pastaldo 4 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 hmm może faktycznie być cięzko. Ciekawe czy nie idzie go tam jakoś rozłaczyć gdzie dałem 1 albo jak długie sa te rury które zaznaczyłem jako 2. Bo jak sie dało by rozłaczyć to niema najmniejszego problemu z wybiciem albo jak te rury sa krótkie. Bo jesli sa długie te rury i nieda sie rozłaczyc to może sie nie dać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Jak sie troche ociepli to wejde na kanal i zobacze jak to wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 ja tam olałem te wybijanie wnętrzności kata i jakieś spawanie rurek bo nie mam znajomego spawacza kupiłem zamiennik i jest spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 ja tam olałem te wybijanie wnętrzności kata i jakieś spawanie rurek bo nie mam znajomego spawacza kupiłem zamiennik i jest spokój może i dobre podejście tylko pytanie czy ten wybebeszony kat nie pociągnie dłużej niż ten zamiennik. O jakości plecionki nie wspomne bo nie znam tego zamiennika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 ja tam olałem te wybijanie wnętrzności kata i jakieś spawanie rurek bo nie mam znajomego spawacza kupiłem zamiennik i jest spokój może i dobre podejście tylko pytanie czy ten wybebeszony kat nie pociągnie dłużej niż ten zamiennik. O jakości plecionki nie wspomne bo nie znam tego zamiennika były na forum wątki od Gruchota a nawet on sam się tu zarejestrował. Firma sie nazywa Antpol Andrzej Gruchot. Zamiennik pasuje idealnie a plecionki są bardzo dobre bo polecił mu ktoś z naszego forum i lepsze plecionki są montowane tylko dla klubowiczów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 były na forum wątki od Gruchota a nawet on sam się tu zarejestrował. Firma sie nazywa Antpol Andrzej Gruchot. Zamiennik pasuje idealnie a plecionki są bardzo dobre bo polecił mu ktoś z naszego forum i lepsze plecionki są montowane tylko dla klubowiczów. ja wlasnie bede kupowal od pana Andrzeja Gruchot taki zamiennik, duzo ludzi z forum sobie chwali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damian A4 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 no bez ciecia sie nie obedzie a czytalem ze jak nie wspawali tych rur to niektorzy nie byli zadowoleni bo troche pierdzial ten wydech ??????? nie da się w 2.5 wydłubać środka bez cięcia kata? Nic nie pierdzi ludzie - jest rasowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panda z Teksasu 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 wydłubywałem ostatnio środek katalizatora i raczej nie zauważyłem by kopcił jakoś więcej na mrozie.... także spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 bo nie ma prawa kopcic jesli jest silnik zdrowy. Poprostu w katalizatorze jest platyna która w zetknięciu ze spalinami utlenia niektóre metale cięzkie. A na wygląd spalin niema on najmniejszego znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgredek27 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Dostęp do śrub zaraz za katem jest ciężki. Lepiej rozepnij sobie wydech w połowie, wyciągnij cały kawałek przez maske i odkręć/utnij śruby na wierzchu. Musisz sobie egr odkrecic i filtr powietrza wyciągnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali S4 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 EGRa nie wykręcałem,po wymontowaniu obudowy filtra powietrza .Odpowiednio przekręcając rurę z katem elegancko wyszła górą,jak i później wlazła na swoje miejsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 ja EGR musiałem zdemontować i odkręcić rurke od smarowania turbiny żeby kat wyszedł zamiennik od Gruchota nie jest drogi (170zł) ale jak sie kupuje u niego zamiennik trzeba wspomnieć że jest sie z klubu Audi A4 żeby dostać lepszą plecionkę za dopłatą 10zł a dla użytkowników forum jest zniżka 20zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin248 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 koledzy ale te sruby od turbo do kata widziałem nakretki i te od strony d*py chu,owy dostęp wszystke dzisiaj psiknałem odrdzewiaczem potraktowałem , tam też są nakrętki czy już kręce śrubami dobrze wiedzec czy ukręce śubę jej łeb czy ruszę nakrętką , płaską 11 nie szło nawet ruszyc więc szykuje się jakaś przedłóżka , żeby nie ukręcic , a w połowie wydechu tej jakies uszczelki idą?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 przy turbo nie ma większego problemu bo ja nawet nie musiałem sie wiele z nimi meczyc bo tam masz szpilki wkrecone w turbo a na to nakretki ino przychodzą ale ten łącznik za katem próbowałem odkrecic kluczem nasadowym bo od dołu masz nakrętki a od strony kata jest śruba. Mi klucz nasadowy z przegubem i przedłużką objechał nakrętki więc musiałem rozłączyć wydech na środku i kątówka w ruch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 koledzy mam pytanko odnosnie srub, maja one jakies nr w ASO, chodzi mi o te 3szt. srub od strony turbo-plecionki i 3szt. srób od strony kata, zamowilem zamiennik od Pana Andrzeja Gruchota z uszczelkami i wziocniona plecionka i mysle ze w piatek przyjdzie, no ale jak psikalem na sruby wd40 to sa juz skorodowane, wiec musze nowe kupic...pozdr0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 ja tam sie nie bawiłem w takie rzeczy zastosowałem standardowe śruby i nakrętki do tego podkładki sprężyste i po sprawie tam bodajże założyłem śruby pod klucz 13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 ja tam sie nie bawiłem w takie rzeczy zastosowałem standardowe śruby i nakrętki do tego podkładki sprężyste i po sprawie tam bodajże założyłem śruby pod klucz 13 tez tak zrobie , bo jak zadzwonilem i spytalem sie o sruby zaspiewali 8,50zl za 1szt sruby :polew: niedam 60zl za sruby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 pewnie do ASO dzwoniłeś :gwizdanie: ja omijam to miesce szerokim łukiem chyba że nie mam wyjścia jak ostatnio gdy musiałem kupić dwie podkładki na pokrywie zaworów i dałem 9 zł za 2szt. rozbój w biały dzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 noi przyszedl czas na mnie kat wywalony - wsadzony zamiennik z tlumikiem przelotowym pana A. Gruchot, wyciagnelem filtr powietrza, i rozlaczylem rure na srodku ( 2 poprzeczki podrzymujace po szerokosci rure tez) i wszystkie srubki wd40 i rozkrecilem ale z jedna (ta najblizej kolektora sie meczylem z 30min),udalo sie bez rozkreceniu egr-u, tak trudny dostep na klucz 12 - ale udalo sie :> i calosc wyciagnelem góra przez silnik obracajac w rozne strony. Przy okazji przeczyscilem przepływke preparatem do styków... pojechalem przejechac sie po miescie i przedmuchac autko, na 2biegu przy 4000obr jakies 30sek i caly syf wylecial - jaki efekt? Powiem tak jestem zadowolony z operacji "out-Kat" autko lepiej sie zbiera, juz niema drżenia w aucie(gdyz stara plecionka byla rozczepiona), pojezdze troszke wiecej km to wiecej powiem jak sie sprawuje autko:cool1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 noi przyszedl czas na mnie kat wywalony - wsadzony zamiennik z tlumikiem przelotowym pana A. Gruchot, wyciagnelem filtr powietrza, i rozlaczylem rure na srodku ( 2 poprzeczki podrzymujace po szerokosci rure tez) i wszystkie srubki wd40 i rozkrecilem ale z jedna (ta najblizej kolektora sie meczylem z 30min),udalo sie bez rozkreceniu egr-u, tak trudny dostep na klucz 12 - ale udalo sie :> i calosc wyciagnelem góra przez silnik obracajac w rozne strony. Przy okazji przeczyscilem przepływke preparatem do styków... pojechalem przejechac sie po miescie i przedmuchac autko, na 2biegu przy 4000obr jakies 30sek i caly syf wylecial - jaki efekt? Powiem tak jestem zadowolony z operacji "out-Kat" autko lepiej sie zbiera, juz niema drżenia w aucie(gdyz stara plecionka byla rozczepiona), pojezdze troszke wiecej km to wiecej powiem jak sie sprawuje autko:cool1: gratuluję kolejnej zadowolonej osobie z odpowiedniego kroku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi