Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A3 8L by DASH


dmdash

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam na imię Mariusz, jestem z Radomia i jestem od 4,5 roku szczęśliwym posiadaczem AUDI A3.

Zacznijmy od tego, że moja A3 miała 3 wizualne odsłony, pod maską drzemie wolnossący silnik 125 KM, który nie jedzie, pali jak smok i modyfikacji mechanicznych na nim się nie da zrobić. Ale skoro nie jedzie, to niech chociaż wygląda.

Z grubsza dokonane mody przeze mnie przez czas uzytkowania opiszę poniżej:

No to zaczynamy:

Model:

Audi A3 8L rocznik 1998

Silnik:

125KM AGN

Modyfikacje mechaniczne silnika:

Brak

Fabryczne wyposażenie:

-system BOSE (radio Concert, 6 głośników, wzmacniacz, dwudrożny subwoofer, zmieniarka 5cd)

-podgrzewane fotele z regulacją lędźwiową welur

-ABS/EDS

-Klimatronic

Zawieszenie:

-seria (było)

-EIBACH PRO KIT (było)

-H&R KIT (było)

-Zawieszenie gwintowane MTS (jest)

Koło:

-17” sline ET42,5 7,5J z oponą 225/45 (było)

-18” sline ET33 8J z oponą 225/40 (było)

-18” RH ZW3 8,5J przód i 9J tył, rotor pomalowany na biało, do kompletu opony 215/35 + dystanse zmienające rozstaw 5x112 na 5x100

Nadwozie:

-zderzak przód:

  • zderzak przedlift przód (było)
  • zderzak polift przód – dokładka z halogenami, grill, zaślepki sprysków (było)
  • zderzak S3 (ramka grilla pomalowana w piano black, tak samo blenda na kratki)

-zderzak tył:

  • zderzak przedlift (był)
  • zderzak S3 z blendą pomalowaną w piano black

-duże prawe lusterko

-lampy poliftowe z pomalowanymi środkami w czerń

-lampy tył polift (w obecnej chwili przyciemnione folią 3M)

-białe kierunki (także przyciemnione folią 3M)

-wycieraczka tył VW GOLF 5

-lotka S3

-kolor fabryczny LZ5L (granatowy metalik) – tu największa zmiana – auto oklejone folią ORACAL w biały połysk + dach, lotka, listwy na drzwiach, lusterka ORACAL czarny połysk

-końcówki wydechu ORI S3

Wnętrze:

-kierownica czteroramienna (było)

-kierownica trójramienna (było)

-kierownica trójramienna zmodyfikowana (ścięty dół, obszyta skórą gładką + perforowaną z szyciem białą nicią, wymodelowany chwyt na kciucki)

-pełny komputer FIS

-gałka s-line w skórze perforowanej z przeszyciem ala RS3 białą nicią

-Recaro czarne z pełną elektryką, regulacją odcinka lędźwiowego i podgrzewaniem

Plany:

-AUX w konsoli przód

-xenon lift

-Obszycie boczków skórą oraz klapki podłokietnika

Kilka zdjęć:

K01.jpg

_MG_7762_3_4_fused1.jpg

_MG_7765_6_7_fused.jpg

_MG_7774_5_6_fused.jpg

aaa4.jpg

SAM_1129.jpg

SAM_1133.jpg

SAM_1131.jpg

20130819_184721.jpg

uploadfromtaptalk1373221393803.jpg

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo - klasa :decayed: RH zostają na następny sezon czy jak? Jak dobrze kojarzę to pisałeś coś, że chcesz sprzedać :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felgi zostają, bardzo mi się podoba ten wzór, miałem obawy co do ewentualnego spasu, bo po zakupie okazalo się, że może być różnie, ale chyba wszystko idzie w dobrą stronę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie masz w planach ogarnięcia polifta w środku albo swapa? :kox: Więcej do szczęścia nie potrzeba :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogladalem juz na innym forum ale nie widzialem wczesniej ze RH jest na dystansie zmieniajacym rozstaw

teraz pytanko jakie Et maja fele na przodzie i ile mm dystans?

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arre poprzedni właściciel zamieszał coś z bebnami i rantami, z przodu jest dysans 35mm, z tyłu jescze nie wiem, mam 20mm bede dobierał jak przyjdzie wiosna. ET jest blizej nie znane, bo to z bębna nijak sie ma do rzeczywistości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arre poprzedni właściciel zamieszał coś z bebnami i rantami, z przodu jest dysans 35mm, z tyłu jescze nie wiem, mam 20mm bede dobierał jak przyjdzie wiosna. ET jest blizej nie znane, bo to z bębna nijak sie ma do rzeczywistości.

to bogato zamieszal... ja przy 18 8,5 i et30 nie moge sie zmiescic z 15 mm przejsciem z 5x100 na 5x112

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet sie nie chce denerwować :naughty:

w każdym razie tak na dystansie 20mm wygląda tył, z delikatnie skreconym gwintem:

SAM_1388.JPG

SAM_1394.JPG

a tak wygląda przód na 35mm i gwint skrecony na max:

20131123_101359.jpg

20131123_101408.jpg

20131123_101346.jpg

Chce wyjechać na konkrecie na wiosnę więc helpery out przód, z tyłu regulacja out, stabilizator od S i krecimy w dół :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stabilizatora szukaj nie tylko od S - ja w ARY mam fabrycznie prosty :decayed:

zgrane fele z buda masz idealnie :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...