Rufus89 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Od niedawna jestem posiadaczem audi A4 1.9tdi 90KM kod silnika podrzuce jutro bo nie pamiętam. Mam problem z odpalaniem od pewnego czasu. I nie ma to związku z temperaturą na zewnątrz. Sytuacja wygląda następująco. Kiedy samochód stoi tak powyżej 9h odpalam go to muszę*tak 3 sekundy go kręcić żeby sie*uruchomił. Na początku myślałem, że to przez pompe wtryskową (ciekło z dołu), ale została uszczelniona dodatkowo sprawdzona wydajność zestawiona itd. Ciut lepiej zaczął palić. Niestety potem znowu sie pogorszyło. Sprawdzone świece. Grzeją tak jak powinny wszystko ok. Wymieniony filtr paliwa. Sprawdzone wtryski. Wszystko ok. Gościu od tych pomp i wtrysków ustawił mi ciut wcześniej ten kont pompy. Jest trochę lepiej ale dalej jak postoi trzeba kręcić, a i co ważne po odpaleniu dymi na fioletowo i chwile nie równo pracuje (nie ma to zwiazku z tym zestawieniem bo wcześniej było tak samo). Chłopaki w robocie zmierzyli mi ciśnienie sprężania i tu nie wiem.. kumpel mówi 19-28. Ja wyczytałem 25-31. A wygląda to u mnie tak: I: 22 II: 26 III: 25 IV: 22
Dejzor Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Kolego mechanikiem z wykształcenia nie jestem ale z tego co wiem to kompresja ponizej 25 to juz lipa i silnik nadaje sie do remontu (to ze sie nadaje nie znaczy ze w takim stanie jeszcze nie pojezdzi). Pozatym u Ciebie widac także robieżności miedzy 2 i 3 a 1 i 4 garnkiem a z tego co mi wiadomo to nie za dobrze wróży. Ale lepiej niech sie wypowie jakis mechanik na ten temat. Jaki przebieg? Olej ci bierze? Pomijajac to, mi to wyglada na jakas nieszczelność w układzie zasilania. Najlepiej byłoby założyć przezroczysty wężyk i zaobserwować czy nie ma pęcherzyków w paliwie, skoro mówisz ze wszystko inne sprawdzales. Zapowietrzenie potrafi wywolac wlasnie takie kopcenie na fioletowo.
Rufus89 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2013 Oleju nie bierze ani grama. Ktoś mi powiedział że niby motor AHU ma niższe ciśnienie sprężania, bo między 19 a 28 tylko coś mi się wierzyć nie chce.
Ronaldinho899 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 miałem podobnie w golfie i okazało sie że układ się zapowietrza;) daliśmy zaworek zwrotny i było okej
Bartollo Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Kompresja troszkę za mała ale jeszcze polata. Próbę olejową robiliście ?? odepnij czujnik temperatury cieczy,i zobacz czy się coś zmieni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się