Wegor Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Witam wszystkich. Mam takie zjawisko iż po nocy z minusową temperaturą auto ma lekkie opory z odpaleniem muszę kręcić go z 3-4 sek. aż zapali i do tego zakopci na taki jak by niebieskawo z przewagą białego dosyć mocno. Czy to wina świec ???. Natomiast w normalnych temperaturach auto pali na dotyk bez kopcenia .
Tomeks Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 mozliwe ze któras jest przepalona,objawy pasuja
Wegor Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2013 Ok. dzięki a wiesz może jaki to koszt będzie ??? ---------- Post dopisany at 19:39 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ---------- Wymieniać wszystkie czy tylko te co są już zmęczone ???
Tomeks Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 sprawdzisz sobie sam,wymienisz tez,choc jest ryzyko,w dwaipółtedei lubią sie zerwać przy wykręcaniu
gienek Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Kolego też mam ten sam problem. Wymieniłem wszystkie świece żarowe i nic. Świece żarowe uruchamia przekaźnik a jego czujnik temperatury przy założeniu, że bezpiecznik układu jest sprawny.
slawinio Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 a kąt wtrysku masz ustawiony prawidłowo??? zrób log 04 BS , na Late powinno być -1 ATDC przy dobrze rozgrzanym silniku. pzdr
kudalty66 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 jezeli ATDC to z plusem, i dlo tego kąt powinien być 2 stopnie ZGMP na Late,.
wapniak_1 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Z tego co sie orientowaliśmy koledzy norma jest doba od -2 do + 2 ale samochód najlepiej bedzie pracował na late przy -1 około tego (+/- 0,5). Akurat to przerabiam i mam problem z ustawieniem tej korekcji dodałem akurat taki temat troszkę wyżej
kudalty66 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 najlepiej jest jak najbliżej +2 stopnie ATDC, w normie od 0 do 4 ATDC
KrzysiekA4 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Zlogować auto,jeśli będziesz logował VCDS to może być minus ale ATDC,VAG-iem normalnie najlepiej 2ATDC
habol Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 ja mam ten sam problem i okazało sie ze wtrysk sterujący jest do wymiany bo nie lazi czy kiepsko lazi jakos tak:) pozatym auto na drodze wogole nie za dymi
Ksimazaki Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Witam. Mam mały problem z moim silnikiem. Po nocnym postoju podczas odpalania z rur wydobywa się biały dym i obroty są powyżej 1000. Po jakiś 10 sekundach obroty schodzą na prawidłowe i dymienie ustępuje. Takie objawy występują tylko raz dziennie i tylko przy pierwszym odpaleniu nawet jak go zgaszę i zapalę. Zauważyłem też, że mam wyciek oleju pod wtryskiwaczem na cylindrze 1, 2 i 4. Czy to dymienie może być spowodowane tym wyciekiem?
Tomeks Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Chyba wyciek paliwa,na początek sprawdź swiece
KrzysiekA4 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Witam. Mam mały problem z moim silnikiem. Po nocnym postoju podczas odpalania z rur wydobywa się biały dym i obroty są powyżej 1000. Po jakiś 10 sekundach obroty schodzą na prawidłowe i dymienie ustępuje. Takie objawy występują tylko raz dziennie i tylko przy pierwszym odpaleniu nawet jak go zgaszę i zapalę. Zauważyłem też, że mam wyciek oleju pod wtryskiwaczem na cylindrze 1, 2 i 4. Czy to dymienie może być spowodowane tym wyciekiem? Drogi kolego ksimazaki,czy ten problem z dymieniem pokazał się po zimie i w wilgotne dni??ile km robisz tym autem od punktu a do b??czy obroty silnika gwałtowne spadają po tych 10 sec?? Jak możesz to wrzuć zdjęcie dekli na forum,jeśli to jest faktycznie olej to moim zdanie uszczelki puszczają i dekle do wymiany:kwasny: ale foto by wyjaśniło sprawe:wink:
Ksimazaki Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Wczoraj mój mechanik uszczelnił dekielki i dymienie ustąpiło. Kolego KrzysiekA4 tak silne dymienie zauważyłem dopiero po zimie i niemało nic wspólnego z krótkimi trasami (wilgoć w układzie). Co do obrotów, zaraz po odpaleniu obroty były w granicach 1100 a po chwili spadały na 950.
KrzysiekA4 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Dobrze że już nie kopci:wink: Z tymi obrotami nadal problem??
razor37 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Witam , niechce zakładac nowego tem więc odgrzeje kotleta , wiec tak dzis popołudniu jak wruciłem z pracy odpaliłąem moja audiczke i strasznie kopciła naniebiesko i tak jakby niepaliła na wszystkie gary jak troszke pochodził sytuacja sie ustabilizowałą obroty wruciły na swoje miejsce kopcenie sie zmiekszyło ale dalej troszke kopcił ,wiec przejechałem sie troszke rozgrzałęm motora i sprawdziłem czy kopci dalej niekopci juz wcale nic nawet po dodaniu gazu i odpala normalnie i normalne obroty sa , czy to wina kturys ze swiec czy moze którys z wtrysków , gosciu mi mówił ze trzeba wymienic wtrysk sterójacy bo przy porannym odpalaniu dostaje za duza dawke paliwa i kopci , auto stało cała noc i pół dnia w garazu , prosze o porae co to moze byc , czy siece czy wtryski , moc jest . A więc tak zauwazyłem ze pod maska mojej audiczki 2,5 tdi 163 km ten wtrysk sterujacy jest przypiety do rurki aluminiowej od klimy bodajze opaskami a w miejsce wtrysku sterujacego jest wpiety normalny wtrysk i teraz pytanie włąsciciel sprzedawał mi audiczke to mówił ze wtrysk jest do wymiany i dlatego takie jest rozwiazanie , czy to własnie moze byc wina tego ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się