krzysiek1606 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 witam moje audi ciezko pali do tego nie steruje katem wtrysku blad jest tylko 0550 przestawiacz chodzi lekko VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM a czy ewentualnie elektrozawor kata podejdzie z 1.9? ---------- Post dopisany 29-11-2013 at 10:24 ---------- Poprzedni post napisany 27-11-2013 at 10:18 ---------- koledzy wasza pomoc jest bezcenna:facepalm:
kudalty66 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 w profilu masz 1.9 piszesz o 2.5,.??? troche steruje ale słabo, może pompa sie przycinac, może cos jest zasyfione w pompie,. w jaki sosób sprawdziłeś jak lekko działa przestawiacz kata wtrysku???
krzysiek1606 Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Opublikowano 29 Listopada 2013 mam 1.9 ale i 2.5 tez:decayed: przesowalem palcem tloczek przestawiacza i chodzi lekko
kudalty66 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 na Late powinno byc 2 stopnie ATDC, ustaw na 2 i zobacz co sie zmieni, w nastawach podstawowcyh,. w grupie 004
krzysiek1606 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2013 na Late powinno byc 2 stopnie ATDC, ustaw na 2 i zobacz co sie zmieni, w nastawach podstawowcyh,. w grupie 004 poleglem i podjolem decyzje o zmianie silnika na 1.9 afv/asv:whistling:
slawinio Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 kolego a jaki całkowity koszt takiej zmiany silnika???
krzysiek1606 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2013 kolego a jaki całkowity koszt takiej zmiany silnika??? jeszcze niewiem silnik i caly osprzet mam z innego projektu:decayed: wiec mysle ze za reszte gratow i przerobek w kwocie 1000 zl sie zamknie:wink:
peyo32 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Witam podepnę się pode temat mam ten sam problem. Nie przestawia mi kąta wtrysku auto kopci nie uzyskuje max obrotów Czy pompa do regeneracji? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam.
kudalty66 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 nastawnik w pompie nie chodzi,. co on taki ciepły, aż 107 stopni na wolnych obrotach??? wydaje mi sie że po pierwszym logu pokazuje że pompa juz nie jest pierwszej młodosci,.
bajowsado Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Co do kąta wtrysku. Powiedzcie mi dlaczego na 1.8 BTDC silnik chodzi ciszej niż na 1.6-1.8 ATDC Podobno taki ma być ustawiony "ATDC", ale wtedy wyraźnie słyszę jak wtryskiwacze grają. Nie wiem czy to zmieniać czy tak na razie zostawić, a i zimny silnik łatwiej się ma odpalić na BTDC bo to wcześniejszy kąt wtrysku a na ciepłym może mieć problem, zgadza się?
ryba85 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 tez mi ciezko pali,nawet bardzo ciezko.rano musi troche pokrecic zanim zapali.
krzysiek1606 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2013 czy mial by ktos schemat bialej wtyczkik z wiazki silnika 2.5afb i 1.9 afn? ---------- Post dopisany 28-12-2013 at 23:03 ---------- Poprzedni post napisany 25-12-2013 at 11:57 ---------- problem z odpalaniem 2.5 juz rozwiazany:grin: i chyba bylo to w moim przypadku najlepszym rozwiazaniem auto wstepnie wystrojone 231hp/445nm:hi:
Rekomendowane odpowiedzi