zib0l Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 koledzy bede teraz na dniach wyrzucal kata, wzamian niego wrzuce taki zamiennik http://img263.imageshack.us/img263/5188/19tdi.jpg jest to tlumik przelotowy a nie sama rura na koncu co niektorzy wspawaja... niby ma byc ciszej niz na samej rurce czy wybebeszonej puszcze po ori kacie... koszt 200zl + kw gosciu oferuje takie www.kadex-tlumiki.pl, zdecydowalem sie na to bo jak pojezzdilem po tlumikarzach i ile zaspiewali za sama plecionke wymiane + robocizne 180zl to wole ten zamiennik sam sobie w garazu wkrecic i kata sprzedac... pozdr0
LAKIER88 Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Bez tego drogiego zamiennika lub na samej puszce albo rurce tez byś tagedi nie miał po co przepłacać świst turbinki bezcenny!! :>
zib0l Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Bez tego drogiego zamiennika lub na samej puszce albo rurce tez byś tagedi nie miał po co przepłacać świst turbinki bezcenny!! :> wiem kolego ale plecionke mam do wymiany bo juz sie poszczepila i w autku czuc drgania ( koszt plecionki 60zl + 100zl robocizna u tlumikarza wspawanie) a gdzie jeszcze zabawa w rurke wiec chyba mnie to taniej wyjdzie 220zl zamiennik.. jak ktos sobie samemu moze pospawac to innaczej:) a ja jednak zmuszony jestem od tlumikarzy, wiec wole samemu to wymienic:)
LAKIER88 Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Dokładnie samemu i dokładnie samemu wywal kata i wspawaj rurke bez zamiennika i bedzie to samo
zib0l Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Dokładnie samemu i dokładnie samemu wywal kata i wspawaj rurke bez zamiennika i bedzie to samo jakbym mial spawarke i znal sie na spawaniu to moze bym sam zrobil a tak jak ci pisalem musze do nich pojechac i za wymiane plecionki biora 160-180zł + niewiem ile by wzieli za wyciecie i wspawanie rurki zamiast kata:/ hmmm zobacze jeszcze co i jak...
dante0018 Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Za wymiane plecionki 180 zł Kompletnie ich pojebało!
zib0l Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Za wymiane plecionki 180 zł Kompletnie ich pojebało! no tez bylem w wielkim szoku 89zl mowil ze plecionka koszt a 100zl jakos robocizna, jak to mi powiedzial odechcialo mi sie pytac o dajszej rurce zamaist kata:/ ps. a co najlpesze pytam sie jaka to plecionka to za 89zl z fishera czy jakos tak a pojechalem pozniej do sklepu autoData i pytam sie o plecionka z tej firmy 45zl 100% przebicia prawie no zal.pl ci tlumikarze pojechalem do innego w miescie i tez niewiele mniej zaspiewali... chyba to moze miec wplyw ze jak sie podjedzie audi, bmw czy innymi to juz mysla ze kazdy spi na kasie:P
dante0018 Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Nie masz jakiegoś znajomego który potrafi spawac?
zib0l Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Nie masz jakiegoś znajomego który potrafi spawac? mam jednego ale nigdy niema czasu:), zobacze podagam jeszcze z nim moze sie uda cos taniej temat ogarnac:)
MAGIC87 Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 Panowie a w AWX jak usune kata to nie bedzie wywaloalo zadnego bledu? spokojnie mozesz wywalac wszystko... ja nie mam nic z seryjnego wydechu
Artur82 Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 Panowie a w AWX jak usune kata to nie bedzie wywaloalo zadnego bledu? spokojnie mozesz wywalac wszystko... ja nie mam nic z seryjnego wydechu bedzie wywalony i to na 100%
StoRK Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Panowie, ja dzisiaj wywaliłem katalizator no i suszarka ładnie :gwizdanie: no i wydaje się jakby silnik miał lżej. Mechanik mi wywalił całkiem puszke i wstawił rurke. Teraz pytanie: ta rurka jest węższa od rury wydechowej i to nie bedzie przeszkadzać?
Bulczas Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Panowie, ja dzisiaj wywaliłem katalizator no i suszarka ładnie :gwizdanie: no i wydaje się jakby silnik miał lżej. Mechanik mi wywalił całkiem puszke i wstawił rurke. Teraz pytanie: ta rurka jest węższa od rury wydechowej i to nie bedzie przeszkadzać? Trochę mechanik zawalił bo powinien wstawić rurkę najlepiej o tej samej średnicy :gwizdanie:
StoRK Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 No ale pytanie brzmi czy nie będzie to w niczym przeszkadzać?
Marrrtin Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 A czy wyciągał ktoś kata w b5 2.5tdi? Nie będzie żadnych błędów pokazywał?? I czy wiecie może gdzie we Wrocławiu można to zrobić?
chris.lkr Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Ja w swoim "dizelku" kata pozbyłem się jakiś rok temu. Z wycięciem go nie ma co zwlekać bo po tej operacji to tylko same plusy. Najlepszy z nich to na pewno gwizdanie turbinki :gwizdanie: W moim przypadku autko nie zaczęło kopcić tylko na początku trochę drażnił mnie ten zapach w garażu po odpaleniu samochodu (ale to tylko kwestia przyzwyczajenia). Po wycięciu czuć było że auto troszkę "odżyło" ale trudno mi to zweryfikować gdyż przy okazji wyczyściłem turbo, wywaliłem EGR i powymieniałem wężyki podciśnienia na silikonowe (stare były tak sparciałe że szkoda gadać). Zamiennik katalizatora wykonałem własnoręcznie na zbudowanej wcześniej konstrukcji drewnianej (lepsza byłaby metalowa) a spawanie to już tylko formalność. było: jest: Pozdrawiam!
Góral.tz Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 powiedz masz jakis sposób na te 3 śruby łączące kata z dalszą częścią wydechu bo tam straszny dostęp jest
dante0018 Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 powiedz masz jakis sposób na te 3 śruby łączące kata z dalszą częścią wydechu bo tam straszny dostęp jest Dobry zestaw kluczy. Ja odkręcałem przegubowymi łączeniami. Mimo to do jednej nie mogłem sie dostać. Użyłem klucza płaskiego ale jak na złość slizgnął sie i lekko uszkodził nakretke. I nie dało rady już odkręcić. Zdejmowałem na dalszym łączeniu i potem Bosh Także klucze to podstawa !
Góral.tz Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 powiedz masz jakis sposób na te 3 śruby łączące kata z dalszą częścią wydechu bo tam straszny dostęp jest Dobry zestaw kluczy. Ja odkręcałem przegubowymi łączeniami. Mimo to do jednej nie mogłem sie dostać. Użyłem klucza płaskiego ale jak na złość slizgnął sie i lekko uszkodził nakretke. I nie dało rady już odkręcić. Zdejmowałem na dalszym łączeniu i potem Bosh Także klucze to podstawa ! :notworthy: klucze mam i może chęci na weekend na biorę i wyrezam a tym czasem :drunk:
chris.lkr Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 powiedz masz jakis sposób na te 3 śruby łączące kata z dalszą częścią wydechu bo tam straszny dostęp jest dostęp faktycznie jest kiepski i jedyne co mogę poradzić to rozkręcić tę złączkę która jest między katem a środkowym tłumikiem i wtedy całą rurę wraz z przykręconym do niej katalizatorem wyciągasz do góry przez komorę silnika.
Rekomendowane odpowiedzi