Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Siemka chłopaki doradźcie mi co mogę zrobić na początek by wyglądała ładniej!!??


PAN_PREZES

Rekomendowane odpowiedzi

Przez szerokość nie będziesz zmieć problemów z przegubami, jak już to będzie tarło od źle dobranego ET i szerokości koła, kapcia. Jak już to przeeekładnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o to radio co pytałeś na pierwszej stronie: na drugim zdjęciu masz radio 2DIN z poliftowym tunelem. Jeśli chciał byś coś takiego założyć to po za samym radiem Symphony 2DIN które wyrwiesz za ok. 200zł musisz kupić kompletny tunel czyli ramkę wokół radia i wokół gałki, osłonę tunelu, i tunel przy ręcznym, panel climatronika, przełączniki i przekaźniki. Jest tego trochę więc najlepiej kupić na forum cały komplet za ok. 5 stów i wymienić wszystko. Jak to zrobić masz napisane w warsztacie.

Na pewno warto bo efekt jest mega, zawsze możesz też założyć navi ale wyższy koszt.

Przy okazji rozbiórki całego tunelu możesz też ogarnąć dekory, carbon albo alcantara, ewentualnie malowanie. Żeby zdjąć ten najdłuższy dekor z deski rozdzielczej trzeba zdjąć schowek i rozebrać cały tunel więc najlepiej zrobić to przy okazji.

Kolejny mod aczkolwiek niedrogi i prosty do wykonania to podświetlane kratki nawiewów. Wyrwiesz je za ok. 40zł/komplet, pasują P2P tylko trzeba podciągnąć kabelki żeby świeciły. Tylko nie kupuj z anglika bo szkoda nerwów

Edytowane przez Fenrir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlatego że zaoszczędzi 10zł a lewą kratkę trzeba dociąć bo będzie ostawać, 2 kratki mają pasek w górę a 3 w dół, a powietrze z nawiewu da się skierować tylko w górę bo kratki są do góry nogami, nie widzę sensu. Ja też mam z anglika bo takie dostałem choć miały być EU, ale świadomie bym ich nie kupił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak trzeba dociąć i to cała filozofia..a co do powietrza to montuje sie stare kratki i leci tak jak trzeba z pełna regulacja...teraz pewnie taniej sie kupić komplet nawiewów EU...a nie jak wcześniej ponad 100zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ja dałem 40zł za kratki które okazały się z anglika, a za 50-60 można kupić EU. Myślisz że opłaca się bawić w przerabianie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ja dałem 40zł za kratki które okazały się z anglika, a za 50-60 można kupić EU. Myślisz że opłaca się bawić w przerabianie?

a ile to roboty? 15 mni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki, ale podepnę się z jedny małym pytankiem, jak pociągneliście w przed lifcie kable do podświetlania kratek i pod co podłączyliście te kable?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki, ale podepnę się z jedny małym pytankiem, jak pociągneliście w przed lifcie kable do podświetlania kratek i pod co podłączyliście te kable?

możesz np pod guziki np świateł przeciwmgielnych ja tak miałem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki, ale podepnę się z jedny małym pytankiem, jak pociągneliście w przed lifcie kable do podświetlania kratek i pod co podłączyliście te kable?

możesz np pod guziki np świateł przeciwmgielnych ja tak miałem ;)

ja jak dobrze pamiętam to mam podłączone pod kabelek od podświetlanie deski..i moge sobie pokrętłem przy liczniku regulować jasnosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja myslałem dac pod podswietlanie schowka, tam całyc zas jest prąd od właczenia postojówek ;)

pod guziki swiateł przeciwmgielnych odpada bo chce to cały czas miec jak w ori nie po t montuje by to wyłączać.

tak też myslałem dać pod jakies podswitlanie teski zeby to tez działało z przyciemnieniem ale nigdy nie przyciemniam wiec nie jest to koniecznosc:) bede musiał tylko znaleźć któreś te kabelki od podświetlania deski bo ciagnac kabel od strony kierowcy aż do schowka to daleka droga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja myslałem dac pod podswietlanie schowka, tam całyc zas jest prąd od właczenia postojówek ;)

pod guziki swiateł przeciwmgielnych odpada bo chce to cały czas miec jak w ori nie po t montuje by to wyłączać.

tak też myslałem dać pod jakies podswitlanie teski zeby to tez działało z przyciemnieniem ale nigdy nie przyciemniam wiec nie jest to koniecznosc:) bede musiał tylko znaleźć któreś te kabelki od podświetlania deski bo ciagnac kabel od strony kierowcy aż do schowka to daleka droga

kolego a jak włączysz światła postojowe to chyba podświetlenie działa Ci tam gdzie masz guzik świateł ? prawda. Ori jak chcesz zrobić to szmacianka itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


kolego a jak włączysz światła postojowe to chyba podświetlenie działa Ci tam gdzie masz guzik świateł ?

sorki, nie zrozumiałem za bardzo co masz na myśli


chodzi Ci żeby podłączyć to podświetlanie pod podświetlanie guzika przeciwmgielnych?

czy żeby włączać podświetlanie nawiewu włącznikiem świateł przeciwmgłowych?

bo jestli 1 opcja no to OK, i troszke źle Cię zrozumiałem :)

a jest 2 opcja no to tak bez sensu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wpiąłem się za manetką do postojówek. Kabel z bezpiecznikiem rozwidlający się na lewą kratkę i na środkową/prawą. Czy się wepniecie z prawej czy z lewej to i tak trzeba ciągnąć kabel po całej długości bo kratki są 3 a bez sensu trochę wpinać się w różne miejsca. Jest tylko taka kwestia że trzeba zrobić dziurkę w tunelu nawiewu żeby przepuścić kabel. Ja rozgrzewałem gwóźdź zapalniczką i jest cacy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...