Skocz do zawartości
IGNOROWANY

analiza logów B6 1.8 T 163


kudalty66

Rekomendowane odpowiedzi

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Pozwolę sobie skomentować wyglada że cały czas jest w trybie awaryjnym jakie błędy te co ostatnio?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dobrze, że komentujesz.A wogóle dobrze zlogowałem???Pierwszy raz robiłem :) . Jak wcześniej było ich sporo to opanowałem.Powiem tak nowe DV, N75, cewki beru,szczelność ok i ten cholerny zaworek Nr 6.Teraz ładnie trzyma 800 obrotów i pracuje równo.Wypadania zapłonów nie ma.Przed logowanie pokazało , że przeładowuje albo niedoładowuje i czasami mieszanka za uboga.Dalej nic nie było.Skasowałem przed logami.Jutro podłączę vaga i sprawdzę co wypluło.Ogólnie wrażenia mam takie, że czasami zapiepsza jak wściekła (zwłaszcza jak jest zimny i jest chłodno, jak się zagrzeje to wtedy słabnie) a czasami słabiej.Dziękuję Łukasz

Tak zerknąłem (ale nie znam się i nie umiem czytać) 115 to turbo i pierwsze to zadane a drugie rzeczywiste?To ewidentnie mu brakuje.Myślicie, że to może być turbo czy może coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobre logi tylko troche kanaly nie do konca dobre standardowe logi to 002, 033, 003, 020, 033, 115, 118, nie zrobiłeś 118 i nie wiadomo jakie jest wysterownie n75 można by było z tego wywnioskować czy było w trybie awaryjnym czy inny problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widzisz.W faq wyczytałem te nr.Jutro jak zdążę zrobię nowe i jak możesz pomóc po raz kolejny to będę wdzięczny.Nie chce mnie zalogować ta cholera.Logować parami tak jak napisałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób 002+033 i 020+118, 003+115 tylko sprawdz czy nie ma błędów na pewno przed każdym logiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dziękuję

---------- Post dopisany 03-06-2014 at 11:34 ---------- Poprzedni post napisany 02-06-2014 at 22:34 ----------

Logi przesłane do łukasza.Przed logami błędy

Adres 01: Silnik Plik etykiet:

Oznaczenie elementu:

Komponent i/lub wersja:

Kodowanie:

Kod serwisu:

VCID: 55AA12C48590

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

16683 - Regulacja ciśnienia doładowania: Przekroczona granica regulacji

P0299 - 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona

17700 - Termostat zaprogramowanego chłodzenia silnika (F265): przerwa

P1292 - 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny

Kody gotowości: B/D

Po każdym logu został tylko ten, wraca za każdym razem

Adres 01: Silnik Plik etykiet: PRZEKIER.NIEUDANE!

Oznaczenie elementu: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B

Komponent i/lub wersja: 1.8L R4/5VT G 0010

Kodowanie: 0011711

Kod serwisu: WSC 00318 219 182312

VCID: 7F06906C576C

Znaleziono 1 błąd:

16683 - Regulacja ciśnienia doładowania: Przekroczona granica regulacji

P0299 - 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona

Kody gotowości: 0110 1101

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że nie jestem sam, mam dokładnie ten sam błąd.

I kończą mi się pomysły. :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Generalnie wychodzi z błędu że nie może osiagnac zadanego doładowania i logi to potwierdzają, wygląda jakby n75 nie działał, na pewno wszystko dobrze poskładane po wymianie było?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No raczej tak. Z kudłatym działaliśmy. A można go jakoś inaczej podłączyć? Przecież tam tylko dwa piny i kostę raczej na odwrót się nie wepnie. A tak poza tym ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak wtyczki nie da się zle podłączyć, jak wężyki od n75 całe, nieszczelność sprawdzna, dv dobry to problem może być w turbo, np. uchylona klapka itd, ale dziwne jest to że piszesz że czasem jedzie normalnie i wyskakuje tez błąd przełądowania wskazywałoby to ewidentnie na probrlem ze sterowaniem turbiną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem wcześniej dv nowe (chyba 710n to mocniejsze), n75 też bo wcześniej gregor pisał, żeby wymienić. Szczelność sprawdzaliśmy z kudłatym ,bo mi wcześniej obroty falowały na gazie. Winny był ten zaworek nr 6. Po wymianie wszystko ok. Trzyma 800 obrotów równiutko. Nie chce wprowadzać w błąd z tym przeładowaniem. A ten błąd co został to dlatego ,że nie doładowuje tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak turbina ładuje maks 0,3 bar dlatego wywala ten błąd, mógłbys jeszcze zrobić test z odpiętą wtyczką od n75, lub z odpiętym węzykiem od gruszki i sprawdzic czy przeładuje choć to test niepolecany:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mozesz zrobic loga 115 z odpieta wtyczka, albo na szybko sprawdzenie turbiny czy dziala odenij wezyk z gruszki i przejedz sie przy mocniejszym cisnieciu gazu poinna przeladowac i wpasc w tryb awaryjny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz podesłałem ci 115 bez n75.Jak możesz to wstaw, bo ja ciąglenie mogę się zalogować na vaglog.Z tego co patrzyłem to cyba 2000-2600 obrotów jest w miarę.Im wyżej tym gorzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

ale odpiołes tylko wtyczke czy odłaczyłes wezyk do gruszki?, jak odpiołes wezyk to turbo nie ładuje jak trzeba do niego zajrzec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko odpiąłem wtyczkę.Czyi mówisz żeby odpiąć wtyczkę o n75 i wężyk od gruchy?Dziękuję Łukasz za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha poczekaj, jesli tylko odpiąłeś samą wtyczkę to wychodzi że coś z tym n75 jest nie tak albo zle podłączony jest nie mozliwe żeby tyle ładowało po odpięciu wtyczki powinno ładować ok 0,3 w całym zakresie, na pewno krócce od n75 dobrze podłaczone? najdłuższy wchodzi w rure dolotu

---------- Post dopisany at 15:23 ---------- Poprzedni post napisany at 15:21 ----------

Coś masz tam namieszane tylko nie wiadomo co:decayed: Powinno być odwrotnie w logach niż jest u Ciebie z odpięta wtyczką powinno ładować tak jak w porzednich logach które robiłeś z podpiętą wtyczką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to troszkę zgłupiałem po tym co piszesz.Dziś zaglądnąłem do n75. Fota poglądowa

CAM00385.jpg

n75 osadzony jest w Tipie.Od niego odchodzą dwa wężyki w prawo i w lewo (patrząc od przodu samochodu).W prawo dochodzi do gruchy, a w lewo taki krótki do Turbo.Teraz się zastanawiam, bo widać, że chyba te wężyki były zmieniane (mają siwy kolor, inny niż pozostałe) czy może może trzeba ten zawór obrócić o 180.Ja mam wejście wtyczki od przodu samochodu.Gdyby go obrócić to wtyczka wchodziłaby od strony silnika.Jak ma ktoś bfb to mam prośbę niech sprawdzi.Wszystko jest na wierzchu.Trzeba tylko zdjąć ten przykręcany "tunel-kanał" do filtra powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...