Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 Czy to dobry silnik ?


Darwek24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!! Czy w 1.9 pada głowica tak jak w 2.0, co wadliwego jest w tych silnikach ? W 2.0 głowica , pompowtryski, pompa oleju(napęd pompy), a w 1.9 ? Tak w skrócie może ktoś napisać :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj zanim zapytasz, bo temat wiele razy wałkowany:wink:

a tak na szybko odnośnie silnia to jednostka bez wad 2.0 tdi, głowice nie pękają, pompy oleju działają tak jak powinny, jedynie przy dużych przebiegach na kiepskich olejach wyciera się wałek rozrządu, często cieknie egr, a o wtryski trzeba dbać jak w każdym innym TDI PD

kwestia mocy zależna od portfela właściciela, możesz mieć i 200PS/400NM:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co wadliwego jest w tych silnikach ?

Tak w skrócie może ktoś napisać :-)

W porównaniu do 2.0 to w 1.9 nic nie jest wadliwe :wink:

Główne bolączki 2.0 to głowica i napęd pompy oleju. Natomiast reszta tj. turbo, pompki może paść w jednym jak i w drugim...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no spoko, przysiadające głowice i wyrabiające się gniazda pompowtryskiwaczy to pestka w 1,9 tdi PD.

Po 2005 roku uszczęśliwione kochanym przez Wszystkich DPF-em :decayed:

Pancerne 1,9 tdi skończyły się na VP AFN-ie i AVG :whistling:

Koniec i kropka :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość SpongeBob

ja mam 1.9 i nic sie nie dzieje, oraz PD mi nie przeszkadza nie wycinam go ani nic z nim nie robie jeszcze sie nie zapchal a mam nalatane 260kkm ale to raczej nie ma reguly jak dbasz tak masz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 1.9 i nic sie nie dzieje, oraz PD mi nie przeszkadza nie wycinam go ani nic z nim nie robie jeszcze sie nie zapchal a mam nalatane 260kkm ale to raczej nie ma reguly jak dbasz tak masz

Ręka Boska PD wycinać bo potem pchać trzeba resztę życia. ;-)

Sony Xperia Tapatalk Pro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam BKE 1,9 TDI 273 tys. na budziku, wszystkie serwisy w Audi i śmiga jak ta lala.

AVG są fajne, ale stare i nie mają NAVI plus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak szukałem pastucha b6 1.9 takiego z pierwszego tłoczenia, '05 '06, znalazłem dwa bogate co bym lada chwila łykna, i wsiadam do pierwszego , zimny silnik ,odpalam cichutko pracuje , jedziemy , tak z 500 metrów i z powrotem , wpadamy na podwórko typa , a tu pierd z komina białym dymem, no to jeszcze raz kawałek , wracamy na podwórko, ogladamy motor pracuje , a z połonczen przy chłodnicy wyciska płyn chłodniczy, cisnienie w układzie . i tyle z kupna.nie musze sie wiele znać ,bo kazdy stwierdził by ze to zły objaw, najlepsza była mina goscia,chyba tez go to zaskoczyło. spory czas puzniej w innym tez podobnie, i przestałem szukac pasata.

nowsze (nie avf awx) 1.9 (bkc,itp)miały tez problemy z głowicami,uszczelkami, chłodnicami egr, itp

wiadomo jak sie trafi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie chce kupic jako drugie auto w domu mam juz jednego potwora hee , 1.9 tdi 105 ps 2003 rok dzis jade obejrze sobie i zrobie runde audi ma nalatane 211 tyś .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.9 BRB oprócz dolewek oleju złego słowa powiedzieć nie można

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam BRB ale nic nie dolewam między wymianami. DPF out i jest ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również 1.9 BRB ( dpf obecny) i jak narazie bez problemów. 6 miesięcy temu wymieniony olej filtry itd i narazie wszystko ok, dolewek oleju nie było. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam też 1.9 TDI brb z dpf'em 2006r. i moja jedyna sugestia dla innych jest taka jezeli ktos ma do pracy 2-3 km to kupować auto raczej bez DPF, ponieważ ten model potrzebuje trochę wiekszych obrotów żeby filtr mógł się przepalić. Kontrolke DPF miałem 2 razy, ale to wtedy gdy przyjeżdżałem do PL na ok. 2 tyg., ale później wyjeżdżało się na autostradę, obroty 3 tys. i wszystko ok:) Po Niemczech nie miałem takich problemów, bo do pracy mam 14km. Aaaa i wczoraj wymieniłem rozrząd i silnik chodzi jeszcze lepiej niż wcześniej, przed wymianą nie miałem żadnych zarzutów do jego pracy, lecz przebieg już mnie zmusił zadziałać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.9 BRB oprócz dolewek oleju złego słowa powiedzieć nie można

Też mam 1.9 BRB. Żadnych dolewek oleju, po za regularnym serwisem nie robie bo wszystko jest w normie.

Nalatane 257k KM, kat i dpf wycięty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już kupuj 2005 rok BKE w skórze z Navi plus i pakietem chrom. Jak śmigasz po Niemczech to jest najlepsze rozwiązanie bo autko ma normę Euro 4 ale nie ma zasranego DPFa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja za cholere nie wiem czy mam tego DPFa czy nie moze po numerze VIN ktos cos podpowie albo przynajmniej jaki to silnik(ze 1.9 to wiem) ale chodzi mi o ten symbol BKE albo jakis inny.NR VIN WAUZZZ8E15A446755 rok 2005 Styczen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...