym radził wymienić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No świece wymienię na pewno w przyszłym tyg zobaczymy czy to przyniesie jakiś efekt ale według mnie to wątpię.... ale na pewno to nie zaszkodzi dużo czytałem na temat tego szarpania na ssaniu i generalnie mało komu udało się zlokalizować tego przyczynę Walczę z tym od roku :P A jak dobierałem świece na stronie NGK to tez mi pokazywało że powinienem mieć świece 3 elektrodowe zamówię z allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy a czy powodoem mogą być przewody , fajki bądź cewki dla tego przerywania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie na cewce sa wypalone 2 punkciki i zauwazylem poszarpywanie w zakresie 1.5k -2k obr jak wcisne gaz w podloge. szkoda mi kupowac nowej cewki bo to nie maly wydatek do ADRa bo na lato bede sprzedawal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego mialem podobny problem u kobiety w aucie.. i okazalo sie ze to przeplywka.. dopoki sie nie rozgrzal chcoc troche byla... jazda.. nawet gasl czasami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przepływke wymieniłem na nowa i dalej to samo :) w tygodniu chyba jeszcze świecę wymienię ale ciekawe czy to coś da :/

---------- Post dopisany 09-12-2013 at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany 08-12-2013 at 12:25 ----------

I jak panowie udało sie komus cos zdziałać z tym problemem ?

Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam ten sam problem, gdy zimna nie idzie jechac, szarpie kicha strzela, wystarczy ze chwile pochodzi na wolnych obrotach i troche sie rozgrzeje problem znika ale zaczyna ja tez brac w trakcie jazdy slabnie na chwile i pozniej dalej ciagnie, pod kompem pokazalo mi ze jest nie odpowiednia mieszanka i jakis problem z sonda;/ niewiem od czego zaczac i jak wogole sprawdzic czy to sonda:co::wtf:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sondę powinno się sprawdzić oscyloskopem, możesz też zapiąć VAGa i zerknąć w blokach wartości mierzonych sterownika silnika lub podpiąć multimetr do sygnałowej (zazwyczaj czarnej) żyły kabla od sondy (no i do masy) i sprawdzić wahania napięcia które powinny wynosić +/- 0,2-0,9V.

Takie objawy pasują do sondy, warto sprawdzić jej wiązkę, zwłaszcza gdy mamy LPG, mogą być jakieś dziwne połączenia po "specach" bądź zimne luty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...