Skocz do zawartości
IGNOROWANY

analiza logów B6 1.8 T 163


kudalty66

Rekomendowane odpowiedzi

Tak kasowałem.Pamiętam twoje nauki.Poprawcie mnie jak się mylę, ale kiedyś czytałem że w filtr paliwa też czymś steruje. Może to mieć wpływ.Mój jest do wymiany


Nie pany to logi na PB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawcie mnie jak się mylę, ale kiedyś czytałem że w filtr paliwa też czymś steruje

W filtrze jest regulator ciśnienia paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiedziałem ,że coś jest na rzeczy. Najpierw go wymienie a potem zrobie logi


Logi po wymianie filtra.Błędów brak. zrobiłem sobie odrazu kpowera.

http://vaglog.pl/log_196096.html

http://vaglog.pl/log_196097.html

http://vaglog.pl/log_196095.html


Jak teraz wstawić zdjęcie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie mam pojęcia jak wstawić zdjecie chyba najlepiej na jakis serwer i linka wkleić np. http://zapodaj.net/

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

73555f1dc21d8430med.jpg


Prośba o ocenę. Co jakiś czas wywala mi szreka i wydaje mi się, że wchodzi w tryb awaryjny, bo słabnie. Błędy:

Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B
Komponent i/lub wersja: 1.8L R4/5VT G 0010
Kodowanie: 0011711
Kod serwisu: WSC 00318 219 182312
VCID: 7F07786D2DA308E0586
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona
17700 - Termostat zaprogramowanego chłodzenia silnika (F265)
P1292 - 004 - przerwa - Sporadyczny

Kody gotowości: 0010 0000

Logi LPG

http://vaglog.pl/log_241349.html

http://vaglog.pl/log_241351.html

http://vaglog.pl/log_241350.html

Logi PB

http://vaglog.pl/log_241352.html

http://vaglog.pl/log_241354.html

http://vaglog.pl/log_241353.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lpg to nie za ciekawie ustawione, najpierw zalewa go a potem pewnie ciśnienie przysiada na redku i robi się ubogo, bo na pb raczej błędu nie wywala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na lpg go wywala. W środę zmieniałem wtryski lpg bo się zes....y. Robiłem mapę z gazownikiem na postoju i w ruchu. Mowisz Łukasz, ze wina mapy?

Łukasz jade jutro poprawić mapę. Ktore logi zrobić żeby sprawdzić czy wszystko ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy że zrobisz 002+033, do tego musisz zerknąć jak wychodzą korekty długotermnowe w 032 najlepiej żeby wychodziły podobnie jak na pb, lub przynajmniej nie wychodziły poza -+5%.

Gazownik najlepiej jakby ustawiał mapę wg. vaga a nie wg. kresek w programie gazowym..

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spytam go. Wiesz co wymieniałem dziś olej i zauważyłem że mi płyn chłodniczy ucieka. Poluzowane były węże przy redku. Poprawione. I takie pytanko czy to mogło mieć wpływ. Chwilke gadalem z gazownikiem i był zdziwiony że za ubogo, bo twierdził że sporo podlał.

Korekty na 32 to dynamiczne zrobić?

Jak wszedłem w 32 na postoju to w 1 kolumnie było sztywne (nic się nie zmienialo) 0.9 a w drugiej chyba 15.6. Na pb i lpg. Ale powiem, że po dokręceniu nie ten sam samochód. Pojeżdżę jutro i zobaczę czy wywali szreka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jezdzie na samej pb też wychodzi 15% w drugim oknie? to jest korekta długoterminowa, sprawdz tak: skasuj błędy i przejedz pare km na samym pb i wtedy sprawdz co wychodzi w 032, po logach dynamicznych myśle ze na pb powinno być wszystko wporządku i korekta nie powinna być sporo powyżej 0, jesli będzie też sporo na plus to trzeba szukac przyczyny w aucie. Jeśli wyjdzie dobrze to ewidentnie lpg trzeba wystroić tak żeby korekta długoterminowa w 032 wychodziła podobnie jak na pb.

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

032 nie trzeba logować, wystarczy samo odczytanie wartości po jezdzie, korekty ustalają się już po kilku, kilkunastu km normalnej jazdy na rozgrzanym silniku, kasowanie błędów zeruje korekty, pierwsze okno korekta na biegu jałowym, drugie okno korekta pod obciążeniem, sprawdz jak pisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było 1 i 0.7 po przejechaniu 1000 km. To dobrze czy źle

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to że dobrze. Z tego co Łukasz mówi do -5 lub +5 jest ok

Dziś pojeździłem na lpg i nie wywaliło mi szreka, a samochód jedzie jak potrzeba. Wygląda na to, że to przez te węże sie rozjeżdżało. Jutro dla pewności zrobie tego loga

Łukasz przejechałem dziś na pb 16-17 km i sprawdziłem kanał 32. W pierwszym 0.2 w drugim 0.0. Czyli wszystko ok. Trza to lpg ogarnąć. Może ktoś z klubu to ogarnie w okolicach Radomia?

Dziś powtórzyłem 32 kanał. Przejechalem na pb 40 km. Pierwsze okno 0.8 drugie - 1.6 także chyba ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy prośba do was. Wywala mi taki błąd z radia choć kodowanie ok. Reszta skanu bez błędów i nie daje mi to spokoju

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 37: Nawigacja Plik etykiet: 8E0-035-192-RNSE.lbl
Oznaczenie elementu SW: 8E0 035 192 D HW: 8E0 035 192 D
Komponent: RNS-E HIGH EU H72 0900
Weryfikacja: 03S Numer seryjny: AUZBZ7E1131873
Kodowanie: 0311715
Kod serwisu: WSC 06348 116 65470
VCID: 254B8A05EFBF723072A

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
02261 - Media Player; pozycja 1 (R118)
014 - wadliwy - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101110
Priorytet błędu: 5
Częstość błędu: 5
Wew.licznik błędów: 82
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2015.11.25
Czas: 08:12:28

Ramka zamrożona:
Przebieg: 655350 km
Zliczanie: 1703
Zegar: 08:43

02024 - Przeprowadzić dopasowanie
000 - -
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 7
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 41
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2015.10.21
Czas: 15:34:48



-------------------------------------------------------------------------------
Adres 56: Radio Plik etykiet: 8E0-035-192-RNSE.lbl
Oznaczenie elementu SW: 8E0 035 192 D HW: 8E0 035 192 D
Komponent: RNS-E HIGH EU H72 0900
Weryfikacja: 03S Numer seryjny: AUZBZ7E1131873
Kodowanie: 0311715
Kod serwisu: WSC 06348 116 65470
VCID: 254B8A05EFBF723072A

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
02261 - Media Player; pozycja 1 (R118)
014 - wadliwy - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101110
Priorytet błędu: 5
Częstość błędu: 5
Wew.licznik błędów: 82
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2015.11.25
Czas: 08:12:28

Ramka zamrożona:
Przebieg: 655350 km
Zliczanie: 1703
Zegar: 08:43

02024 - Przeprowadzić dopasowanie
000 - -
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 7
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 41
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2015.10.21
Czas: 15:34:48

Drugi temat to zapala mi się "samochodzik" ESP i EPG.Wpada w awaryjny bo słabiutko jedzie. Wyłączam i włączam zapłon i po problemie. Błędy jakie pokazuje to termostat chwilowy

(ten mam już dawno co jakiś czas, więc to nie to), drugi to coś z przepustnicą, ale mi się cholera nie skopiował a już skasowałem.

Trzeci temat to ostatnio zdejmowałem osłonę pod kierownicą i znalazłem przez przypadek taką kostkę i nie daje mi spokoju od czego ona jest. Znajduje się z boku rnse i climy

9hxi6bwq.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...