caliberrr Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Witam, Jestem nowym użytkownikiem forum. Czy jest możliwa wymiana silnika 1.8T na 2.4 V6 ?? Czy wiąże się ona z dużymi modernizacjami, przeróbkami? Nic na ten temat nie ma w sieci.
Dev Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Nic nie ma bo wiekszosc robi odwrotnie
caliberrr Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Opublikowano 23 Listopada 2013 a odwrotnie jest dużo modernizacji?
Dev Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Po co chcesz ladowac to g....o ? 1.8t po modzie daje 1000razy wiecej frajdy niz V6-ka
caliberrr Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Opublikowano 23 Listopada 2013 Wiem o tym. Tak z ciekawości pytam. Dużo gratów jest do podmiany aby wstawić V6?
michałswd Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 duzo i raczej nieoplacalny zabieg pas przedni inny, chlodnica , uklad wydechowy , silnik itd itd chyba ze masz takiego rozbitka na placu to mozesz przekladac ale po co jak kolega napisal robi sie w odwrotna strone jak juz zalezy ci na v6 to 2.8
caliberrr Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Opublikowano 26 Listopada 2013 Pas przedni jest inny? NIE PASUJE? A skrzynia? Chyba V-ka ma większą kulturę pracy a z tego co się orientuje 2.4 mniej awaryjne jak 3.0. Chyba że się mylę....
oca69 Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Mówcie co chcecie ile to frajdy ale dźwięku V-ki nic nie przebije
soul87 Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 chcesz zmienić silnik z 1.8T na V6 ze wzgledu na kulture pracy tylko ?
jesper74 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 akurat v6 to zadna muzyka dla ucha-bynajmniej nie ten silnik
Kixon Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Miałem ostatnio 1.8t z blow-offem i v-kę 2.4. Dźwięk silnika i kultura pracy zdecydowanie na plus v-ki chociaż uwielbiam syknięcie z turbo. Ale to 1.8t się lepiej zbierało , troszkę mniej paliło i są możliwości aby łatwo podnieść moc by przekroczyć 200koni.
jesper74 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Racja Kixon.Jesli v-ka to tylko v8 i wiecej. Zakupilem v8 z audi z motorem 3,7ccm i to jest ten dzwiek.
piotraudi Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 1.8t troszke mniej paliło???słowo troszke robi wielką różnice hahahaa
RAWULI Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 w mojej V6 spaliny z obu głowic idą w 1 komin i efektu bulgotu za nic nie słychać, jak miałem rozpięty wydech przed katami to bulgot był przepiękny...nie tak jak V8 ale zawsze coś.
m0rd3rc4 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 (edytowane) Stary temat odsiwezam ale to jest wlasnie to czego szukam mam cala kompletna a6 c5 2.4 v6 bez mozliwosci rejestracji znalalem za grosze(3,5tys) audi a6 c5 1.8t z zajechanym silnikiem czy jest duzo przerobek w tej 1.8 zeby wrzucic tam silnik od 2.4 glownie mi chocdzi o to czy silknik ze skrzynia wraz z wydechem bedzie pasowal do budy z silnikiem 1.8 czy duzo jest przerabiania ? czy wstrzymac sie i czekac az ktos bedzie chcial sprzedac a6 2.4 z zajechanym silnikiem lub po wypadku licze na szybka odpowiedz bo autko zaraz moze ktos mi sprzatnac z przed nosa edit: dopiero po napisaniu posta zauwazylem ze temat jest odnosnie audi a4 a nie a6 ale moze ktos mi cos podpowie Edytowane 20 Czerwca 2015 przez m0rd3rc4
mirek31071977 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Według mnie to kup do tej co masz drugi silnik 1,8T a tą 2,4 pogoń na części zaczynając od silnika.Wyjdziesz z kasą i robotą na plus
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się