Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klepiące zawory


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zaczne od tego , ze kupilem auto z uszkodzona glowica a dokladnie zatarta jedna podpora wałka .

Zakupiłem głowice po regeneracji o oznaczeniu AEB , swój dół silnika przejrzałem jest ok by wykluczyć zatarcie przez pompe oleju wymieniłem na nowa . Głowice wyczyściłem i poskładałem na nowo odpalam auto i słyszę drażniący dźwięk klepania :/

Silnik zalany mobilem 5w30 .

Ma ktoś jakis pomysł ? lub jest ktoś ze śląska z miernikiem by pomóc sprawdzic cisnienie oleju ?

:facepalm:

:facepalm:
Opublikowano

popychacze jeszcze Ci zostają

jaki masz wlany olej ?

Opublikowano

nie za ciekawy dzwiek a wczesniej jaki olej miales??ja robilem dwie glowice ostatnio i oproznialem popychacze ale zaklepal mac 30sekund i uspokoil sie

Opublikowano

nie wiem jaki olej wczesniej był bo wlepki żadnej nie bylo :kwasny: dlatego podstawa jest zmierzyc cisnienie oleju , ale nie bede kupował dla jednego mierzenia miernika . wole podlecieć do kogoś na śląsku.

Opublikowano

za miernik zaplacisz 70-80zl i ci zostanie a zmierzenie cisnienie w warsztacie jednorazowe to ok 40-50zl wiec jak wolisz :)

Opublikowano

Jakiego producenta polecasz?

Opublikowano

miernik, ja kupilem bass toolsa chyba z tego co pamietam, jeden z taszych na allegro ale nie najtanszy, spisuje sie b dobrze

Opublikowano

a powiedz mi hydropopychacze miales stare ??? nie wiem czy to moze miec wplyw ale w dobrej kolenosci je ulozyles?? Ja swoje oproznialem ale ustawione mialem w kolejnosci takiej jak zdemontowalem i jest gitarka . aa jak z rozrzadem tez wsio ok???

Opublikowano
Witam

Zaczne od tego , ze kupilem auto z uszkodzona glowica a dokladnie zatarta jedna podpora wałka .

Zakupiłem głowice po regeneracji o oznaczeniu AEB , swój dół silnika przejrzałem jest ok by wykluczyć zatarcie przez pompe oleju wymieniłem na nowa . Głowice wyczyściłem i poskładałem na nowo odpalam auto i słyszę drażniący dźwięk klepania :/

Silnik zalany mobilem 5w30 .

Ma ktoś jakis pomysł ? lub jest ktoś ze śląska z miernikiem by pomóc sprawdzic cisnienie oleju ?

:facepalm:

:facepalm:

Popychacze byly stare czy nowe ?

Opublikowano

ja obstawiam hydro ale wiesz moja diagnoza skoro pompa nowa to hmm zmierz to cisnienie . Ale uwazam ze hydro:)

Opublikowano

ściągnąłem dziś pokrywe chcialem zobaczyc czy z napinacza nie tryska olej i spada cisnienie , okazało sie ze pod czas krecenia na szklance wydechowej od strony lancucha oleju jest stanowczo za duzo ze az caly walek zalany po paru zakręceniach tak jak by tam uciekało gdzies cisnienie .

Pytanie do znawcy czy tak powinno byc ?

na tym filmiku tego nie zauważyłem
Opublikowano

Kręcąc wałem raczej nie osiagniesz ciśnienia żeby wszystkie szklanki ładnie równomiernie dostały smarowania więc być może jest na tyle małe że ucieka pierwsza szklanka większość, ale zdemontuj walki i sprawdź czy gniazda popychaczy nie są wyrobione i czy same popychacze nie mają luzu z tego powodu

Opublikowano

krecilem rozrusznikiem chwile to olej az sie wylewal , tam przy łańcuchu .Pamietam ze ciasno wchodzily jak wkladalem do glowicy , jest sens wymieniac narazie tylko wydechowe ? ssace chyba idzie ogarnac bez ruszania rozrzadu ?

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM widzi ktos cos w tych logach bo auto nie jedzie , chyba doladowanie za niskie ?

Opublikowano

moze bez sensowne to jest ale moze tez pomoc obloz silnik scierkami itd odpal bez pokrywy doslownie na chwile zobacz czy cisnie olejem mocno czy tez nie. nowa pompa moze tez byc wadliwa :)

Opublikowano
moze bez sensowne to jest ale moze tez pomoc obloz silnik scierkami itd odpal bez pokrywy doslownie na chwile zobacz czy cisnie olejem mocno czy tez nie. nowa pompa moze tez byc wadliwa :)

tak tez chyba zrobie bo mam litr wolnego oleju . Cos mi swita ze przy skladaniu jeden popychacz wypadl mi z reki i musialem zastapic starym z starej glowicy . I nie wiem czy to nie wlasnie ten . :facepalm:

---------- Post dopisany at 19:06 ---------- Poprzedni post napisany at 17:20 ----------

nie wytrzymalem i zrobilem test na odpalonym . tak wiec po samym zdjeciu widac bylo jak pozalewane wszystko od strony lancucha nawet babelki wychodzily miedzy gniazdem a szklanka ale mokro tez bylo od czujnika po stronie ssacych

20131228_185933.jpg

Opublikowano

a pompa niema jakis ustawien tez??? do prawidlowego funkcjonowania???? bombelki na popychaczu tym co dales stary??? jak tak to zmien moze byc wadliwy jeden co opisujesz i dalej w kosc

Opublikowano

pewnie :) tez moze byc jego koncowka zycia i moze klepac ;p

Opublikowano

zakupilem dzis manometr i tak

na zimnym na wolnych 4.5 bara przy 2 tys obr 7 barów

pozniej przez długa chwile trzymal na wolnych 2.5 bara

jak chodzil pol godziny odpalony na wolnych spadlo do 1.4 bara ;/

chlodnica oleju jak by zapowietrzona i termostat sie nie otworzył :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...