_Gabriel_ Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Witam, Mam pewnien problem, bo nie moge sie uporac z bledami i z takim widokiem Img-20121102-154731 : ESP, TPMS und Dynamiklenkung ausgefallen : Audi A4 8K : #205827604 na desce rozdzielczej. Nie mam pojecia co sie stalo, z bledow... w 03 ABS System: 1 Fault Found: 03110 - Active Steering Control Module (J792) 013 - Check DTC Memory Freeze Frame: Fault Status: 01101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 156 Mileage: 251145 km Time Indication: 0 Date: 2013.12.08 Time: 18:40:03 i ten sam blad powtarzajacy sie z module centralnej elektryki Nie dziala ESP ( w ogole nie da sie wlaczyc/wylaczyc) Probowalem kalibrowac kat skretu - lecz bez efektu samochod wyposazony w Audi Drive Select i po jego wylaczeniu, blad nadal wystepuje Podobny temat jest tutaj - niestety nie znam niemieckiego a z translatora dowiedzialem sie o dwoch czujnikach w kolumnie kierowniczej ESP, TPMS und Dynamiklenkung ausgefallen Seite 2 : Ja hab bei ATU alle Fehler löschen lasssen aber Grundeinstellu... Bardzo prosze o pomoc, jesli ktos sie spotkal z podobnym przypadkiem dzieki z gory
wrclaguna Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Od aktywnego układu kierowniczego , bezpieczniki są 2 po lewej stronie deski Opis masz na oslonie .
pocas Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Ten sam błąd mam jak próbuje zakodować HHA ...
QaDo Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Witam, w końcu ktoś o podobnym systemie co u mnie. Błąd będzie Ci się palić w ESP nic nie zrobisz. 1. Czy grzebałeś w jego kodowaniu ? Czy faktycznie masz w autku Active Steering ? Problemu nie szukaj w module ESP a 1B, zeskanuj go i podrzuć błędy. Temat mam obcykane i na pewno pomożemy, wrclaguna także czai czaczę te moduły są ze sobą ŚCIŚLE zintegrowane i wymagają siebie do pracy, jeśli w jednym wystąpi błąd, oba przestają funkcjonować, miło Do sprawdzenia także jak napomniał kolega bezpiecznik, ale od tego modułu. znajduje się on przy kierowcy boczna klapka - bezpiecznik 1 w uchwycie bezpieczników -C- -SC1- 5 A - sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792- PS. mam nadzieje, że Ci go nie zalało..
_Gabriel_ Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2013 dzieki za wszystkie odpowiedzi bezpieczniki sprawdzone, po lewej i po prawej stronie - wszystkie sa dobre zadnego grzebania w kodowaniu i tak, jest ADS, jak napisalem wczesniej Ja jestem raczej pewien, ze blad bedzie w module ESP bledy sa tez w silniku Faults Found: 4698 - Please Check Fault Codes in Control Module for ABS Brakes U1017 00 [039] - Open or Short to Plus Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 5 Mileage: 251145 km Date: 2013.12.08 Time: 18:39:51 4699 - Please Check Fault Codes in Control Module for ABS Brakes U1017 00 [039] - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 5 Mileage: 251145 km Date: 2013.12.08 Time: 18:39:51
alvaro Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Stało się podczas jazdy czy po jakichś modach ??
_Gabriel_ Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2013 stalo sie to po prostu, ktoregos dnia po zapaleniu samochodu. z modami to jeszcze sobie radze ---------- Post dopisany at 23:42 ---------- Poprzedni post napisany at 23:28 ---------- kolejna dziwna sprawa Address 17: Instruments (J285) Labels: 8T0-920-xxx-17.clb Part No SW: 8K0 920 930 C HW: 8K0 920 930 C Component: KOMBIINSTR. H15 0221 Revision: 00100000 Serial number: 7BX50Y258 Coding: 032D090023000008020100 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 2D5A1530CD97 1 Fault Found: 01325 - Control Module for Tire Pressure Monitoring (J502) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 156 Mileage: 251145 km Time Indication: 0 Date: 2013.12.08 Time: 18:43:22 wyprzedze pytanie - TPMS mialem fabrycznie zamotnowany... dziwna sprawa o tyle, ze nagle nie widzi modulu. Z tego co wiem, to on jest obslugiwany z czujnika predkosci kola/czujnika ABSu...
QaDo Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 To co podałeś niewiele zmienia. Poza tym, że pojawiło się jakieś zwarcie/otwarcie obwodu Podaj odczyty z modułu B1. TPMS czytany jest przez moduł ESP, wykrywa różnice w ciśnieniach z tego co kojarze nie występuje osobno jest jego częścią. Do zdjęcia też kostka przy pompie ESP pod maską przekonserwowania i założenia.
_Gabriel_ Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2013 W active steering zadnych bledow nie ma
QaDo Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Ok czyli: Sterownik 03 ABS zalecił sprawdzenie DTC dla 1B, więc tutaj ok w temacie, w sumie niepotrzebnie kalibrowałeś G85.. może trochę namieszać, ale mam nadzieje, że AS nie zgubił jednak przez to nastawy podstawowej bo byś się bujał jak ja i w domowych warunkach jest to nie do ustawienia. Co do TPMS tymczasowo na Twoim miejscu bym go wykodował. I tak jak pisałem do wypięcia kostka ze sterownika ESP i przeczyszczenia bo jak sam błąd i odczyt wskakuje coś z masą dzieje się na linii ECU <-> ABS Oraz mieć nadzieje, że to załatwi problem.
_Gabriel_ Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2013 TPMS wykodowalem na samym poczatku z ADS sobie radze i po ustawieniu kata skretu sprawdzilem i jest dobrze. zastanawiam sie, czy jest jeszcze jakis bezpiecznik do ESP, ewentualnie osobny kabel masowy? dziekuje za zaangazowanie
QaDo Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Kable masowe i ich połączenie znajdziesz w dokumentacji której wrzutkę robił wrclaguna. W okolicy pompy są 3sztuki. I jeden przy sterowniku pod podłogą, ale mam już sprawdzone, że chodzi i bez niego więc nie ma sensu zaglądać, a odpowiada tylko za 1B. Co do kąta skrętu w naszych autkach to nie wszystko, jak 1B zgubi nastawy to tylko aso Sterownik ABSu już odłączałeś ? 10 - bezpiecznik w brązowym uchwycie bezpieczników -C- -SC10- 25 A - sterownik systemu ABS -J104 Bezpieczników jest kilka od tych systemów. Bez sensu wszystkie wymieniać, przyda Ci się na przyszłość mieć w pdfie, skorzystaj z wrzutki wrclaguny, albo podaj na PW maila to Ci podeślę. Przydałoby się zdobyć jedynie z ELSY pinouty na kostkę sterownika i masówki posprawdzać do silnika, obecnie jednak nie mam dostępu.
_Gabriel_ Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2013 sprawdzilem cala kostke od ESP i nic, problem dalej wystepuje. szczerze, to brakuje mi pomyslow co jeszcze moge sprawdzic... moze ten modul J792?
QaDo Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 ściągnij plastik progu i nachyl podłogę by sprawdzić czy nie jest tam mokro u mnie było i sterownik był skorodowany. Ale błąd całkiem inny 03110 - Active Steering Control Module (J792) i brak komunikacji. U Ciebie za to jest info o sprawdzeniu DTC, a on błędów nie ma. bloki pomiarowe sprawdzałeś ? musi czytać kąt skrętu, wtedy na pewno śmiga. I podaj jego kodowanie. Obczaj jeszcze te masy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się