Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B5 2.8 193 km - charakterystyka pracy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Jestem nowym użytkownikiem Audi, oraz takiej mocnej benzynki.

Mam kilka ciekawych pytań:

1. Czy wszystkie te silniki tak wolno schodzą z obrotów? Bo jak miałem e39 2.0i to ładnie spadała z obrotów w dół - tu mam jakby przystanie na 1sec może 1,5 i dopiero spada. Nie wiem czy to jakiś problem - czy te silniki tak mają.

2. Delikatne przełamanie? Znowu odniesienie do e39 - tam silnik był bardzo elastyczny, w sensie że jak gaz puściłem i dodałem (tak raptownie) to nie było czuć tak jakby odcięcia - tutaj jest to ostrzejsze, mocno czuć puszczenie pedała i jego wciśnięcie zwłaszcza w okolicy 2k.

3. Czy te silniki są olejożerne - tak jak 2.8 w bmw :)? że mają dopuszczalną normę oleju którą potrafią przepalić :>?

Opublikowano

Gratuluję V-ki, jest masa tematów poświęcona tej jednostce, jak chcesz konkretów to na forum A6 musisz poszukać, tam są lepsze opisy.

Nie licz na gotowca, to nie google.

Opublikowano

Odnośnie oleju to nie można odpowiedzieć że są olejożerne lub nie . Wszystko zależy od kondycji silnika . Jedne biorą inne gubią a jeszcze inne mieszczą się w normie.

Opublikowano

Jedno jest pewne nawet zdrowa V-ka wpierdziela olej i tego nie unikniesz,ile to zależy od stylu jazdy.

Ale za to ten dzwiek:jerk::jerk::jerk:

Opublikowano

No wiem wiem :)

Ogólnie chodziło mi o to - czy często muszę sprawdzać olej ;) mam ciężką nogę ;)

Natomiast co do schodzenia z obrotów? Może się ktoś wypowiedzieć?

Opublikowano
No wiem wiem :)

Ogólnie chodziło mi o to - czy często muszę sprawdzać olej ;) mam ciężką nogę ;)

Natomiast co do schodzenia z obrotów? Może się ktoś wypowiedzieć?

Jak masz ciężką nogę , polecam raz w tygodniu .

Przeczyść przepustnice i zaadoptuj może coś pomoże.

Opublikowano
zaadoptuj :)?

powtarzam że jestem laikiem ;d proszę prostszym językiem

Ahh :facepalm::wink:

Po zamontowaniu czystej przepustnicy przekręć kluczyk na zapłon bez dodatku gazu i sprzęgła , odczekaj około 1 minuty , po czym przekręć kluczyk na off i później odpal auto i gotowe

Opublikowano
Jedno jest pewne nawet zdrowa V-ka wpierdziela olej i tego nie unikniesz,ile to zależy od stylu jazdy

dokładnie tak, V-ki tak mają

1. Czy wszystkie te silniki tak wolno schodzą z obrotów? Bo jak miałem e39 2.0i to ładnie spadała z obrotów w dół - tu mam jakby przystanie na 1sec może 1,5 i dopiero spada. Nie wiem czy to jakiś problem - czy te silniki tak mają.

moja schodzi z obrotów normalnie (nie mam porównania do BMW)

Opublikowano

Pic na wode :polew:

Wysłane z mojego telewizora

Opublikowano

Pytam bo zasada działania wydaje się być sensowna :)

Piszesz z doświadczenia czy założenia? - Pytam całkiem poważnie.

Opublikowano

Ja tego nie testowalem tylko znajomy w golfie 4 i mówi ze nic nie zauważył

Wysłane z mojego telewizora

Opublikowano

Kompletna diagnostyka i ew doprowadzenie auta do serii. Bo często 2.8 jej nie trzymają . Jesli jest zdrowa seria to wtedy można myśleć o modach, ale nie typu 'turbinka z allegro :) '

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...