Skocz do zawartości
IGNOROWANY

analiza logów B6 1.8 T 163


kudalty66

Rekomendowane odpowiedzi

witam

proszę looknijcie, auto wariuje na wolnych, szczególnie na gazie, jakie grupy jeszcze zlogowac żeby sprawdzic,.

jak dla mnie mocy tez nie ma, turbinka słabo ładuje,.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi robiłeś po kasowaniu błedów? były jakieś? turbina ładuje 0,3 bar czyli albo jest w trybie awaryjnym albo n75 nie działa, potrzeba wicej informacji logi rób na pb po kasowaniu błedów bloki 002 115 033 118.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz bledy, ew skasuj i zloguj 033+002, 115+118.

bedzie dziura w dolocie lub jakis inny problem, trzeba zrobic logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki, zrobie reszte i wrzucę,. błędy były skasowane, pojawia się błąd sondy,.

a co z falowaniem obrotów na PB i wzrastających obrotach na wolnych na LPG do ok 1800 obr, jakie logi na wolnych zrobić???

może rzeczywiscie nieszzcelność i na jałowym ''lewe'' zasysa????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie po przerwie, auto na wolych obrotach strasznie szarpie, błędy stukowego na wszystkich cylindrach które wracają,.

Grupy: 033,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 115,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto w trybie awaryjnym, turbina mało pompuje i przepływomierz też mało pokazuje, więc ze szczelnością pewnie jest ok.

Check się świeci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Darek mówi, auto w trybie awaryjnym. Kasowałeś błędy przed zrobieniem tych logów?

Jakie dokładnie występują błędy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błedy stukowego które po skasowaniu podczas pomiaru wracają,.

bład za małego cisnienie pomiedzy turbo a przepustnicą, szczelość sprawdzona dziś wszystko ok,. wszystkie przewody i doleo sprężarką

wymieniony zawór DV i n75 sterujący wastegatem, na zimno pracuje ok, jak chwile sie zagrzeje trzesie silnikiem,,.

z turbiny lekko olej się poci na wyjsciu, może sie kończy???

check sie zapala po chwili po skasowaniu błędów,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Check na fisie się nie świeci.Wychodzą błędy tylko po podpięciu.Kudłaty wydaje mi się że jedzie lepiej po wymianie tego zaworka N75,ale może mi się wydaje.Jutro czeka mnie trasa więc sprawdzę.Zobaczymy później co vag pokaże z doładowaniem

---------- Post dopisany 22-12-2013 at 12:56 ---------- Poprzedni post napisany 18-12-2013 at 17:24 ----------

Doładowanie się poprawiło po wymianie n75.Auto gdy jest na ssaniu pracuje równiutko.Gdy się zagrzeje obroty spadają do ok. 800-850 i wtedy pracuje szarpiąc (nierówno).Kudłaty jak robiliśmy logi to wydaję mi się ,że pokazywał błąd "czujnika wolnych obrotów n-cośtam".Może to przez ten czujnik chłopaki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gregor te wszystkie logi są moje.Kudłaty ,tylko lub aż pomaga mi ogarnąć to mechanicznie i vagiem, bo nie mam.Dodałem tylko jak to wygląda z punktu używania na codzień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie , nie zwróciłem uwagi że wkleiłem pare dni temu logi, więc tak jak mówie, trzeba znać numery błędów które wywołują awaryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kumam.Ty wkleiłeś logi?Kudłaty mi je robił i cały wątek jest o moim samochodzie.Pisałeś wcześniej, żeby dorobić logi i kudłaty wstawił.Jeszcze jakieś?Powiem żeby wstawił jeszcze wszystkie błędy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis zczytane błedy:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0010

Software Coding: 0011711

Work Shop Code: WSC 00318 219 182312

VCID: 7F06F9F22D2DEDE6ED9-513C

8 Faults Found:

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 001 -

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 001 - - Intermittent

16685 - Cylinder 1

P0301 - 001 - Misfire Detected - Intermittent

16686 - Cylinder 2

P0302 - 001 - Misfire Detected - Intermittent

16683 - Boost Pressure Regulation

P0299 - 002 - Control Range Not Reached

17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265)

P1292 - 004 - Open Circuit - Intermittent

16891 - Idle Control System RPM

P0507 - 001 - Higher than Expected.

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)

P1136 - 001 - System too Lean

i po polsku z polskiego vaga:

Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!

Oznaczenie elementu: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B

Komponent i/lub wersja: 1.8L R4/5VT G 0010

Kodowanie: 0011711

Kod serwisu: WSC 00318 219 182312

VCID: 7F06F9F22D2DEDE6ED9-513C

8 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

17705 - Spadek ciśnienia pomiędzy Turbo a przepustnicą (sprawdź bloki pomiarowe!)

P1297 - 001 -

16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach

P0300 - 001 - - Sporadyczny

16685 - Cylinder 1

P0301 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny

16686 - Cylinder 2

P0302 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny

16683 - Regulacja ciśnienia doładowania

P0299 - 002 - Przekroczona granica regulacji

17700 - Termostat zaprogramowanego chłodzenia silnika (F265)

P1292 - 004 - przerwa - Sporadyczny

16891 - Regulacja biegu jałowego

P0507 - 001 - obroty powyżej wymaganej wartości

17544 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (add.)

P1136 - 001 - mieszanka za uboga

Kody gotowości: 0000 0101

dodam że pierwszy bład który wraca to ten o sparku ciśnienie pomiędzy turbo a przepustnicą,

po skasowaniu na jałowym silnik pracuje normalnie i błąd nie wraca, po przegazowaniu wraca, przy wykryciu misfire zapala się check na chwile,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dolot jest szczelny, DV OK to przyjrzyj się przepustnicy. Na początek sprawdź w grupie 060 czy adaptacja przebiega OK i jaki kąt otwarcia jest w stanie spoczynku i czy wciskając gaz wartości na kompie narastają i opadają liniowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa się trochę poprawiła tzn. na chwilę obecną nie ma stukowego, sam się naprawił.Teraz zostały mi dwa błędy: błąd czujnik G28- czujnik prędkości silnika...czy coś takiego.Gdzie to cholerstwo znajdę i jakiej firmy kupić.Z góry dzięki

Chyba przez to cholertwo potrafi mi silnik zgasnąć.Jeśli mogę mieć jeszcze jedno pytanie.Co to jest EPC?Czasami mi się zapala na desce i wtedy ciężko pali,zwłaszcza gdy mokro na dworze, ale rzadko.

Pomóżcie mi tą cholerę doprowadzić do ładu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik g28 jest koło filtra oleju .sprawdz wtyczke pod zbiorniczkiem od ppłynu chłodniczego czy nie jest zalana w srodku .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...