luki_bunt Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Witam W aucie podczas jazdy poszedł pasek rozrządu. Silnik został rozebrany, uszkodzone części wymienione, a następnie złożony. Niestety, coś podczas tej całej operacji poszło nie tak, ponieważ auto rozpędza się obecnie (ostentacyjnie wolno) do ok 80 km/h. Poniżej załączam logi: 1. Basic Settings: LOG-01-000-basic-settings.CSV LOG-01-003-basic-settings.CSV LOG-01-004-basic-settings.CSV 2. Statyczne: LOG-01-003-004-007-statyczne.CSV LOG-01-000-001-002-statyczne.CSV LOG-01-013-014-018-statyczne.CSV 3. Dynamiczne: LOG-01-011-013-015-dynamiczne.CSV LOG-01-004-008-010-dynamiczne.CSV LOG-01-000-001-003-dynamiczne.CSV Przed awarią samochód poruszał się bardzo dobrze i nie sprawiał problemów Mechanik sprawdził następujące elementy: - przepływomierz - katalizator wymontowywał - rozdzielacz/nastawnik na pompie - komputer silnika - samo ustawienie rozrządu Czy widzą Państwo w logach o co może chodzić?
przemik Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Zamiesć logi jak sie nalezy bo to smietnik jakis z wpychającym sie na kompa spamem...
luki_bunt Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 Teraz powinno być lepiej: 1. http://przeklej.net/down/73939368932280763501039153049690539ad70dd439b97002d5e7826.html 2. http://przeklej.net/down/12356473296608737499332449217400017142738f3ab99b3cf813c37.html 3. http://przeklej.net/down/839670721044662597170943427874374911055950c29a560a388c9bf.html 1. http://przeklej.net/down/339834574504048941977356454292020374ec26b5120672e66329741.html 2. http://przeklej.net/down/1814067188571194051821323109899196861615ba49aa4db8f5d8a39.html 3. http://przeklej.net/down/3563918885286053315487954811519964569d6ee3531814a1ff0c322.html 1. http://przeklej.net/down/8901655403517580605172587942164925086e3326769a8fbad0f4353.html 2. http://przeklej.net/down/779311647105105781837550544940779290cc18e5862f79296a75ad2.html 3. http://przeklej.net/down/925847579034603852611700288912641138d4893303ead7d21f92d59.html
przemik Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Dalej smietnik. Zobacz tutaj VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
luki_bunt Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 ok, dzięki, dodane: Grupy: n/a - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013,014,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,001,002,000,001,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,013,015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,008,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,004,007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
grzegorzmen Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 popraw logi rób od 1500-4000 z pedałem w podłodze (albo do ilu się da )i każdą grupę indywidualnie na nagrzanym silniku , a na początku stuknij nastawnik na 3mg. i kąt do ustawienia . Odczytaj jeszcze błędy z Vaga na początku i też wklej. Ten mechanik coś się znał na robocie czy to Pan Henio ?
luki_bunt Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Dzięki za odpowiedź. Pomiary były robione z pedałem...tak myślę... Mechanik w porządku, uczciwy, czy fachman? tu zdania są podzielone.
ciahciah Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 mechanik wiedzą się nie popisał, a nawet podstawy nie ustawił dobrze do poprawy dawka jałowa i statyczny kąt wtrysku, kąt ustaw na 49-54 żeby było w basic setting 000 kolumna druga, opis jak zrobić tutaj: http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/r4-tdi-oprocz-pd-ustawienie-kata-wtrysku-6665/ a dawkę jałową ustawiasz gdy auto jest dobrze rozgrzane czyli po przejechaniu 15km, i teraz wyłączasz całą elektrykę, światła, nawiew, radio, wszytko off i teraz w logu statyczny 001 w drugiej kolumnie skoryguj stukając nastawnik by było 3,0mg, tu podpowiedz jak to zrobić: !obejrzyj też SMIC bo może jest zabity piachem i przydało by się go oczyścić główny problem to sterowanie turbo, przepatrz po schemacie wężyki układu podciśnienia bo albo coś jest źle podłączone albo wcale nie podłączone, n239 nie masz ale poza tym układ jest taki: schemat podciśnień V...jpg | dorota64 | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl na zapalonym aucie zdejmij wężyk z gruszki turbiny i sprawdź ustami lub palcem czy podciśnienie jest, jak będzie zakładając z powrotem wężyk na gruszkę patrz na sztangę gruszki czy cokolwiek się podnosi, jak nic odkręć dwie śrubki 10 pod gruszką które trzymając gruszkę do wspornika i teraz po ruszaj cała gruszką góra dół by rozruszać zapieczone żaluzje w turbinie, sam ocenisz czy sztanga chodzi bez oporów czy coś trze, jak trze rozruszaj aż przestanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się