Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap z 1.8T na 2.4 V6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jestem nowym użytkownikiem forum.

Czy jest możliwa wymiana silnika 1.8T na 2.4 V6 ?? Czy wiąże się ona z dużymi modernizacjami, przeróbkami?

Nic na ten temat nie ma w sieci.

Opublikowano

Nic nie ma bo wiekszosc robi odwrotnie :grin:

Opublikowano

a odwrotnie jest dużo modernizacji?

Opublikowano

Po co chcesz ladowac to g....o ?

1.8t po modzie daje 1000razy wiecej frajdy niz V6-ka

Opublikowano

Wiem o tym. Tak z ciekawości pytam. Dużo gratów jest do podmiany aby wstawić V6?

Opublikowano

duzo i raczej nieoplacalny zabieg pas przedni inny, chlodnica , uklad wydechowy , silnik itd itd chyba ze masz takiego rozbitka na placu to mozesz przekladac ale po co jak kolega napisal robi sie w odwrotna strone jak juz zalezy ci na v6 to 2.8

Opublikowano

Nie 2.8 tylko 3.0

Opublikowano

Pas przedni jest inny? NIE PASUJE? A skrzynia?

Chyba V-ka ma większą kulturę pracy a z tego co się orientuje 2.4 mniej awaryjne jak 3.0.

Chyba że się mylę....

Opublikowano

Mówcie co chcecie ile to frajdy ale dźwięku V-ki nic nie przebije :wink:

Opublikowano

chcesz zmienić silnik z 1.8T na V6 ze wzgledu na kulture pracy tylko ?

Opublikowano

akurat v6 to zadna muzyka dla ucha-bynajmniej nie ten silnik

Opublikowano

Miałem ostatnio 1.8t z blow-offem i v-kę 2.4. Dźwięk silnika i kultura pracy zdecydowanie na plus v-ki chociaż uwielbiam syknięcie z turbo. Ale to 1.8t się lepiej zbierało , troszkę mniej paliło i są możliwości aby łatwo podnieść moc by przekroczyć 200koni.

Opublikowano

Racja Kixon.Jesli v-ka to tylko v8 i wiecej.

Zakupilem v8 z audi z motorem 3,7ccm i to jest ten dzwiek.

Opublikowano

1.8t troszke mniej paliło???słowo troszke robi wielką różnice hahahaa

Opublikowano

w mojej V6 spaliny z obu głowic idą w 1 komin i efektu bulgotu za nic nie słychać, jak miałem rozpięty wydech przed katami to bulgot był przepiękny...nie tak jak V8 ale zawsze coś.

Opublikowano (edytowane)

Stary temat odsiwezam ale to jest wlasnie to czego szukam mam cala kompletna a6 c5 2.4 v6 bez mozliwosci rejestracji

znalalem za grosze(3,5tys) audi a6 c5 1.8t z zajechanym silnikiem

czy jest duzo przerobek w tej 1.8 zeby wrzucic tam silnik od 2.4

glownie mi chocdzi o to czy silknik ze skrzynia wraz z wydechem bedzie pasowal do budy z silnikiem 1.8 czy duzo jest przerabiania ?

czy wstrzymac sie i czekac az ktos bedzie chcial sprzedac a6 2.4 z zajechanym silnikiem lub po wypadku

licze na szybka odpowiedz bo autko zaraz moze ktos mi sprzatnac z przed nosa

edit: dopiero po napisaniu posta zauwazylem ze temat jest odnosnie audi a4 a nie a6 ale moze ktos mi cos podpowie

Edytowane przez m0rd3rc4
Opublikowano

Według mnie to kup do tej co masz drugi silnik 1,8T a tą 2,4 pogoń na części zaczynając od silnika.Wyjdziesz z kasą i robotą na plus :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...