Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prośba o sprawdzenie logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam prosze o sprawdzenie logów juz na seryjnym kompie bo tamten okazał sie wadliwy ...

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

problem jaki zaobserwowałem to obroty jałowe spadają bardzo krytycznie nawet do 680 obr. utrzymuja sie na 720 obr.

Myślę ze to za mało coś .. zawsze przy manewrach (parking) lub dojazd do świateł

sonda jak cos to nowa ori.

przepustnica zaadoptowana ale nie wymyta :D (brak czasu)

chciałem sparwdzić kanał 032 ale wyświetla sie N/A ?

Opublikowano

zaadaptuj sobie przepustnice.

Opublikowano

adaptowałem ale nie myłem jutro możne wymyje :D a tak z logów to ok ? i czemu mi nie pokazuje kanału 032 ?zey zobaczyć czy jest nieszczelność ?

Opublikowano

aeb nie ma 32 kanalu niestety , z logow widac ze jest ok, choc szczelnosc dolotu bym sprawdzil dla pewnosci.

Opublikowano

aha juz poczyałem ze niema takiego kanału dla aeb :D sprawdze szczelność za niedługo

a np złacze elastyczne moze byc przyczyna tego tez ,mam troche dziurawe ? :D i turbo lekko pękniete ?

Opublikowano

złącze nie , ale pekniete turbo tak..

Opublikowano

lipa :( z turbo to za rok , narazie to posprawdzam szczelność ,odme wymyje i przepustnice (adaptacja)

---------- Post dopisany 15-12-2013 at 17:43 ---------- Poprzedni post napisany 13-12-2013 at 20:05 ----------

czyściłem przepustnice bo syf był .. (adaptacja ) i odczuwam ze jest ok zobaczymy dalej :)

---------- Post dopisany 23-12-2013 at 23:01 ---------- Poprzedni post napisany 15-12-2013 at 17:43 ----------

niestety wracam... dalej ten problem sie pojawia na zimnym silniku obroty nie sa stabilne raz jest 1300obr. dam lekko gazu to stoi na 1800obr. i powoli opada jak sie rozgrzeje obroty są pod kontrola tylko ze opadaja zbyt nisko , nie wiem czy to coś trzeba ustawić w kompie czy jak ? przepustnica umyta i zaadoptowana wszystko sie zaczęło po wymianie kompa

Opublikowano

jak jesteś pewny że po wymianie kompa to możliwe że z kompem jest coś nie tak , bądz jest niedopasowany do Twojego setupu, ew jest problem z przepustnica (tak przypadkiem się zbiegło z wymiana ecu ?) lub może jest nieszczelnosc w dolocie ?

Opublikowano

Cyrki z wolnymi obrotami to dziura w dolocie.

Może chcesz poprawic moc na 180kM ?:naughty:

Opublikowano

Dolot sprawdzalem cisnieniowo jest ok . Wszystko zaczelo sie po wymianie kompa ... z moca to narazie nic nie kombinuje :D

Opublikowano

wiec naprawdopodobniej to albo przepustnica albo ecu

Opublikowano

A jak by byla dziura to by na cieplym mi tez wariowal .. Niewiem czy to przez peknieta muszle goracej turbo

Opublikowano

zrob loga 002+007+098 na postoju to Ci powiem czy od muszli czy inna przyczyna.

Opublikowano

Ok jutro sie postaram ;)

---------- Post dopisany 27-12-2013 at 12:32 ---------- Poprzedni post napisany 24-12-2013 at 23:44 ----------

tu są logi od odpalenia silnika

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

przy 43.62 wcisnełem gaz i widac jak powoli opada albo sobie faluje

po rozgrzaniu silnika do 90st. obroty sa 720-760 obr.

Opublikowano

ciężko powiedzieć, ale póki co przepustnice bym podmienil.

Opublikowano

tylko niema od kogo ;( cos sie postram załatwić :D

---------- Post dopisany 30-12-2013 at 13:28 ---------- Poprzedni post napisany 27-12-2013 at 19:59 ----------

siemka zrobiłem dzis tez logi kanału 025

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

i na środkowym timie ms jest cały czas 0 co to możne znaczyć ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...