Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jak utwardzić tył, bez zmiany wysokości zawiasu ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam B5 sedan, wrzuciłem do niego 17 calowe alusy o szerokości 8 cali i ET30. Wiadomo są równe z błotnikiem, a nawet rant ochronny opony wystaje poza obrys. Mam seryjne zawieszenie. Jak tylko usiądą z tyłu 2 osoby to na dołach opona trze o wewnętrzną część błotnika. Chciałbym utwardzić zawieszenie nie zmieniając jego wysokości. Chciałem kupić jakieś utwardzone sprężyny z amorkami ale zawsze są to zestawy obniżające.

Co możecie mi doradzić?

Opublikowano

Są gumy usztywniające,są bardzo tanie, nie wiem czy to się nadaje, może niech wypowie się ktoś kto tego używał, bo też mam potrzebę utwardzenia zawieszenie bez jego obniżania. pozdrawiam.. :)

Opublikowano

Też się nad tym zastanawiałem, ale słyszałem, że zakłóca charakterystykę zawieszenia. Jeżdżę dość dynamicznie :evil: i nie chciałbym żeby mi przez gumy auto z drogi wyskoczyło.

Opublikowano

sprawdż czy podejdzie Ci stabilizator od s4. w audi B6 podchodzi, ja założyłem efekt jest super, warto wymienić też łączniki stabilizatora. koszt nie wielki, mniejszy niż zadowolenie :naughty:

Opublikowano

sprawdż czy podejdzie Ci stabilizator od s4. w audi B6 podchodzi, ja założyłem efekt jest super, warto wymienić też łączniki stabilizatora. koszt nie wielki, mniejszy niż zadowolenie :naughty:

który to jest element, też bym sobie go założył? Taki sam jest w limo i avancie? (Q czy FWD to samo)? Jaki koszt?

Opublikowano

który to jest element, też bym sobie go założył? Taki sam jest w limo i avancie? (Q czy FWD to samo)? Jaki koszt?

Q (Quatro) - AWD (All Wheel Drive)

FWD (Front Wheel Drive)

RWD (Rear Weel Drive)

Opublikowano

Q (Quatro) - AWD (All Wheel Drive)

FWD (Front Wheel Drive)

RWD (Rear Weel Drive)

stary wiem dobrze co znaczy Q, FWD, RWD. Pytałem czy ten stabilizator jest taki sam w Q i FWD

Opublikowano

z tego co wiem taki sam... koszt ok 300 złotych plus dwa łączniki.. efekt - zadowolenie. :notworthy:[br]Dopisany: 27 Sierpień 2008, 13:52 _________________________________________________jest prawie dwa razy grubszy od oryginalnego... wymiana pół godzinki :naughty:

Opublikowano

z tego co wiem taki sam... koszt ok 300 złotych plus dwa łączniki.. efekt - zadowolenie. :notworthy:[br]Dopisany: 27 Sierpień 2008, 13:52 _________________________________________________jest prawie dwa razy grubszy od oryginalnego... wymiana pół godzinki :naughty:

a masz jakieś numery OEM czy kupowałeś w używce?

Opublikowano

Myślę, że najleprzym roziązaniem jest wymiana amortyzatorów na twarde np: BILSTEIN (żółty z grubą "sztycą")

Wg. mnie to chyba naleprze i sprawdzone rozwiązanie w tematyce utwardzenia auta bez jego obniżania. Ja bym

nie eksperymentował z jakimiś gumami usztywniającymi. W końcu sprawne zawieszenia i hamulece to chyba

najważniejsze elementy wpływające na bezpieczeństwo jazdy.

Cena w/w amortyzatorów jest dość spora ale jak dobrze poszukasz to powienieś natknąć się na dobre oferty. W żadnym wypadku nie polecam tu allegro bo tam pełno podrubek które jakościowo nijak nie mają się do oryginałów.

Opublikowano

Gumy są smiesznie tanie, ale odradzam. Wsadziłem kiedyś do kumpla Astry II z przodu z i tyłu.

NIe dość, żę słabo amortyzował (sprężyna miała mniejsze pole do manewru, czytaj ściskania poprzez wyeliminowanie - rozepchanie - kilku zwoi), to jeszcze po pewnym czasie pękła od tego wszystkiego sprężyna. Jak wymienił na nówki sprężyny (wcześniej miał sportowe) to aż chciało się jeździć. Żadnych odczuwalnych uderzeń przy pokonywaniu dziur.

Gumy odradzam :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...