dmdash Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Witam, Mam na imię Mariusz, jestem z Radomia i jestem od 4,5 roku szczęśliwym posiadaczem AUDI A3. Zacznijmy od tego, że moja A3 miała 3 wizualne odsłony, pod maską drzemie wolnossący silnik 125 KM, który nie jedzie, pali jak smok i modyfikacji mechanicznych na nim się nie da zrobić. Ale skoro nie jedzie, to niech chociaż wygląda. Z grubsza dokonane mody przeze mnie przez czas uzytkowania opiszę poniżej: No to zaczynamy: Model: Audi A3 8L rocznik 1998 Silnik: 125KM AGN Modyfikacje mechaniczne silnika: Brak Fabryczne wyposażenie: -system BOSE (radio Concert, 6 głośników, wzmacniacz, dwudrożny subwoofer, zmieniarka 5cd) -podgrzewane fotele z regulacją lędźwiową welur -ABS/EDS -Klimatronic Zawieszenie: -seria (było) -EIBACH PRO KIT (było) -H&R KIT (było) -Zawieszenie gwintowane MTS (jest) Koło: -17” sline ET42,5 7,5J z oponą 225/45 (było) -18” sline ET33 8J z oponą 225/40 (było) -18” RH ZW3 8,5J przód i 9J tył, rotor pomalowany na biało, do kompletu opony 215/35 + dystanse zmienające rozstaw 5x112 na 5x100 Nadwozie: -zderzak przód: zderzak przedlift przód (było) zderzak polift przód – dokładka z halogenami, grill, zaślepki sprysków (było) zderzak S3 (ramka grilla pomalowana w piano black, tak samo blenda na kratki) -zderzak tył: zderzak przedlift (był) zderzak S3 z blendą pomalowaną w piano black -duże prawe lusterko -lampy poliftowe z pomalowanymi środkami w czerń -lampy tył polift (w obecnej chwili przyciemnione folią 3M) -białe kierunki (także przyciemnione folią 3M) -wycieraczka tył VW GOLF 5 -lotka S3 -kolor fabryczny LZ5L (granatowy metalik) – tu największa zmiana – auto oklejone folią ORACAL w biały połysk + dach, lotka, listwy na drzwiach, lusterka ORACAL czarny połysk -końcówki wydechu ORI S3 Wnętrze: -kierownica czteroramienna (było) -kierownica trójramienna (było) -kierownica trójramienna zmodyfikowana (ścięty dół, obszyta skórą gładką + perforowaną z szyciem białą nicią, wymodelowany chwyt na kciucki) -pełny komputer FIS -gałka s-line w skórze perforowanej z przeszyciem ala RS3 białą nicią -Recaro czarne z pełną elektryką, regulacją odcinka lędźwiowego i podgrzewaniem Plany: -AUX w konsoli przód -xenon lift -Obszycie boczków skórą oraz klapki podłokietnika Kilka zdjęć: Pozdrawiam!
Duds Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Wiadomo - klasa RH zostają na następny sezon czy jak? Jak dobrze kojarzę to pisałeś coś, że chcesz sprzedać
dmdash Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Felgi zostają, bardzo mi się podoba ten wzór, miałem obawy co do ewentualnego spasu, bo po zakupie okazalo się, że może być różnie, ale chyba wszystko idzie w dobrą stronę
Armi Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Brakuje zdjęcia w pokrowcu:tongue4: joke Co tu komentować, jest kocur:naughty:
dmdash Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 co nie? mogę zarzucić fotę jak potrzeba
Duds Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 A nie masz w planach ogarnięcia polifta w środku albo swapa? Więcej do szczęścia nie potrzeba
arre Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Ogladalem juz na innym forum ale nie widzialem wczesniej ze RH jest na dystansie zmieniajacym rozstaw teraz pytanko jakie Et maja fele na przodzie i ile mm dystans?
michu93 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 kox z zewnątrz, ale w środku kiera i mieszek to mi się w ogóle nie podoba...
jedrekx Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 ja tam żadnej różnicy nie widzę auto kosa!
dmdash Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2013 arre poprzedni właściciel zamieszał coś z bebnami i rantami, z przodu jest dysans 35mm, z tyłu jescze nie wiem, mam 20mm bede dobierał jak przyjdzie wiosna. ET jest blizej nie znane, bo to z bębna nijak sie ma do rzeczywistości.
marcin_o23 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 mój faworyt na forum a3 piękna jest, czekam na foty wnętrza po wrzuceniu recaro
kuba84 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 szkoda tylko że ... 1.8 aż się prosi o inną jednostkę ... poza tym jest
Nelson Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Paniczu auto kosa:kox: Szkoda, że przedlift i słaba motorownia:kwasny:
arre Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 arre poprzedni właściciel zamieszał coś z bebnami i rantami, z przodu jest dysans 35mm, z tyłu jescze nie wiem, mam 20mm bede dobierał jak przyjdzie wiosna. ET jest blizej nie znane, bo to z bębna nijak sie ma do rzeczywistości. to bogato zamieszal... ja przy 18 8,5 i et30 nie moge sie zmiescic z 15 mm przejsciem z 5x100 na 5x112
dmdash Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2013 nawet sie nie chce denerwować w każdym razie tak na dystansie 20mm wygląda tył, z delikatnie skreconym gwintem: a tak wygląda przód na 35mm i gwint skrecony na max: Chce wyjechać na konkrecie na wiosnę więc helpery out przód, z tyłu regulacja out, stabilizator od S i krecimy w dół
marcin_o23 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 do pierwszego przejechania przez próg zwalniający
arre Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 stabilizatora szukaj nie tylko od S - ja w ARY mam fabrycznie prosty zgrane fele z buda masz idealnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się