Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ubywa płynu chłodniczego w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mi tez ubywał płyn i dopiero dzisiaj zlokalizowałem wyciek (mam nadzieje), mokro jest przy wejściu rury wodnej 038121065BH w blok silnika obok termostatu. Spotkał się ktoś z taką usterką? w etce pokazany jest tam oring 20,5x5,5, łatwa jest jego wymiana?

Opublikowano
Witam mi tez ubywał płyn i dopiero dzisiaj zlokalizowałem wyciek (mam nadzieje), mokro jest przy wejściu rury wodnej 038121065BH w blok silnika obok termostatu. Spotkał się ktoś z taką usterką? w etce pokazany jest tam oring 20,5x5,5, łatwa jest jego wymiana?

Słyszałem już o takim przypadku, za dużo miejsca tam nie masz...

Opublikowano

No właśnie też to sobie pomyślałem, jakby ktoś już to wymieniał to byłbym wdzięczny za wskazówki by nie wykręcać niepotrzebnie czegoś.

Opublikowano
No właśnie też to sobie pomyślałem, jakby ktoś już to wymieniał to byłbym wdzięczny za wskazówki by nie wykręcać niepotrzebnie czegoś.

Od razu kup płyn G12++ bo trochę ucieknie... Tam masz bodajże 2-3 śrubki które mocują ten króciec do głowicy, żadna filozofia.

Opublikowano

G12 z Febi już kupiony jeszcze o-ring i zabieram się do wymiany

Nowy_obraz_mapy_bitowej_3.jpg

Na zdjęciu nr. 8 to ten o-ring, wykręcić pewnie trzeba wszystkie śrubki trzymające tą metalową rurkę od płynu nr. 7

Opublikowano

Możliwe jest to że przez ten wyciek tam to się zapowietrza układ??? I nie ma ogrzewania

Opublikowano

jeśli nie masz ogrzewania sprawdź błędy na klimie może klapy są uszkodzone i zostały na zimnym powietrzu ,układ raczej się nie zapowietrzy bo wypycha płyn ,ale powietrza nie zaciągnie,ewentualnie przytkana nagrzewnica ,ale najpierw vag i błędy klimy

Opublikowano

Błędów brak nagrzewnica była odpowietrzana i przepychana chyba że znowu to samo ale pytanie przez co???

Opublikowano

sprawdź przewód odpowietrzający układ ,pod pompą vacum idzie w stronę alternatora i jak pompa się poci to wąż robi się miękki i pęka ,mi tak się ostatnio zrobiło ropa rozmiękczyła go i pękł,tyle że u mnie wywaliło ok 2l płynu i zapaliła się kontrolka

Opublikowano

Mi też cieknie z tego miejsca obok termostatu. Powiem tak dostępu tam nie ma żadnego... Trzeba kolektor ssący ściągać. Zaopatrz się odrazu w uszczelkę- w BFB były dwa rodzaje i lejek poziomu oleju bo on się ukruszy. Może lecieć Ci z oringu termostatu, lub korka który jest obok niego- częśco dostępna w serwisie za grosze.

Opublikowano

Wszystko sprawdzone wyciek tylko z krocca z tyłu silnika jakieś inne sugestie?

Opublikowano

sorry ale dopiero teraz spojrzałem ,ja cały czas piszę o 1.9tdi a ty masz 2.0 benzynę ,a tam jest zapewne inaczej

Opublikowano

jutro zajrze zy nagrzewnica sie znowu nie zapowietrzyła jak nie to juz rece opadaja i jesli po wymianie termostatu tego krocca sie nie poprawi to uz sam nie wiem

Opublikowano

Witam. Mam problem, lub też nie jeszcze nie wiem :grin:

Silnik wolno mi się nagrzewa co znaczy wolno, potrzebuje jakieś 7km do osiągnięcia 90*C. Po osiągnięciu tej temp wszystko jest OK. Nie spada i nie rośnie. Ogrzewanie działa ok. Po przejechaniu około 1km zaczyna lecieć ciepłe powietrze.

Mam małą nieszczelność w układzie przy termostacie i teraz pytanie czy winny może być temu termostat? Czy to wszystko przez tą nieszczelność? Poradźcie coś, bo nie usmiecha mi się wydawać 400zł na termostat.

Gdzieś tam wyczytałem, że to normalne.

Temp otoczenia przy przeprowadzaniu testu około 5*C silnik po nocnym postoju.

Mam LPG i ogrzewanie wlaczone na 25*C

Opublikowano

normalne to nie jest ale skoro osiąga 90 stopni i trzyma rowno to nie masz czym się martwić

---------- Post dopisany at 10:18 ---------- Poprzedni post napisany at 10:15 ----------

u mojego kolegi w oplu zagazowanym temp w okolicach 80 stopni po 5-10 min jazdy po mieście a pisze 80 bo niby on trzyma zawsze 80

Opublikowano

No właśnie powinien szybciej się grzać. dziś zrobiłem jeszcze inaczej. Wyłaczyłem ogrzewanie to 90*C osiągnął po jakiś 3-4km. Dodam, że wsiadam odpalam i ruszam odrazu.

Opublikowano

Jak wam się benzyny grzeją za wolno to ja juz nie wiem,polecam klekota to wtedy dopiero jest masakra z dogrzewaniem.

Auto w temp zewn bliskiej zera powinno po około 8km łapać 90C ale wszystko zależy od stylu jazdy oraz tego jaką dowalimy temp na klimatroniku.

Jak masz osłonę silnika to zasłoń połowę chłodnicy,napraw ten wyciek i wymień od razu termostat.

Opublikowano

A po ilu km Wam się nagrzewa diesel 1.9tdi gdy na zewn. 0 stopni? Ostatnio krążyłem godzinę po mieście to nie było 90 stopni :/ dodam że w lato spokojnie 90 osiąga nie wiem czy już czas nadszedł na wymianę termostatu?

Opublikowano

U mnie BFB 90 stopni osiąga po około 3 kilometrach klimatronik na 21stopni.Sprawdź czy zanim osiągnie 90st masz górny wąż gorący.Częsta usterka termostatu to brak oringu - koszt 50gr.

Tapatalk4

Opublikowano
A po ilu km Wam się nagrzewa diesel 1.9tdi gdy na zewn. 0 stopni? Ostatnio krążyłem godzinę po mieście to nie było 90 stopni :/ dodam że w lato spokojnie 90 osiąga nie wiem czy już czas nadszedł na wymianę termostatu?

Wszystko nie można sprowadzić do jednego wora ciężko to określić.

Ja swoim jak nie jest nagrzany nie szaleje i nie daje więcej niż 21C i mały nawiew ale po 15 min w mieście do 2 tyś obrotów powinno złapać już 90C

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...