sony_dark Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 wrzuce jutro logi jak pojeżdżę troche na benzynie. I wtedy się porówna.
RobertWS Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Mając na wierzchu wszystko, spasowałem przepustnice z plastikowym dolotem nakładanym na gumowa uszczelkę. Był taki luz, że dało się nim na boki ruszać luźno. Nie wiem czy to w czymś pomoże, czy lewe powietrze przed przepustnicą wpływa na pracę silnika. który nie ma przepływki. Wcisnąłem kabel w tą uszczelkę, jest ona jakby podwójna i wchdzi teraz ładnie na ścisło wszystko:wink:
sony_dark Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 ja kupiłem nawet nową tą uszczelkę w ASO i nic to nie dało
RobertWS Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Ja rok temu się pytałem, to wielkie oczy zrobili i powiedzieli, że nic takiego nie maja:decayed: Tak nawiasem zapytam, jakie masz obroty na ssaniu?
sony_dark Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 hehe bo to nie trzeba pytać tylko sobie samemu znaleźć i im tylko nr częsci podać, a nawiasem mówiąc to ta uszczelka z niemiec szła . 1250.
oca69 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Umnie 1150 a na luzie wahaja sie miedzy 740/680
sony_dark Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Umnie 1150 a na luzie wahaja sie miedzy 740/680 Tylko ty kolega masz 2.4, niby też V6 ale nowsza troszke.
dawid_sc Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Panowie jutro bede robil moda przepustnicy i wszystko sie okaze . Mialo byc dzis ale mam tak napiety dzien ze nie wyrobie sie wiec jutro mam nadzieje ze rozwiozę wasze problemy z szarpaniem i tymi porannymi obrotami;d trzymac kciuki i uuhhh oby to bylo To. Gdyby nie Dardit to bysmy dalej nie wiedzieli co i jak;d ale co 2 glowy to nie jedna;d prawda;p.Milego piatku zycze
RobertWS Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 No tak, ale chyba mają coś w stylu ETKA. Nie z każdej części da się spisać numer, może być zniszczona, badź zgubiona. Niby servis, a ludzie pracują zieloni jak trawa:facepalm: Dawid sc trzymam kciuki:good:
sony_dark Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 ja też trzymam kciuki, bo już mnie rozwala te szarpanie. Jak coś zdziałasz to pisz na pw.
dawid_sc Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 od paru dni mysle i wymyslam ale miejmy nadzieje ze "nasz" mod tzn moj i Darka bedzie odpowiedni na bolaczki naszych czworek bo czeka mnie wyjazd a chcialbym byc spokojny. jutro wielki dzien i wielkie laaaaaaaałłłłł wiec okaze sie;d
dardit Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2014 Panowie jak mogę prosić zerknijcie u siebie czy macie sprawne wisko wiem że nie ma nic piernik do wiatraka ale w tym motorze wszystko jest możliwe
RobertWS Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 U mnie sprawne, trochę łożysko rzęzi:wink:
sony_dark Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 jak rzeczywiście jest to związane z przepustnicą, to najlepszym sposobem byłoby kupic ori. nówke i sprawdzić.
dardit Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 Nie jest to związane z samą przepustnicą Dawid wyciągał sprawdzał ją mechanicznie i elektrycznie. Ja bym postawił na sterownik a w zasadzie jego część która odpowiada za sprawdzanie obciążenia silnika. Tak u mnie jak i u Dawida obroty spadają jak tylko koła się zatrzymają a jak auto zaczyna się toczyć podnoszą to ECU tym steruje i on wydaje się że robi to z "rozmysłem" pytanie tylko dlaczego.
sony_dark Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 To ja o ecu juz dawno pisałem, tylko nie wiadomo co się kupi używane, najlepiej to by było sprawdzić ecu od kogoś kto ma sprawne wszystko w 100%. A jak nie ma gdzie to kupić na allegrogo i modlić się aby by sprawny. Ja chyba kupie i się okaże czy pomoże.
waskivw Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 W tych Ecu przeważnie pada map , albo zimne luty, dobry elektronik jest w stanie to ogarnąć , ew. zrobić wyjście na zewnętrzny map.
RobertWS Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Skoro to taka częsta przypadłość w tych sterownikach to wolałbym oddać swój do poprawki, niż wywalic 200-300zl i mieć dwa trefne. A mam pytanie czy od C4 podejdzie? Immo trzeba by przerobić oczywiście
waskivw Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Podejdzie, najlepiej od A6 C4, imo albo przerobić , albo "wyczyścić " , dobry spec da sobie z tym radę.
sony_dark Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 zaadaptowac nowy sterownik to nie problem. Mam gdzieś na kompie instrukcje jak to się robi Vagiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się