AZCARS Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Witam Zaczne od tego , ze kupilem auto z uszkodzona glowica a dokladnie zatarta jedna podpora wałka . Zakupiłem głowice po regeneracji o oznaczeniu AEB , swój dół silnika przejrzałem jest ok by wykluczyć zatarcie przez pompe oleju wymieniłem na nowa . Głowice wyczyściłem i poskładałem na nowo odpalam auto i słyszę drażniący dźwięk klepania :/ Silnik zalany mobilem 5w30 . Ma ktoś jakis pomysł ? lub jest ktoś ze śląska z miernikiem by pomóc sprawdzic cisnienie oleju ?
Dev Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 popychacze jeszcze Ci zostają jaki masz wlany olej ?
dawid_sc Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 nie za ciekawy dzwiek a wczesniej jaki olej miales??ja robilem dwie glowice ostatnio i oproznialem popychacze ale zaklepal mac 30sekund i uspokoil sie
AZCARS Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2013 nie wiem jaki olej wczesniej był bo wlepki żadnej nie bylo dlatego podstawa jest zmierzyc cisnienie oleju , ale nie bede kupował dla jednego mierzenia miernika . wole podlecieć do kogoś na śląsku.
pioteros Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 za miernik zaplacisz 70-80zl i ci zostanie a zmierzenie cisnienie w warsztacie jednorazowe to ok 40-50zl wiec jak wolisz
pioteros Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 miernik, ja kupilem bass toolsa chyba z tego co pamietam, jeden z taszych na allegro ale nie najtanszy, spisuje sie b dobrze
dawid_sc Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 a powiedz mi hydropopychacze miales stare ??? nie wiem czy to moze miec wplyw ale w dobrej kolenosci je ulozyles?? Ja swoje oproznialem ale ustawione mialem w kolejnosci takiej jak zdemontowalem i jest gitarka . aa jak z rozrzadem tez wsio ok???
Dev Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Witam Zaczne od tego , ze kupilem auto z uszkodzona glowica a dokladnie zatarta jedna podpora wałka . Zakupiłem głowice po regeneracji o oznaczeniu AEB , swój dół silnika przejrzałem jest ok by wykluczyć zatarcie przez pompe oleju wymieniłem na nowa . Głowice wyczyściłem i poskładałem na nowo odpalam auto i słyszę drażniący dźwięk klepania :/ Silnik zalany mobilem 5w30 . Ma ktoś jakis pomysł ? lub jest ktoś ze śląska z miernikiem by pomóc sprawdzic cisnienie oleju ? Popychacze byly stare czy nowe ?
dawid_sc Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 ja obstawiam hydro ale wiesz moja diagnoza skoro pompa nowa to hmm zmierz to cisnienie . Ale uwazam ze hydro:)
AZCARS Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2013 ściągnąłem dziś pokrywe chcialem zobaczyc czy z napinacza nie tryska olej i spada cisnienie , okazało sie ze pod czas krecenia na szklance wydechowej od strony lancucha oleju jest stanowczo za duzo ze az caly walek zalany po paru zakręceniach tak jak by tam uciekało gdzies cisnienie . Pytanie do znawcy czy tak powinno byc ? na tym filmiku tego nie zauważyłem
pioteros Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Kręcąc wałem raczej nie osiagniesz ciśnienia żeby wszystkie szklanki ładnie równomiernie dostały smarowania więc być może jest na tyle małe że ucieka pierwsza szklanka większość, ale zdemontuj walki i sprawdź czy gniazda popychaczy nie są wyrobione i czy same popychacze nie mają luzu z tego powodu
AZCARS Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2013 krecilem rozrusznikiem chwile to olej az sie wylewal , tam przy łańcuchu .Pamietam ze ciasno wchodzily jak wkladalem do glowicy , jest sens wymieniac narazie tylko wydechowe ? ssace chyba idzie ogarnac bez ruszania rozrzadu ? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM widzi ktos cos w tych logach bo auto nie jedzie , chyba doladowanie za niskie ?
dawid_sc Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 moze bez sensowne to jest ale moze tez pomoc obloz silnik scierkami itd odpal bez pokrywy doslownie na chwile zobacz czy cisnie olejem mocno czy tez nie. nowa pompa moze tez byc wadliwa
AZCARS Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2013 moze bez sensowne to jest ale moze tez pomoc obloz silnik scierkami itd odpal bez pokrywy doslownie na chwile zobacz czy cisnie olejem mocno czy tez nie. nowa pompa moze tez byc wadliwa tak tez chyba zrobie bo mam litr wolnego oleju . Cos mi swita ze przy skladaniu jeden popychacz wypadl mi z reki i musialem zastapic starym z starej glowicy . I nie wiem czy to nie wlasnie ten . ---------- Post dopisany at 19:06 ---------- Poprzedni post napisany at 17:20 ---------- nie wytrzymalem i zrobilem test na odpalonym . tak wiec po samym zdjeciu widac bylo jak pozalewane wszystko od strony lancucha nawet babelki wychodzily miedzy gniazdem a szklanka ale mokro tez bylo od czujnika po stronie ssacych
dawid_sc Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 a pompa niema jakis ustawien tez??? do prawidlowego funkcjonowania???? bombelki na popychaczu tym co dales stary??? jak tak to zmien moze byc wadliwy jeden co opisujesz i dalej w kosc
AZCARS Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2013 Pompa nie ma ustawien , ja nie widzialem smok wyczyszczony . teraz pytanie czy napinacz moze tak klepac ?
dawid_sc Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 pewnie tez moze byc jego koncowka zycia i moze klepac ;p
AZCARS Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2013 zakupilem dzis manometr i tak na zimnym na wolnych 4.5 bara przy 2 tys obr 7 barów pozniej przez długa chwile trzymal na wolnych 2.5 bara jak chodzil pol godziny odpalony na wolnych spadlo do 1.4 bara ;/ chlodnica oleju jak by zapowietrzona i termostat sie nie otworzył :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się