konus Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 temat powinien zostać gdzieś podwieszony krzysiek jakie blokady rozrządu stosowałeś? budżetówka na jednorazówkę tego typu ogarnie sprawę? BLOKADA VW, Audi, Skoda - 2.5 TDI V6 KIELCE HOŻA70 (4048946328) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
KrzysiekA4 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Przydałaby sie blokada pompy:wink: przy okazji dopytaj się czy nie mają czegoś takiego,bo z tego co widzę to tylko blokada wału i wałków:kwasny:.Myślę że najważniejsze to mieć blokade wału,wałki można zablokować kawałkami płaskownika odpowiednio dobranego do oryginału(musieliśmy zrobić drugie bo "ori" było trochę za grube:kwasny: do wałków a nie chcieliśmy psuć ori bo nie wiem jak to w V8 pasowało) a pompę różnymi wynalazkami o średnicy bodajże 7mm:grin: Myślałem kiedyś żeby temat do warsztatu wrzucić ale nie mam weny aby to wszystko poskładać w jedną całość:decayed:może nadejdzie taki dzień
konus Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 na dniach trzeba odchamiać go bo stara suka sprzedana więc można ruszać z modami. będę coś kombinował z napinaczem bo u mnie piszczy pasek więc podejrzewam że też tulejka wytarta. najpierw lecą katy i może jeden tłumik a potem rozrządy, wałki, odmy i tak dalej
Arturoo Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 tak poza tematem ....nie lepiej wrzucić za te pieniądze jakiegoś bita 2.7 ?
konus Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 tak poza tematem ....nie lepiej wrzucić za te pieniądze jakiegoś bita 2.7 ? Nie uśmiecha mi się targać bak i kupę innych rzeczy. miało być 1,9 zamiast remontu ale już jednego w domu mam i znudził mi się ten klekot
KrzysiekA4 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Trochę Cię czeka pracy,decyzji i wydawania kasy. Uważaj,jeśli masz zamiar to robić samemu,lepiej sprawdzić 6 razy czy wszystko jest jak należy niż póżniej szukać nowej motorowni
Arturoo Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Trochę ? Za tą kasę można kupić kolejne b5 z 2,5 z ciekawym bałaganem w środku ....także Panie Kolego przynajmniej czcionkę byś zmienił jak piszesz trochę .
konus Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zdaje se z tego sprawę. Jak sie wyrobie w takiej kwocie co dałem za niego to będzie dobrze
KrzysiekA4 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Artur nie każdy ma ambicje do 2.7bit:kwasny:są tacy co chcą mieć 2.5 TDI mimo ich wad gdy wyszły z fabryki:wink:. Napisz lepiej ile ty już km zrobiłeś na wałkach po wymianie i czy coś się dzieje??a nadal nim jeździsz:whistling: Ps.co do wydatków nikogo tutaj się nie ściemnia takie są ceny i już :wink:jedynie na robociźnie i rabatach w hurtowniach można zaoszczędzić (u mnie oszczędności połączyły się to z niefortunną stłuczką na parkingu:kwasny:)jeśli ktoś nie chcę tyle kasy ładować,niech tam nie zagląda jak nie płacze:grin:lub niech robi przekładkę na inny motor.Dzwięk V6 nie powtarzalny:wink:
konus Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Mój właśnie płacze. Słychać jak pasek trze o obudowę. Pozatym spod dekli sie poci więc i tak trza zrzucać. Odma przynajmniej na głowicy z korkiem drożna. Jeszcze teraz zauważyłem że chłodnica się leje. Podejdzie z benzyny v6 czy musi być od 2,5? Pasuje chociaż graty naruchać co by potem przestojów nie było. Części mam z rabatem -30 % a robocizna nic mnie nie kosztuje praktycznie.
KrzysiekA4 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Konus,chłodnice kupiłem nową za 250zł duńską nie kupuj chinczyków pękają na króćcu:kwasny:nie wiem czy będzie pasować z benzyniaka obydwa V więc pas podobny:grin:na pewno ważne jest czy automat a manual.Kupowałem nową więc się nie zagłębiałem w temat a przyznam się wymieniałem pierwszy raz:wink: Z tym paskiem może być trochę(specjalnie dla Artura:wink:) roboty pas przedni wyjazd i zobaczyć co się dzieje obstawiam tłumik drgań(nieszczęsna tuleja na ramieniu)aby Ci czasem ładowania itd nie zabrakło:kwasny: ---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:18 ---------- Jeśli odma nie daje ciśnienia pod korkiem nie ruszałbym jej najwyżej jak coś się zacznie to z pewnością szmacianka i najlepiej zamienić na plastik(dożywotni spokój)
konus Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 No i tak termostat nie trzyma więc rozrzad przy okazji out i wszystko jak leci. Po weekendzie majowym pewnie dopiero zacznę w razie czego jak wyskocza jakieś kwiatki żeby nie być w czarnej d*pie.
KrzysiekA4 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Gotowy jesteś z kasą??Po zdjęciu dekli znając życie cena skacze 2x Twojego obecnego planu:grin:. Rozrząd kupiłem INA wraz z termostatem zestaw plus 1100zł,ważne jest sprawdzić po zdjęciu pasa przedniego napinacz osprzętu uczulam każdego bo tam jest słabe miejsce i koszty:kwasny:chociaż kudalty66 naprawił za 200zł z tego co pamiętam
konus Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 2x obecnego planu plan jest taki że poleci wsio więc licze że odchudzę portfel o co najmniej 3-4 tysiaki. gdybym miał tysiąc plnów to bym nawet tego paska nie słyszał tylko bym jeździł jak się nie wyrobię w tej kwocie to auto poczeka miesiąc jak sprzedam felgi i wpadnie marny grosz z wypłaty
KrzysiekA4 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Piszesz rozrząd,chłodnica i coś z paskiem.Zamkniesz się przy dobrych cenach w 2k:wink: (bez kosztów mechanika)to tak na dzień dobry otworzysz motorownie to dopiero wyjdzie cena wyjściowa:whistling:
konus Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 dojdą odmy, zaworki, wałki będzie z 5 k. ewentualnie wtryski bo coś podstukuje a patrząc przez korek to te dwie krzywki są całkiem niezłe. a właśnie coś na vagu wyszło że 4-ty wtrysk ma c**jową dawkę
bajowsado Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 A ten nieszczęsny napinacz ja naprawiłem za 25zł i podejrzewam przeżyje już te auto, zrobił mi tokarz, aktualnie przejechał na tym 60k km i jest jak nowy, czasem lepiej zastąpić oryginalna wpadkę swoim pomysłem.
KrzysiekA4 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Konus poka logi:wink: Ty u siebie masz i inne problemy o których nawet nie wiesz:wink:a te co wiesz np powietrze w układzie paliwowym(w innym wątku jest:grin:),pasek jęczy,chłodnica cieknie to tylko objawy jak otworzysz auto wtedy się dowiesz.Dawaj foto jak rozbierzesz i opisz co wyszło. Dawaj logi przed remontem zobaczymy co tam słychać Dawid pisał że za flaszke u tokarza zrobił sobie nową tuleje ja kupiłem ori za 90zł(cały zestaw) ramie 170 i amorek 250(chyba nie pamiętam za dużo było tego)
konus Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 którą grupę logować? chyba zacznę wcześniej niż przypuszczałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się