Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podszarpuje przerywa rano gdy jest zimny


darkb

Rekomendowane odpowiedzi

No i wczoraj swiece wymienilem i caly czas to samo. Nie mam lpg I zaznaczam ze szapie samochodem jak stoi na ssaniu najbardziej jak sie wlacza pompa powietrza wtornego.

Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz to robilem i wszystko jest jak najbardziej ok zero przebicia

Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka

---------- Post dopisany 15-12-2013 at 11:34 ---------- Poprzedni post napisany 13-12-2013 at 21:03 ----------

Czy powie mi w jaki sposob mozna wylaczyc pompe powietrza wtornego ?

Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W momencie gdy pytam czy jest ssanie to słychać jak się coś włączyło o okolicach kolektora ssącego (duzy hałas stukot cos takiego) wtedy silnik zaczyna wariować i trzesie autem gdy auto zejdzie z ssania to silnik chodzi pięknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy a czy np kiedy świece są już starawe to czy auto przerywa w taki dziwny sposób wtedy gdy jest zimny silnik takie jakby wypadanie zapłonów podczas przyspieszania bądź taki efekt jakby auto miało takiego zamuła ( jakby nie przepalał mieszanki ) czy raczej inwestować i wymienić fajki od świec czy może same cewki

Mam problem ze swoją Audi ( A4 B5 1,8 125KM ARG), auto po odpaleniu z rana pracuje prawidłowo lecz po rozpoczęciu jazdy zaczyna delikatnie podszarpywać, tak jakby gubił zapłon. Szczególnie objawia się to wtedy gdy jadę samochodem wystudzonym równym tempem bez znacznego przyspieszania lub podczas przyspieszania na 2 , 3 biegu.

VAG nie pokazuje mi żadnych błędów, przepływomierz ma dobre wskazania.

czy wsiecie co to moze byc za problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyna była padnieta przepływka :) autko teraz smiga jak nalezy :):wink:

a mowilem ze przeplywka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyna była padnieta przepływka :) autko teraz smiga jak nalezy :):wink:

a mowilem ze przeplywka ;)

a jak sprawdzałeś przepływkę w logach to ta wcześniejsza na której działy się takie cuda to jak ci pokazywała mało dużo czy stała w miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przydarzyła mi się dziwna sytuacja :) wsiadam do auta po całej moroznej nocy (-5) odpalam silnik i standardowo obroty na 1200 za kilka sekund silnikiem zaczęło standardowo lekko szarpać ale po 15 sekundach ssanie się wyłączyło co mnie bardzo zaskoczyło bo przecież silnik łącznie pracował może tylko 1 minutę. No to odrazu szybko na klimatorniku wszedłem w kanał 49 i sprawdzam temperaturę i pokazywało 30 stopni bo przecież niższej skali nie ma na klimatorniku. No to nic innego tylko ruszyłem w drogę i bardzo dziwna sprawa bo silnikiem nie szarpało ładnie płynnie szedł po prostu baja. Obserwując dalej temperaturę to klimatronik pokazywał zgodnie ze wskazówka. Wiec przychodzi mi tylko na myśl to że wina leży na pewno przy dawkowaniu paliwa tylko i tu mi przychodzi na myśl że padł czujnik temp cieczy ale przecież już kiedyś podmieniałem bo mam dwa zapasowe w garażu. Przechodzi mi przez myśl kupić oryginał może on by rozwiązał ten problem ? Wypowie się ktoś o tym moim dziwnym przypadku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz ze na kanale temperatury silnika klimatronik ma skale tylko 30 C? bo dzis jak u mnie było -12 to klimatronik pokazywał -1C. czyli co czujnik zepsuty???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wyczytałem na forum ze pokazuje najmniej 30 stopni. I mi tez nigdy nie pokazal mniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imbusek ale Ty masz problem na zimnym silniku czy nie ma znaczenia? Ja tak mam ale na dobrze rozgrzanym przy przyspieszaniu leciutko szarpnie i tak za każdym razem gdy rozpędzam auto.. Pasek od rozrządu w dupe dostaje i to ostro przy takich szarpnięciach :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, często jest tak, że cewki po nagrzaniu zaczynają jaja robić. Ja miałem przykładowo w Audi 80 taką(i w dwóch Mercedesach pechowo hehe), zmieniłem to moduł zaczął głupieć. Nagrzał się i...silnik stop. Wywlekłem, wsadziłem w śnieg...odpala. No to kupiłem i spokój.

Jak masz od kogo to pożycz cewkę, najlepiej z przewodami i pobujaj jakiś czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...