gawlas Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Witam, mam problem z AEB. Podczas jazdy zgasł silnik, usiłowałem odpalić samochód, lecz bez skutku. Po ściągnięciu samochodu do domu sprawdziłem bezpieczniki, okazało się że ten od pompy paliwa jest spalony. Wymieniłem go i dalej nic. Wymieniłem też przekaźnik pompy paliwa, bez zmian.. Wyciągnąłem pompę i podłączyłem ją na krótko. Działa, lecz nie zaciąga paliwa. Moje pytanie jest takie: Dlaczego pompa nie pracuje zaraz po przekręceniu kluczyka na "zapłon"? Czy z tą pompą da się coś jeszcze zrobić, czy muszę kupić nową?
Labiel Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Nie wiem jak dokładnie jest w AEB, ale w ADR pompa zaczyna pracować dopiero jak kręci się rozrusznikiem. W APU za to pompa odpala jedynie na chwilkę po przekręceniu kluczyka i milczy, dopiero przy rozruchu zaczyna ponownie chodzić.
Dev Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 W AEB pompa zaczyna pracowac w momencie przekrecenia kluczyka, nie wcześniej. Filtr paliwa wymieniales ? Sprawdz tez przewody w podwoziu. Moze jest ktorys zagiety
gawlas Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 Jest taki problem. Podłączyłem pompę na krótko, zanurzyłem w wiaderku wypełnionym benzyna i zaczęła pracować, tylko że nie tłoczyła paliwa.. Robiłem tak samo z drugą pompką i sytuacja się powtórzyła. Nie ciągną paliwa. Obie pompki wadliwe? 1
kandrzej Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Sprawdź bieguny + -, jak zamieniłeś je to pompuje zamiast zasysać.
gawlas Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 Dalej bez zmian, dalej nie zasysa paliwa. Dodam że vag nic nie wykrył.
wilku213 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 ale w ADR pompa zaczyna pracować dopiero jak kręci się rozrusznikiem. no chyba sie mylisz kolego---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 22:25 ---------- masz te pompki wadliwe, albo odwrotnie pracuja i "miela" paliwo
Labiel Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 ale w ADR pompa zaczyna pracować dopiero jak kręci się rozrusznikiem. no chyba sie mylisz kolego Nie mylę się bo tak w ADR miałem i tak też wiele osób pisało. Po przekręceniu stacyjki pompa nie pracowała. Pracowała dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem. Po SWAPie na APU jest inne sterowanie i teraz po przekręceniu kluczyka pompa uruchamia się na 1-2 sekundy, ponownie zaczyna działać dopiero jak zakręcę rozrusznikiem. ---------- Post dopisany at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany at 22:28 ---------- W VAGu można nawet uruchomić sobie procedurę diagnostyczną w której pompka jest uruchamiana. Zresztą jest to też opisane w "sam naprawiam" jak ręcznie uruchomić pompkę paliwa w celu jej sprawdzenia bo właśnie nie działa po przekręceniu kluczyka lecz dopiero przy rozruchu.
gawlas Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 No jutro przyjedzie do mnie nowa pompka (już trzecia przewinie się w moich rękach), zobaczymy co z tego wyjdzie..
Dev Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Labiel podsun mi ta procedurę bo mi umknęło
Labiel Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Musiałbyś luknąć w "sam naprawiam" jak sprawdzić wydajność pompy. Tam są podane objętości jakie pompa powinna przepompować w określonym czasie i jak zrobić instalację aby ją uruchomić. Już teraz nie pamiętam ale trzeba było wyjąć przekaźnik pompy i gdzieś podać chyba plus. Co do VAGu to niestety dokładnie ci nie powiem. Już nawet nie wiem czy robiłem to na VAG-COM czy na Polskim VAGu. Coś tam kiedyś się bawiłem i znalazłem możliwość testowania wtrysków, pompy paliwa i zaworu par paliwa. Świetny sposób na sprawdzenie i pompy i zaworu par paliwa. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się