Skocz do zawartości
IGNOROWANY

drganie kierownicy


krzysiekvtec

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam kola 235/45/17 opony juz na wykończeniu, po kupnie nie dalo sie jechac 100 bo az w fotelu latalem, pojechalem wywazyc przod i ustalo w pewnym stopniu, speawdzilismy tez i tocza sie prosto nic jie bije, jednak przy 120-150 km/h zaczyna coraz mocniej drgac. Czy tylne kola tez mogą za to odpowiadać? Na przegladzie diagnosta stwierdzil ze zawieszenie jest ok nic nie ma do wymiany. Zawias siedzi Koni street. Co jeszcze moze to powodować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak opony na wykończeniu to kup nowe.

Przed założeniem niech dokładniej sprawdzą felgi.

Znam fachowców co wyważali krzywe fele, piętrowo przyklejali odważniki (przykład na dole).

Potem na maszynie niby wyważona a przy pow.100km/h zaczynały bić.

Tylko jedź do ogarniętego warsztatu a nie do kowala.

Najlepiej do takiego co prostują na miejscu.

Fota.

20131031197.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A otwor centralny jest prawidlowy?? Ja do nowych felg musialem zakladac pierscienie centrujace . A mialem podobnie do 100km/h bylo ok , przy wiekszych predkosciach nie dalo sie wysiedziec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem też takie drgania, jak kupiłem auto i wracałem nim do domu to przy większych prędkościach drgała cała buda...akurat był czas na zmianę na zimówki, jak ściągnąłem tylne koła i zobaczyłem jak opony są z hamowane to się za głowę złapałem...po wymianie na zimówki drgania zniknęły. Sprawdź również tył, opony ewentualnie koła do wyważenia:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sobote zmieniam na zimowe, sprawdze otwor centrujacy czy ten sam a jak nie czy sa pierscienie :) no i czy na zimowkach ustanie, drga cała buda i kiera

P.s problem sie wyjasnil, w prawym kole nie ma pierscienia ... Na zimowych jest ok ale jak mocno przyspieszam to jak by takie wibracje sa po puszczeniu utrzymaniu predkosci jest ok, co to moze byc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie zobaczyl sam to zobaczylem podczas zmiany na stalówki :-) powiedzial wszystko proste wywazone nie wie czego tak jest:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba wyważyć przód tył... najlepiej to zrobić w zakładzie gdzie wyważają koła na aucie... same felgi niemuszą być uszkodzone... wina może być w oponach wyząbkowane przepalone itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepalone itd...

Sorry, ale wytłumacz to słowo przepalone bo nie czaję.:shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepalone itd...

Sorry, ale wytłumacz to słowo przepalone bo nie czaję.:shock3:

Jak mocniej pohamujesz to opona może się w kilku miejscach się przypalić albo zjechać i potem jest bicie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy sprawnym ABS koło nie staje w miejscu więc w tej sytuacji nic się nie może przypalić.:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...