juby_p Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Prezentuje auto kolegi, w którym przeprowadziłem kilka modyfikacji.Pacjent to A4 B6 1.9TDI AVF quattro 2003rok produkcji.Modyfikacje.- FMIC 230x550 plus orurowanie z nierdzewki 57mm- GTB 2260vk- Map 4bar- wydech przelotowy z nierdzewki 76mm > 63mm > 2 x 50mm- TIP 3cale- programowo usunięty MAFWymieniłem modyfikacje mające wpływ tylko na moc silnika bo ogólnie w aucie jest wiele innych.Kilka poglądowych fotek Auto zostało wystrojone na seryjnych pompkach o końcówce AR i seryjnym słabym sprzęgle z wynikiem 416Nm i 233PS. Myślę ze dało by się wyciągnąć jeszcze parę kucyków z tych wtrysków ale przyszły HF i nie było już czasu. Wynik i tak imponujący jak do tej pory więcej koni na tych wtryskach u nikogo nie widziałem.Następnym etapem jest mod sprzęgła i wymiana rozpylaczy na HF80. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- - Sprzęgło zostało wymienione na BRD - pod pokrywą zaworów zagościły końcówki wtrysków HF80 - Turbo z pewnych względów zostało wymienione na GTB2260VZK - Wrócił pod maskę seryjny filtr powietrza Oto wynik Ostatecznie ze względu na wibracje na układzie napędowym (dwumas) moment został ściągnięty delikatnie w dół
daniels Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 good job,ciekawie jak będzie finalnie na HF
juby_p Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 szczerze to HF już siedzą z mocno ograniczona mocą zapowiada się bardzo ciekawie bo turbo wstaje jak wariat na nich i co ciekawe bez dymu, jak założę wskaźnik EGT będzie strojenie wstępne ze słabym dołem ponieważ mod sprzęgła czeka na sprawdzenie w innym aucie.
MARCIN607 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 A siknik ten bidny motor nie padnie przy takiej mocy? Wynik imponujący.
juby_p Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 A siknik ten bidny motor nie padnie przy takiej mocy? Wynik imponujący. pytasz o 233ps? bo tam będzie około 280 niebawem
juby_p Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 I wytrzyma to 1.9? nom i niuton blisko 500 chociaż tu sprzęgło może być ograniczeniem.
peter22 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Wytrzyma , niektóre maja po 300 KM . A jakie wtryski polecisz do 2.0 tdi
juby_p Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 nie wiem jaki, szukaj na darkside może już coś mają
MARCIN607 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 To w takim razie 1.9 można rezac jak 3.0? Jebaniutki.
juby_p Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 To w takim razie 1.9 można rezac jak 3.0? Jebaniutki. nie no momentu takiego nie osiągniesz jak w 3.0TDI
daniels Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 I wytrzyma to 1.9? 230Ps dla 1.9 to pikuś,ten silnik żeby zarżnąć to trzeba na prawdę dobrego fachowca...------ swoja drogą 233Ps na AR to super wynik
adrian998998 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Miałem przyjemność jezdzić tym autem i powiem ze fajnie się już odpychało:)
dejf Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Skąd ja znam to auto Przeróbki pełna profeska także czekamy na etap końcowy z firadami i sprzęgłem
piotrekf3ke Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Jak tam autko śmiga? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
juby_p Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 idealnie ale obecnie na HF80 i oczekuje nowego sprzęgła które w styczniu zawita na pokładzie i będzie finalne strojenie. ---------- Post dopisany 17-02-2014 at 22:14 ---------- Poprzedni post napisany 06-01-2014 at 10:17 ---------- Niestety sprawa ze sprzęgłem się przedłuża z braku części na moda czekamy do początku marca. W aucie zawitał zawór Blow OFF firmy HKS na życzenie właściciela, działa prawidłowo wydaje dźwięk niema przy tym najmniejszych skutków ubocznych opisywanych w necie, niema dymu po zadziałaniu ani najmniejszej zwłoki na ponowne naciśniecie pedału gazu. Działa bez zarzutu ale nie oszukujmy się jego funkcja to tylko dźwięk.
dejf Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Nie eliminuje cofki inaczej zwanej turbo fluttering'u?
juby_p Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Nie eliminuje cofki inaczej zwanej turbo fluttering'u? nie wiem bo jej nie było po wystrojeniu wstępnym HF80 Trochę czasu upłynęło i parę modów doszło, opis w pierwszym poście.
Blachu Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Grubo głowica będzie robiona, czy jest to finalny setup? Sent from Lumia 920
st4yKool Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Jaki jest całkowity koszt takiego moda, zakladajac zupelnie seryjnego zdrowego AVFa ? Moze byc PW, dzieki!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się