Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cyrk z wolnymi obrotami


dardit

Rekomendowane odpowiedzi

W naszych silnikach w kolektorze nie ma tej puszki. Była do roku 94, póżniej poprawili kolektor. Plastiki w kanałach są przytwierdzone na plastikowe nity i czasem lubią sie luzować i grzechotać. Często lubią się robić przedmuchy w uszczelkach i zaczyna się od podniesianych obrotów na jałowym.

Kolektor mamy platikowy jakby nie patrzył i po tylu latach może się on odkształcać i robić przedmuchy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waskivw podaj mi adres warsztatu twojego podjade bo powiem Ci tak tlumaczyc przez neta mozna a do ciebie mam pare km .rozrzad jest w 100% ok . bylem w servisach itd robilem tam ale dawali mi spawania jakies i np wymiane wycieraczki tylnej szyby bo uwazalali ze nic nie umiem . potem sie dowiedzieli ze robie w garazu wszystko to zwolnili mnie bo jak to tak moze byc ze majac tyle lat zarabiam wiecej niz oni i reklamacji nie ma . wiem cos o mechanikach i znam swoje mozliwosci ale bez sprzetu i wiedzy nie zrobisz nic na 100% dobrze wiesz o tym . ja szukalem teraz pracy ale wszyscy mechanicy co maja warsztaty nie zatrudnia mnie bo sie cenie nie mowie ze chce 4 tys na miesiac czy cos tylko pytam ich cos a oni swieca oczami jak o zmiennych fazach rozrzadu . i nie rozumiem maja warsztaty a pojecia zero i do tego mega ruch ;p rozwala mnie to moze wiesz o warsztacie na zagorzu jakbys jechal na zajezdnie autobusow tam sa 2 warsztaty parciaze mega tylko z tego co widze zmieniaja logo swoje i wlasnie maja auta ale chyba takie z ktorymi sobie nie moga poradzic bo te same auta stoja juz ponad 6 miesiecy ;p . Jak mnie szef nie szanuje to ja nie szanuje pracy bo i tak nie dostane za moja prace tyle ile mi sie nalezy wiec dzialam sam . dzis doszly jeszcze 2 auta do roboty i jakos nie narzekam z tym ze nie mam co robic tylko z tym ze swojego nie mam czasu zrobic;d napisz na priva adres do Ciebie w wolnej chwili podjade jak chcesz oczywiscie ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam te warsztaty na zagórzu , pochodzę z zagórza , kiedyś jeden był mój , ale życie chciało inaczej i niestety musiałem rozstać się ze wspólnikiem , teraz są tam nowi , coś tam dłubią, jakąś drobnice .

Adres podam Ci jak umowę podpisze , bo właśnie jestem na etapie organizowania nowego warsztatu , wtedy się spotkamy i pogadamy.

Też działałem tak jak Ty na dwa fronty , ale doszedłem do wniosku że szkoda zdrowia marnować , 9h w pracy , a wieczorem garaż do 22/23 i oczywiście szefom się to nie podoba.

Prace będzie ciężko znaleźć w naszych stronach za godziwe pieniądze , wiem też robiłem rozeznanie , nawet w Magro w Sosnowcu mogłem pracować , ale pensja wręcz głodowa , więc podziękowałem .

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak własnie pensje sa nie za fajne. Dzwonie i szukam pracy w niemczech tam bynajmniej sie da zarobic i daleko nie ma do niemiec. Widzisz tylko ze jak nie wstane wczesniej i nie zaczne robic i zalatwiac sobie dalej aut to nie zarobie:) nie mam kokosow ale dobrze idzie wiec spoko. Magro hmm slyszalem troche tam ale nie wypowiadam sie bo nie lubie pisac bajek i dodawac cos bo ktos tak mial.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magro ..hm , szkoda słów , byłem na dniu próbnym po którym zaproszono mnie do współpracy, widziałem od wewnątrz jak to teraz działa, stwierdzam że w autoryzowanych serwisach nie ma prawdziwych mechaników , tam pracują "roboty " :grin: Jak by im zabrać zeszyty serwisowe itp. to się naprawy nie podejmą , wiedzy brak , logicznego myślenia brak , tam jest wszystko tak pomyślane żeby byle kto mógł wykonywać pracę , Ci prawdziwi dawno już odeszli od serwisów i mają swoje warsztaty .

Jak szukałem do byłej firmy mechaników to na każde ogłoszenie chętnych kilku , wymagania jak by rozumy pozjadali , a wykładali się na podstawowej diagnostyce i weryfikacji usterki , masakra .

Młody jesteś , wszystko przed tobą , jak jesteś uczciwy i znasz się na robocie to na brak pracy nie będziesz narzekał , masz gdzie działać to trzeba to wykorzystać , a nie pracować na kogoś .

Kończę bo niezły OT zrobił pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się w końcu opanować obroty. U mnie wszystko się uspokoiło po wymianie przewodu z kolektora do map sensora w ECU tego sztywnego łącznie z gumowymi końcówkami. Teraz mam 1300 na ssaniu potem spadają do 800 - 750 coś w tych granicach. Wydaje mnie się że ten "stary" jest cały i ok ale wymiana pomogła jednak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się w końcu opanować obroty. U mnie wszystko się uspokoiło po wymianie przewodu z kolektora do map sensora w ECU tego sztywnego łącznie z gumowymi końcówkami. Teraz mam 1300 na ssaniu potem spadają do 800 - 750 coś w tych granicach. Wydaje mnie się że ten "stary" jest cały i ok ale wymiana pomogła jednak.

kupiłeś nowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szrocie za harnaśka :)

te problemy z szarpaniem też miałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jeśli by to było to to eureka :)

Dawid napisz jutro czy u ciebie pomogło;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisze napisze ;p tylko musze ogarna auta bo zasypali mnie klienci;d haha ale wkurza mnie to szarpanie wiec poswiece 30min na to ;p wezyk fi 4 jak cos:) nie fi 5 wchodzi on ale ma luz wiec fi4 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisze napisze ;p tylko musze ogarna auta bo zasypali mnie klienci;d haha ale wkurza mnie to szarpanie wiec poswiece 30min na to ;p wezyk fi 4 jak cos:) nie fi 5 wchodzi on ale ma luz wiec fi4 :)

będziesz kupował jakiś "zwykły" w motoryzacyjnym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde jak to bedzie to to sobie w łeb strzele bo miałem go wymienić.

---------- Post dopisany at 17:55 ---------- Poprzedni post napisany at 17:51 ----------

najlepszy bedzie silikonowy. Kurde za proste to jednak heh amy szukamy gdzies indziej zamiast to sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak to będzie to ,to brak mi słów , takie rzeczy wymienia się od razu , to nie są jakieś wielkie koszty , a wy tyle czasu się bujacie z tym . Najlepiej to wymieńcie cały wężyk i jak ma po drodze jakeś rozgałęzienia to ominąć i puścić bezpośrednio do ECU , a rozgałęzienia podłączyć w innym miejscu .

Na drodze do MAP nie może być dużych załamań i wpiętych dodatkowych urządzeń itp. które mogą zaburzać jego pracę:wink:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykle wezyki podcisnieniowe:) jak wam dziala to Darkowi Dardit jemu flaszki hahah ale ja pije z nim bo moje dni poswiecone na mierzenie i szukanie plus jego telefon wyrownaja:D wszystko hahahaha:P 1 autobusem dojade od niego ;pwiec luksus:) jutro kupuje i daje znac panowie wiec mysle ze o 12 dam znac:)

---------- Post dopisany at 20:37 ---------- Poprzedni post napisany at 20:34 ----------

Waskivw wlasnie ja mialem podpiete na jakis trójnikach i musze rozdzielic to Widzisz zadnej rozpiski nie ma o podcisnieniach ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...