noxes Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Kolego, skad dokładnie jesteś? Daleko masz do Buska zdroju? Mogę polecić Ci tam dobrego gazownika. Sam bym tam pojechał bo tez mam problemy:facepalm: ale za daleko trochę.
Roboform550 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Chcesz to wpadnij...ogarnie się temat...99 km z łodzi do mnie.
zapsu Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 Wszystko zrobił gazownik. Zadzwoniłem i poinformowałem, ze kontaktowalem sie z LPGTECH w sprawie niesprawnej instalacji i otrzymałem odpowiedz o złe dobranym reduktorze. Powiedział, ze w takim razie zmieni na OMVL. Oczywiście zadzwoniłem do LPGTECH w sprawie OMVL i polecili mi tak jak Wy - KME SILVER. Gazownik nie robił problem. 2h i po robocie. Samochód chodzi dobrze. Odnośnie regulacji to mam w Piotrkowie Tryb. gazownika, który cieszy sie bardzo dobra opinia. W rodzine sa dwa samochody od niego - wszystkie pracują bez zarzutu. Reguluje podczas jazdy i zajmuje mi to około 30 minut. Jeśli sie nie sprawdzi to zrobie sobie wycieczkę do któregoś z forumowiczów. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
tomek25 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Witam panowie mam pytanie do alt reduktor zavoli zeta i wtryski hana 2000 beda dobre?
waskivw Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Reduktor będzie dobry , wtryski też tylko zielone jak pisali wyżej , ja bym wziął Barracudy mają dysze, są nasze krajowe bardzo dobre , a po wykręceniu dyszy masz jak Hana zielona.
zapsu Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 W związku z tym, ze problem z gazem jest wstępnie rozwiązany zabieram sie dalej za działanie. Alt bierze mi olej. Trudno powiedzieć jakie ilości. Nie mierzyłem. Wiem jednak, ze m odme cała w oleju. Rozumiem, ze należy ja wymienić? Bardzo skomplikowana jest to czynność? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
waskivw Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Jak odmę masz zaolejoną to może najpierw warto ją zdemontować , wyczyścić , spr. czy nie jest uszkodzona ( pęknięta ) zatkana , potem zweryfikować ile tego oleju pobiera .
zapsu Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 Zrobie tak jak piszesz. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
tomek25 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 ZAPSU Wymienialem w swoim na nowa z gory ja zdemontowac to proste gorzej z dolem jak masz rece w miare male to dasz rady wcisnac reke i odme miedzy alternatorem a kolektorem.Odma wchodzi w taki otwor okragly do silnika,na koncu jest taka rurka jakby zolta i musisz to wyjac wszystko jest to zabezpieczone taka zawleczka plaska podobnie jak u gory.Mialem to na koncu polamane ale jakos wyszlo,problem jest z wlozeniem calej odmy wlasnie tej metalowej koncowki juz z odma .Jak sie nie demontuje kolektora.
benyA4 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 ---------- Post dopisany at 18:01 ---------- Poprzedni post napisany at 17:59 ---------- 14- odma z gruszka 15- oring uszczelniajacy (uwaga by nie wpadl do srodka przy demontazu) 16- pierscien zabezpieczajacy ( nalezy go wyciagnac by wyciagnac odme) 17- podstawa filtra oleju z gniazdem odmy
zapsu Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2014 Wrzucam zdjęcia z komory. Niestety dostęp słaby i nie udało mi się zrobić porządnych zdjęć. Jak to wygląda Panowie? Ogólnie to wszystko dookoła jest pokryte olejem. Chciałbym zrobić porządek z olejem, bo wyszło mi ze pobiera około 0.6 - 1l na 1000km. Tragedii nie ma, jednak dużo jeżdżę i generuje to koszty. Jest perspektywa na obniżenie poboru oleju?
rade Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Popatrz na, pomacaj dobrze odmę, bo to tak wygląda jak by pod nią było wszystko upierdzielone. Uszczelka pod pokrywa nie cieknie?
zapsu Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2014 Rozumiem, że pytasz o uszczelkę pod pokrywa zaworów? Jeśli chodzi o odme to jest tak jak piszesz - wszystko dookoła jest brudne. Jest tam strasznie trudny dostęp przez co trudno mi porządnie obmacac odme. Po czym poznam, że jest odszkodzona? Który element zazwyczaj pęka? Czwórnik u góry czy gruszka? A może przewod?
rade Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Tak tą uszczelkę. Wytrzyj ile sięgniesz a potem jak pojeździsz szukaj mokrych miejsc, inaczej to raczej ciężko coś znaleźć bez demontażu. Czwórnik jest na wierzchu więc będziesz widział, jak nie on to dalej patrzeć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się