barthek11 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 cześć ,- obejrzałem sobie crash-test a4 b5 i zastanawia mnie dlaczego passat b5 (zbudowany przecież na tej samej płycie podłogowej grupy VAG co audi b5) uzyskał dobry wynik w testach zderzeniowych (plasując się na 2 miejscu- za volvo s40) a audi otrzymało 3 gwiazdki -z czego jedna została przekreślona z powodu ,, śmiertelnego zagrożenia życia " (podobno struktura nadwozia A4 była już bardzo blisko złamania.) ?? wiem ,że to już stare auto-, ale przecież inni producenci w latach 90 jakoś bardziej się postarali... normalnie panowie z Ingolstadt dali ciała
Fido Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Pewnie ci od Passata płacili za artykuł do gazety, dlatego pasek był na 1 miejscu.
marekg Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 bo płyta podłogowa to nie rama, do której montuje się budę i koła. To kawał wyprofilowanej blachy dostosowywanej do indywidualnych potrzeb danego modelu. Stąd wynika, że auta rzekomo bazowane na tej samej płycie podłogowej mogą być samochodami zupełnie innymi o zupełnie innych właściwościach.
pastaldo Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Pewnie ci od Passata płacili za artykuł do gazety, dlatego pasek był na 1 miejscu. też stawiam na taką odpowiedź
soolek Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Passat wyszedł później niż A4 a technika pędzi a nie idzie do przodu. Mimo, że podłoga ta sama to konstrukcja może się różnić, więc...
sokal Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Panowie co za różnica? Jak przypierdolisz stówką w drzewo to niestety nie będzie miało znaczenia czy jechałeś Audi, Vw czy BMW A generalnie wszystkie testy są psu w d*pę, i tak na pierwszym miejscu jest ZAWSZE sponsor bo to tylko i wyłącznie kwestia odpowiedniego skonfigurowania samego testu
horny devil Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 swoją drogą to zobacz z jaką prędkoscią są te testy przeprowadzane - polega na uderzeniu 40% przedniej części samochodu w nieruchomą, deformowalną przeszkodę (szerokość 1000mm, długość 540mm), przy prędkości 64km/h. Tak że ja bym nie brał tego aż tak pod uwagę. Moja ciotka od zawsze kupowała audi chociaż sama go nigdy nie prowadziła ale kierowała się stwierdzeniem "Im dalej zderzak od kierownicy tym lepiej".
Kolkov Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Moja ciotka od zawsze kupowała audi chociaż sama go nigdy nie prowadziła ale kierowała się stwierdzeniem "Im dalej zderzak od kierownicy tym lepiej".\pokaż Cioci filmik Fifth Gear - Renault Modus v Volvo 940 Crash Test - YouTube na bank zmieni zdanie
swiezak84 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Panowie co za różnica? Jak przypierdolisz stówką w drzewo to niestety nie będzie miało znaczenia czy jechałeś Audi, Vw czy BMW A generalnie wszystkie testy są psu w d*pę, i tak na pierwszym miejscu jest ZAWSZE sponsor bo to tylko i wyłącznie kwestia odpowiedniego skonfigurowania samego testu mylisz sie pierwszy filmik to renault laguna II vs drzewo, a drugi to stara sciera vs słup. chyba widac różnice gołym okiem auto crash test - YouTube
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się