Polko_V 1 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 ojj...raczej Ci wykaze, ze masz te 131 Qcy lub kapku wiecej , a odczucie napewno jest jak zes mial zabakanego kata i tera poprostu atku lzej Ni no bylem zchipowac autko i wyszlo bezdymnie 151 kuni i chlopaki mowili ze katalizator go trzyma, teraz mam pewnosc ze mieli racje ojj...dokladnie mnie tez trzymal a potem odczycie +20 Qni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 ojj...dokladnie mnie tez trzymal a potem odczycie +20 Qni Mowisz powaznie?? troche chyba nie realne.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polko_V 1 Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 ojj...dokladnie mnie tez trzymal a potem odczycie +20 Qni Mowisz powaznie?? troche chyba nie realne.. powaznie tak mialem zabakany ze ojciec mnie swoja 80 b4 w tdi zaczynal lykac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 ja w swoim AFN wyciąłem Kata - wrażenia - na plecach tego nie odczułem ale zauważyłem różnicę w dynamice szybciej się zbiera... do tego sprzedałem kata i dostałem za niego 100zł... koszt czesci 26zł... robota własna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 0 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Polecam wszystkim wymianę na zestaw plecionka plus kat VFM BOSAL Grup do B5 1,9 AFN koszt około 300zł stary sprzedaje się za 90zł. Sama plecionka z wymianą u mechanika mechanik 150zł. Kat wychodzi 60 zł plus własna robota. gdzie mozna kupic taki zestaw za 300 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuwoj 0 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Kupowałem u siebie w Bogatyni sklep motoryzacyjny nr części VFM 8959 Zamieszczam link do strony http://www.bosal.pl/vfm.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 miałem okazje sprawdzenia auta na autostradzie po wycieciu kata. wczesniej przy 150km jechał dalej bez problemu ale teraz po wycieciu kata przy w duszeniu pedału gazu do podłogi przy 150km naprawdę fajnie zaczał sie zbierac zwawiej...jeszcze lepiej niz z katem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_o23 199 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 ehhh, wydaje mi się to odczucie mocno naciągane , tylko żeby nie było tak jak z zaślepianiem egr, wszyscy polecają a jak się to zrobi to piszą że to ma same skutki uboczne, jedno jest pewne, po wycięciu zaczyna mocniej kopcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 ehhh, wydaje mi się to odczucie mocno naciągane , tylko żeby nie było tak jak z zaślepianiem egr, wszyscy polecają a jak się to zrobi to piszą że to ma same skutki uboczne, jedno jest pewne, po wycięciu zaczyna mocniej kopcić Nie prawda.. u mnie sie naprawde lepiej zbiera a ze mocniej kopci? moz na zimnym maly dymek ale zadnych skutkow ubocznych.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_o23 199 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 no na szczęście wycięcie kata jest w miarę bezpieczne, ale zawsze warto spytać o skutki uboczne, ja planuje na wiosę kompletny wydech od mg, od turbo i też nie bedzie kata, no chyba że sportowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 no na szczęście wycięcie kata jest w miarę bezpieczne a co miałoby być w tym niebezpiecznego ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 no na szczęście wycięcie kata jest w miarę bezpieczne a co miałoby być w tym niebezpiecznego ?? można się uderzyć w palec młodkiem wybijając środek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 no na szczęście wycięcie kata jest w miarę bezpieczne a co miałoby być w tym niebezpiecznego ?? można się uderzyć w palec młodkiem wybijając środek dokladnie chyba to największe zagrożenie dla turbiny im mniej przeszkód na wylocie tym lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumis601 0 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Ja w swoim poprzednim AVG 110KM wywaliłem kata i nie zauważyłem kopcenia. Jedynie przy odpaleniu ale to podobno normalne, że jakiś dymek pójdzie. Teraz mam AVF 130 i też z rana lekki dymek pójdzie. Odczucia? Hmm wydaje mi się, że auto troszke lepiej reagowało na pedał gazu:) Niedługo również planuje w moim AVF wywalił i też wstawie zwykłą rure przelotową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_o23 199 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 gdzie z młotkiem do audi btw jeśli chodzi o jakieś przyrosty mocy to pewnie na papierku nic nie wyjdzie, chyba że zostały przeprowadzone jakieś grubsze mody, turbo wtryski itd, bo sam program i sportowy wydech, nawet od samego turbo może nie wpłynąć na cyferki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 gdzie z młotkiem do audi btw jeśli chodzi o jakieś przyrosty mocy to pewnie na papierku nic nie wyjdzie, chyba że zostały przeprowadzone jakieś grubsze mody, turbo wtryski itd, bo sam program i sportowy wydech, nawet od samego turbo może nie wpłynąć na cyferki co ty nie powiesz a młotek to i przy nowym mercedesie miałby co robic taki klucz jak młotek to ma wszystkie klucze pod sobą. :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_o23 199 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 do mercedesa to wiem, ale do audi :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 do mercedesa to wiem, ale do audi :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polko_V 1 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 gdzie z młotkiem do audi btw jeśli chodzi o jakieś przyrosty mocy to pewnie na papierku nic nie wyjdzie, chyba że zostały przeprowadzone jakieś grubsze mody, turbo wtryski itd, bo sam program i sportowy wydech, nawet od samego turbo może nie wpłynąć na cyferki co ty nie powiesz a młotek to i przy nowym mercedesie miałby co robic taki klucz jak młotek to ma wszystkie klucze pod sobą. :gwizdanie: młotek...pewnie ze potrzebny, a ze ktos sie pierdyknie to... :gwizdanie: w komunikacie BHP na kopalni...by napisali, zle operowanie konczynami gornymi i brak uwagi poszkodowanego a wracajac do kata...jak ktos go mial zaje**ny na amen, to musi byc roznica wyczuwalna...nie ma bata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 po wycięciu zaczyna mocniej kopcić przebiegly i co z tego delikatny kopciuch z dołu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi