gr8 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Ok, udalo mi sie znalezc w oryginalnych rozmiarach. @devastation, dzieki za wszelkie info, ktore mi w tym temacie przekazales.
Limak2005 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Witam.Chciał bym pomalować zaciski (audi a4 b8)lecz nie chem się za to zabierać zanim się nie popytam co i jak:) miał ktoś już z tym styczność ??podobno problem jest z tylnymi zaciskami gdzie może być problem z automatycznym ręcznym.I jak jest z płynem trzeba się całego pozbywać??po demontażu?? proszę o wyrozumiałość i wytłumaczalnie krok po kroku . Pozdrawiam.
Dev Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Przod klucz 13 i 15 tyl tak samo plus wtyczka ---------- Post dopisany at 18:51 ---------- Poprzedni post napisany at 18:49 ---------- Aaaaaaa sorry, na przod imbus nr 7 i klucz 24
Dev Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Nowy, polecam Ate Typ200, litr wystarczy
Limak2005 Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Z odpowietrzeniem nie będę miał problemów ??
Dev Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Zadnych. Musisz tylko pamiętać aby nie dopuścić do tego zeby zbiorniczek byl pusty.
Limak2005 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Czyli jak mam to zrobić jestem??naprawdę nie robiłem tego wcześniej i nie mam zielonego pojęcia dzióbałem troche przy samochodach ale z hamulcami nie miałem styczności nigdy:)zapewne będę musiał filmiki poszukać jak odpowietrzać
A47 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Witam przymierzam się (Poniedziałek) do wymiany klocków i tarcz z przodu wiem że dla wielu osób to proste ale chciałem dodać link Front rotor and pad replacement DIY I spytać czy przy wymianie klocków i tarcz wystarczy: 1. klucz 21 mm na dwie śruby z tyłu ?? 2. Czy trzeba jeszcze coś odkręcać imbusem ??(poza śrubką która jest przykręcona tarcza)? 3. Czy jest jakieś ryzyko że można coś uszkodzić lub słabo skręcić że hamluce zawiodą mnie w pewnej chwili ?? 4. Jak spuścić cały płyn hamulcowy, ile go wchodzi i jak go skutecznie odpowietrzyć i dolać ?? 5. jak domowym sposobem scisnąć (to coś ) gdzie sie potem wkłada nowe klocki ? 6 Czy smarujecie jakimś smarem (podobno przeciw drganiom). 7. Gdzie jest ABS i jak na niego uważać przy zdjemowaniu tarczy?? Za wszelkie porady z góry dziękuje zrobię zdjęcia i opisze bo nie znalazłem w ( Zrób to sam ) I może komuś się przyda pozdrawiam
Fido Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Jedź na warsztat. Zapłacisz parę złotych a sam się nie dość że nie namęczysz i nie pobrudzisz to ci to ogarną w 1,5 godz. Już po samym poście widzę że brakuje ci elementarnej wiedzy mechanicznej. Może odpowiem pytania. ad1.Cholera wie,okaże się w praniu. ad2.Patrz ad1. ad3.A no można wiele rzeczy popsuć. ad4.Sam za chiny ludowe potem nie odpowietrzysz układu.Chyba że we dwóch ale lepiej zrobić to na warsztacie specjalnym urządzeniem. ad6.Zależy co smarować bo są różne smary.No i smarowanie przeciw drganiom ??? ad7.Znajdziesz jak ściągniesz koła i popatrzysz.
A47 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Tak wiec posłuchałem rady i za 40 funtów za obydwa koła zmienili tarcze i klocki żona była w warsztacie i poza tym że jak sie okazało trzeba to i to i to by sie przydało wymienić najlepiej u nich to powiedziała że 3 śrubki na koło i że następnym razem ja mam wymieć bo bym przynajmniej przeczyścił przed nową tarcza tak jak widzieliśmy na Youtube Ale żona mówi że nie podnosili maski gdzie jest zbiorniczek na płyn hamulcowy ani potem też żeby go do kręcić więć pytanie jak to zrobili czy powinno się coś wylać jak się cofa płyn czy te auta maja to jakoś inaczej rozwiązane prosze o komentarz komp nic nie mówi. dziękuje i Pozdrawiam
Dev Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Jedyne co Ci zrobili to zwykły syf. Jezeli nie doczyscili piasty to bedzie za jakis czas bilo na kierownicy. Plyn wymien bo Ci tylko ten stary syf przepuscili przez uklad, co za głąby
A47 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 a jak spuscić płyn i ile go wlać i jak przepukać poprosze o porade i czy do poniedziałku przejezdze do rana to jeszcze nie powinno sie za wiele zdziałac tam pozdrawiam
Fido Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Sam tego nie zrobisz. Już o tym pisałem.
Bubu05 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Kolego devastatoion, zastanawiam sie by wsadzić zestaw od d4 b8 klocki Ferro i tarcze oz, nie masz czegoś ciekawego aktualnie na stanie? Rozumiem ze felga ori 17" bezproblemowo bedzie, bo nie chce zmieniać.
Bubu05 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Mam 320mm wsadzam 345 na zaciekach s4 z b8, fakt w 3.0 sa dobre hamulce (i mam prawie nowe tarcze z klockami dopiero co w aso robiłem) ale po tym jak zrobili mi 330+ boje sie ze zona kiedyś bez wyobraźni nie wyhamuje. załóżmy ze mam zacisk, klocki,tarcze ,płyn cos wiecej potrzeba? Sam nie bede robił, ale chce zawieść wsio.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się