dawid_sc Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 sprawdz wszystkie kanaly olejowe jaki jest ich stan . ale za malo cisnienia masz wiec czyzby nie pompa:)??
AZCARS Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2013 a spotkał sie ktos by nowa pompa byla wadliwa :> ? jak sprawdzic ich stan ? jakie powinno byc cisnienie na wolnych :> ? jak ucieka cisnienie przez szklanki to tez bedzie pokazywac zanizone ale na wolnych nie powinny klepac jak dostaja 5 barow ;/
dawid_sc Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 no wiec wlasnie . kurde powiem tak ja np mialem nie raz pompy wodne nowe ktore po 1 dniu sie zatarly wiec fakt nie jakas skf czy cos . A odnosnie pompy oleju w vivaro masz pompe olejowa od nissana quashqai( jakos tak sie to pisze) no i w tym vivaro po 70tys pompa idzie na zlom . Wiec nie zawsze nowe jest dobre:)
AZCARS Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2013 z tego co czytalem to 2bary to tylko sie cieszyc z takiego cisnienia na wolnych a jak mocno zagrzejesz silnik to spada do 1,6 moze jak ucieka szklankami i napinaczem to wzrosnie cisnienie i bedzie ok . pompe nowa zalalem olejem by sie nie zatarła :/
Dev Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Pompa nie ma jak sie zatrzec Popelniles blad przy zakladaniu popychaczy i walkow
wampir Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Jeżeli ktoś słyszy jakieś niepokojące odgłosy tak jak autor tematu to powinien zacząć od pomiaru ciśnienia oleju, potem zalać engine flush motula, zdemontować miskę, wyczyścić pompę, zakręcić miskę z nową uszczelkę? Nowy filtr oleju i olej np. Motul 5W40. Pytanie co jeśli po zamontowaniu nadal ciśnienie będzie nadal nie takie jak powinno być? Można jakoś ocenić stan pompy oleju po zdjęciu miski?
AZCARS Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2013 Pompa nie ma jak sie zatrzecPopelniles blad przy zakladaniu popychaczy i walkow Jaki bład :> ? Pompy z tego co wiem to sie nie sprawdzi
Dev Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Zakladales stare czy nowe popychacze ? Pytalem juz ale nie odpowiedziales...
AZCARS Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2013 Zakładałem te z mojej zatartej głowicy starej , jeden mi wypadl z reki wydechowy i wymienilem go na tego co byl orginalnie w tej glowicy .
Dev Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 To teraz sprawdz cisnienie sprezania Jak na ktoryms jest niskie to wiesz co dalej
AZCARS Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2013 przed założeniem płukałem je w ropie i smarowałem świeżym olejem . jak jest za niskie to co jest :>?
AZCARS Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2013 zawór zgiety nie jest napewno bo silnik pracuje idealnie po za klepaniem popychaczy głowica kupiona byla robiona prowadnice nowe zawory wydechowe i uszczelniacze . po załozeniu głowicy na rozruszniku nabiłem ciśnienie a pozniej dopiero odpalilem .
Dev Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Sprawdz cisnienie, na ktoryms masz kiche
AZCARS Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2013 po nowym roku sprawdze ale chyba i tak wezme sie za wymiane szklanek a napinacz zmienie pozniej wydac 1000zł na raz strasznie boli
pioteros Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 adam, jesli w glowicy gniazda na szklanki sa wyrobione to ich wymiana na nowe nic ci nie da bo olej wraz bedzie spieprzal bokiem a nie kanalami jedyna rozsadna dla mnie opcja to wpierw - sprawdzenie cisnienia oleju a dwa, glowica na stol, wnikliwa obserwacja stanu walkow/ich lozysk oraz wlasnie gniaz popychaczy i zaworow, sprawdzenie ich luzow szklanki naprawde ciezko zajechac tak jak czytam rzadko kiedy sa tak zuzyte na krawedziach zeby byly do wymiany, predzej sa zjechane na powierzchni przez krzywki walkow z powodu slabego smarowania lub slabego (starego) oleju
AZCARS Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2013 Cisnienie oleju sprawdzone pare postow wyzej masz dokladnie opisane co i jak łozyska wałkow własnie w stanie bardzo dobrym bo przed załozeniem glowicy ja dokladnie ogladalem , tak samo jak gniazda na popychacze ciasno wchodzily bez jakiegos latania . Prowadnice byly robione napewno bo wdziałem zdjecia przed kupnem jak i po tym jak do mnie przyszla widac bylo ze po remoncie . jest szansa ze sa zapchane popychacze jakims syfem ?
dawid_sc Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 nie mowie ze zatarles tylko probujemy dojsc o co halo hmmm hydro masz nowe czy uzywane???Mogles popelnic tez blad jak zakladales jak kolega opisuje ale raczej nadawaly by sie nowe bo jeden taki drugi taki i wiesz ze nie zgrasz tego jak trzeba:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się