sony_dark Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 nie no spoko, domyśliłem się iż chodziło o kase. Wiem sam przerabiałem ten temat, zdziwiła mnie cena własnie śrub głowicy, jak pytałem się to dobrej firmy śruby na jedną głowice ponad 100zł, a u Cb za 130zł na dwie. A jak z moca po remonciku??
dawid_sc Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 noo mam spore upusty w inter cars robie za grosze;p a no z kasa jak zawsze problem;p moc ma lepsza nie kopci lecz nie chce dawac w piec zeby nie wydmuchalo nic;p;p ---------- Post dopisany 23-12-2013 at 16:03 ---------- Poprzedni post napisany 22-12-2013 at 14:20 ---------- Dzisiaj zauwazylem ze obroty strasznie faluja i szarpie autem jak zmieniam bioeg dodaje gazu tak 2.5 tys i puszczam gaz i zarz takie "d*p "jest jakbym miale zerwane poduszki skrzyni i silnika a wymienialem ostatnio ;/
sony_dark Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 to widze że masz to samo co ja z tym puszczanie i dodawaniem gazu. Też mam takie pojedyncze szarpnięcie. Nie wiem od czego to się bierze.
RobertWS Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Ja miałem takie szarpnięcia, gdy kolektor miał przedmuchy. Praktycznie nie dało się jechać równym gazem, jakby poduchy pourywało.
sony_dark Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 o jakim kolektorze mówisz?? ---------- Post dopisany at 21:14 ---------- Poprzedni post napisany at 21:13 ---------- jak o ssącym to raczej mam dobry bo uszczelniałem go ostatnio.
RobertWS Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Właśnie ssącym. Uszczelniałem go za względu na podwyższone obroty, a po wymianie uszczelek, szarpanie jak ręką odjał.
dawid_sc Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2013 ja wymienilem uszczelki i masakra znowu to samo ;/ myslalem jeszcze nad przepsutnica bo widze ze linka nie jest napieta i wlasnie mi sie zdaje ze jak dodam gazu to otwiera sie itd puszczam to odrazu zamyka i wypala zassane powietrze z dawka paliwa i szarpie .nie wiem czy mnie zrozumial ktos ale po chińsku napisalem to;p
Dev Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Musisz wyregulowac sobie naciąg linki Na forum jedt gdzies opis jak to sie robi.
dawid_sc Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2013 szukam wlasnie o tym i nie moge znalezc;/
sony_dark Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 to jest dobry trop mysle teraz, tylko jak to wyrgólować
dawid_sc Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2013 noo probowalem wychodzi jakby byla za dluga;p;p
sony_dark Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 nie jest za długa tylko pewnie zgubiłeś gdzieś taki klin co się reguluje. Ja tez tak myślałem ze jest za długa, i właśnie tego klina nie miałem.
sony_dark Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 no a u mnie go nie ma, ale mam juz naciągniętą ale dalej szarpie. Ja juz dałem sobie spokój z tym. Brak pomysłów od czego to może być.
dawid_sc Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2013 ale to jest tak dobijające ze ogien . w szczegolnosci jak jade po miescie to chwilami czuje ze silnik wyleci
Rafal_ Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 (edytowane) a może to krokowiec? Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez Rafal_
dawid_sc Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2014 no widzisz a ja mam jak jest zimny i jak sie zagrzeje to tylko po tym jak np jade na 5 zbijam na 4 i obroty spadaja wtedy takie szarpniecie ze masakra;/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się