Łukasz13 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Sluchaj jesli blad wywala zaraz po przegazowaniu nie ma sensu robic logow, najpierw musisz ogarnac przyczyne bledu, mierzyles ten n75? Napiecie we wtyczce jest? Wysłane za pomoca sputnika.
ehyx1 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2013 tzn nie zawsze wywala błąd po przegazowaniu - wywali jak mu sie uwidzi miernik w pon bede miec, jak cos n75 był wymieniony ---------- Post dopisany at 15:02 ---------- Poprzedni post napisany at 11:46 ---------- testow dzis nie bedzie, cały czas intensywny ruch na drodze oraz niesprzyjajace warunki atmosferyczne nie pozwalajace sie shamowac w razie potrzeby, bezpieczenstwo przede wszystkim, powroce z logami po swietach ---------- Post dopisany 29-12-2013 at 00:03 ---------- Poprzedni post napisany 22-12-2013 at 15:02 ---------- nie zrobiłem jeszcze nowych logów ale takie pytanko ma to jakieś znaczenie ze turbina prawidłowo działa na zimnym silniku? jest to od czegoś zależne?
Łukasz13 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Tzn. ile pompuje tyle co w programie? 1 bar? Swoja drogą to troche hardcorowy ten program jak na tip. Chociaż nie wiem jak jest z awaryjnoscia tej skrzyni po programie. Wysłane za pomoca sputnika.
ehyx1 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2013 czemu uważasz że hardcorowy? co z nim jest nie tak? przed pojawieniem sie usterki auto przyspieszało jak by na oko miało 210 km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się