GTD_RFD Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 skoro nie widać zewnętrznych wycieków, to może płyn dostaje się do cylindrów i go przepala
jerzu Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 zdaje mi się ze przy takiej utracie płynu byłaby niezła zadyma za mna? autko praktycznie nie dymi, przy odpaleniu rano trochę pary się pojawi, później już ok
greg2505 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 sprawdź wąż pod vacum pompą mi ostatnio pękł ,bo ropa pociła się z pod dekla vacum ,może i u ciebie coś z tym wężem jest nie tak(wąż odpowietrzający)
GTD_RFD Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 taki wyciek powinien być widoczny na silniku
jerzu Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 a nagrzewnica? czytałem w internecie i podobno objawem oprócz płynu może być jeszcze zwiększone parowanie szyb i tak mam, do tego ubytki się zwiększyły jak auto zaczęło więcej grzać wnętrze... Tak sobie tłumacze, bo nie chciał bym podnosić głowicy...
greg2505 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 przy cieknącej nagrzewnicy w środku auta było by mokro
gsekulski Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Z mojej strony dodam abyś sprawdził okolice króćca. Podobnie miałem w A3 1.8T na początku powoli ubywało płynu a po jakimś czasie już coraz więcej. Kiedy wymieniałeś rozrząd? Może z pompy troszkę puszcza?
H4mm3R Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Auto po nocy odpala normalnie? Czy musisz dłużej pokręcić? Masz katalizator?
jerzu Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Mam katalizator, rano odpala bez problemu, faktyczni raz miałem tak że dłużej musiałem zakręcić
H4mm3R Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Mam katalizator, rano odpala bez problemu, faktyczni raz miałem tak że dłużej musiałem zakręcić Więc jak masz katalizator to nie zobaczysz jak auto dymi na biało. Jeśli raz dłużej kręciłeś to jeszcze o niczym to nie świadczy ale jeśli będzie się to powtarzać, to na bank uszczelka.
GTD_RFD Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 a płyn z nagrzewnicy nie będzie przypadkiem uciekał odpływem skroplin z klimy?
jozek726 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 ja bym niestety bardziej obstawiał uszczelką :kwasny:
iszek Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 wczoraj patrzyłem w nocy na ciepłym silniku, olej był czysty i nie było go więcej. dkoladnie to samo mam, wiec musi isc na cylinder i go przepalac, a czy jest opcja ze plyn idzie gdzies do chlodniczki oleju?
jerzu Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 dzięki za pocieszenie:) Jutro auto pójdzie na serwis, jeżeli to uszczelka to co robić przy okazji? Remont głowicy, wałek rozrząd? Coś jeszcze warto zrobić?
Dzikun Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Koledzy jestem umówiony do warsztatu, będzie diagnoza i się okaże co i jak - dam znać.
krzysiekvtec Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Mi takze ubywa plynu i zauwazykem ze na polosi i innych elementach wisi czerwona kropla, i wyceka jak by ze zbiorniczka a raczej pod nim z takiego otworu... Jaka moze byc przyczyna ?
jerzu Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Dałem chłopakom na serwisie niezłą zagadkę na 90% nie uszczelka Szukają ---------- Post dopisany 11-12-2013 at 21:12 ---------- Poprzedni post napisany 10-12-2013 at 21:40 ---------- dzisiaj dostałem autko z poleceniem używania do jutra, wpuszczony mam środek który będzie świecił w ultrafiolecie. Mam nadzieję, że jutro dowiem się co jest ni tak
jerzu Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 układ szczelny, sprawdzony ciśnienionowy. Jutro zdejmujemy głowice
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się