Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przygasające ksenony


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie. Po włączeniu mrugają mi lampy ksenonowe. Nie zawsze, ale kilka razy w ciągu godziny się zdarzy. Czasami obie na raz, czasami jedna przygaśnie na ułamek sekundy. Czy to wina żarówek, czy problem może tkwić gdzieś w przetwornicy? Czy powinienem zacząć od kupna nowych żarówek ksenonowych? Kumpel popsikał mi jakimś preparatem na końcówkę wiązki elektrycznej idącej do reflektora. Nic to nie poprawiło.

Czy ktoś z Was miał już taki przypadek?

Opublikowano

Ja mam to samo czeka nas wymiana żarników bo się powoli kończą :chytry:

Opublikowano

Gdzies juz temat był o mrugajacych xenonach :mysli: Kiedys lata temu byla akcja z problematycznymi przetwornicami do B7 .

Dla pewnosci mozna poprzekladac zarniki z lewej do prawej lamy . Wtedy wyeliminujemy albo prztwornice albo zarniki padaja :(

Opublikowano

Gdzies juz temat był o mrugajacych xenonach :mysli: Kiedys lata temu byla akcja z problematycznymi przetwornicami do B7 .

Dla pewnosci mozna poprzekladac zarniki z lewej do prawej lamy . Wtedy wyeliminujemy albo prztwornice albo zarniki padaja :(

Wyśle że to będą żarniki bo wcześniej się żarnik spali niż przetwornica :wink4:

Opublikowano

Jakbys chcial żarniki to wal na pw :good: A jeszcze mysle ze jest jedna opcja... Czy nie dzieje sie to jak stoi auto na jałowym albo na luzie lecisz?? :cool1:

Opublikowano

Nie. Na luzie nie latam. Na postoju lub podczas normalnej jazdy na biegu. Zauważyłem, że po kilkunastu minutach jakby mniej.

Bo chyba jak alternator sie kończy to moze byc za słabe napięcie i xenonki mogą mrugać :wink4:

Opublikowano

Nie. Na luzie nie latam. Na postoju lub podczas normalnej jazdy na biegu. Zauważyłem, że po kilkunastu minutach jakby mniej.

Bo chyba jak alternator sie kończy to moze byc za słabe napięcie i xenonki mogą mrugać :wink4:

Szczerze mówiąc tak też myślę, że to może być problem z napicęciem. :mysli:
Opublikowano

14,4V na biegu jałowym. Uruchomienie wielu odbiorników prądu spowodowało niewielki spadek. Myślę, że żarniki od nowości nie były wymieniane.

Opublikowano

14,4V na biegu jałowym. Uruchomienie wielu odbiorników prądu spowodowało niewielki spadek. Myślę, że żarniki od nowości nie były wymieniane.

To juz ciemno przed soba masz jak nie zmieniane od nowosci :decayed:

Opublikowano

Ale i tak lepiej świecą niż w moim drugim aucie - Skodzie :naughty:[br]Dopisany: 21 Listopad 2011, 20:02_________________________________________________Problem rozwiązany. Wymieniłem żarniki D1S Philipsa na nowe. Nic już nie mruga. Dzięki za podpowiedzi!

Opublikowano

mozesz miec uszkodzona centralna elektryke, sprawdz po drodze przetwornice

Opublikowano

witam klubowiczow i mam pytanie czy ktos regenerowal juz soczewki biksenonow,slyszalem tea ze mozna zamontowac soczewki od B8 w miejsce ori B6.Prosil bym o naswietlenie tematu:hi:

Opublikowano

Regeneracja po pewnym czasie wychodzi bardzo slabo lepeij zalozyc od b8 jest na forum jak to zrobic poszukaj koledzy juz to rozkminili!!!

Opublikowano

Możesz założyć soczewki od Passata B5 i jest sporo lepiej niz na ori B6 ale dopiero przy soczewce z b8 zobaczysz różnicę - kolosalna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...