lukasz922 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Witam serdecznie Moim problemem w 1.8T jest lekkie szarpanie po puszczeniu pedału gazu, oraz czasami falowanie obrotów na biegu jałowym. Byłbym wdzięczny jeśli ktoś rzuciłby na nie okiem i pomógł mi ustalić czego to może być przyczyna. Przed logami usunąłem błąd 00561 ( problem z mieszanką - prawdopodobnie przyczyną jest instalacja gazowa). Przed odpaleniem samochodu przełączyłem na benzynę, żeby podczas logów LPG nie było problemem. Dodam jeszcze, że planuję na przełomie czerwca-lipca podnieść w nim moc do około 200KM i pomału przymierzam się do wymiany części, które stanowiłyby problem w tym małym zabiegu i tu też prosiłbym o pomoc. Jeżeli ktoś zauważyłby po logach, że któryś element na taką moc będzie niewystarczający prosiłbym o komentarz (oczywiście więcej na ten temat będę pisał i dowiadywał się w odpowiednim dziale ) Grupy: 002,025 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
gregor10 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 auto szarpie nie jedzie, bo masz problem z tym że nie ma paliwa , ew lambde masz padniętą, najlepiej podmienic lambde i zrobic logi na pb ,inny sposób- sprawdzic cisnienie paliwa na listwie manometrem podczas jazdy z pelnym obciazeniem do odcinki.
lukasz922 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2013 Fakt, logi robiłem z małą ilością paliwa w zbiorniku, ale szarpie nieważne czy jest go mało czy jest prawie pełny oraz czy jadę na PB czy LPG - zawsze jest to samo. W dodatku szarpie tylko przy ściągnięciu nogi z gazu, nie zauważyłem problemu z rozpędzaniem się (chcę go wzmocnić dla czystej przyjemności).
Łukasz13 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Masz cos z sonda albo okablowaniem bo napięcie 1.1 v chyba nie jest normalne w sondzie wąskopasmowej.
lukasz922 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2013 W jakiej granicy powinno być to napięcie?
Łukasz13 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 praca sondy to 0,2-0,8v przy bucie powinno byc na bogato czyli ok 0,8v Wysłane za pomoca sputnika.
Galetto Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 w jakiej granicy powinno być to napięcie? 0-1v.
Łukasz13 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Widziałeś kiedyś napięcie 1v na pracującej sondzie w aucie?
gregor10 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Fakt, logi robiłem z małą ilością paliwa w zbiorniku, ale szarpie nieważne czy jest go mało czy jest prawie pełny oraz czy jadę na PB czy LPG - zawsze jest to samo. W dodatku szarpie tylko przy ściągnięciu nogi z gazu, nie zauważyłem problemu z rozpędzaniem się (chcę go wzmocnić dla czystej przyjemności). jak prawie pełny to logi i tak będą wyglądac tak samo jestem niemal pewny. rozwiazanie problemu masz w 1 poscie.
lukasz922 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2013 Dzięki za pomoc. W niedługim czasie wymienię sondę i zobaczymy co z tego wyjdzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się