easyone Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Witam, po wymianie turbo o czym pisalem w innym watku auto kopcilo mi na bialo, podobno mial to byc dym wywolany resztkami tego co zostalo po puszczeniu oleju, przejechalem juz prawie 300km i auto dalej kopci na siwo, ostatnie 40 km jechalem dosc ostro liczac ze wypala sie resztki tego syfu, na chwile przed jazda sprawdzilem poziom oleju, po dojechaniu na miejsce okazalo sie ze zniklo nie cale 0.5l w 40 km ? Pozatym zauwazylem ze olej na bagnecie wydaje sie jakis za rzadki, nie kryje calej powierzchni, szybko i lekko scieka. Czy moze to byc przyczyna tego ze wzielo go tak duzo. Osobiscie uzywalem wczesniej oleju 10w40, mechanik mowil ze dolewal jakis olej poczatkowo myslalem ze ten sam wkoncu mialem w bagazniku ale dzis przy dolewaniu stwierdzilem ze z butli mi nic nie ubylo, kartka przy wlewie byla zerwana wiec mozliwe ze dolal innego, czy w takim wypadku powiniem teraz zmienic olej. Czy moze to powodowac te kopcenie i znikanie oleju. Dzisiaj powinien przyjsc mi kabel od VAG wtedy postaram sie wrzucic logi, a teraz chodzi mi glownie o ten olej wymieniac czy zostawic.
grippen Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 na twoim miejscu bym wymienił [br]Dopisany: 13 Sierpień 2008, 13:44 _________________________________________________kupowałeś nową turbine czy po regeneracji może jest wadliwa i puszcza olej
easyone Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2008 regenerowana kupilem, czy po logach z VAGu bedzie mozna stwierdzic czy to turbawka puszcza olej bo chcial bym miec jakis argument w reku jezeli to wina turbo.
grippen Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 zobacz czy na turbinie nie ma luzów może są, auto straciło dynamikę jazdy czy nie po logach można dużo stwierdzić
easyone Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2008 jezdzi dynamicznie nic nie stracilo pod tym wzgledem, no to czekam na kabel i porobie logi. pozdrawiam easy z gory moge zapytac jakie grupy powinienem robic pod katem tego kopcenia i ubytku oleju.
grippen Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 wszystko masz napisane http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
dark79 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 sciagnij weza ktory jest przy turbo i zobacz jakie luzy ma walek turbiny, mozesz tez sciagnac za turbina, najlepiej przy intercoolerze i zobacz ile jest tam oleju
easyone Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2008 sciagnelem waz ktory wchodzi do turbo od przodu i nie wyczulem zadnych luzow na walku wewnatrz, za to znajdowal sie tam olej nieduze ilosci ale bylo. jutro postaram sie zrobic logi.
spanky Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 jak dla mnie to zle zregenerowana/poskladana turbina ...
Musashi Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 po pierwsze, olej do wymiany, po drugie, po zalozeniu nowej turbiny lepiej jezdzic jakies 500 km delikatnie. po trzecie wszystko powyzej + zgadzam sie ze spanky`m
spanky Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 podobny temat ... http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t29061.0.html;highlight=bogumi%B3 skonczylo sie ponowna regeneracja turbo ...
easyone Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2008 cytat z tamtego tematu "Nieszczelne pierscienei mysle że odpadaja bo zapala ładnie i mocy nie brakuje, chyba że może uszczelniacze zaworów.. mysli jesli nie turbina." Moja audi jak zostawie na noc, potrafi zakrecic 2,3 razy zanim odpali (potem przez caly dzien pali normalnie), a ze przy awarii silnik mogl dostac troche po tylku to moze te pierscienie ? jakie wtedy by mogly wystepowac inne objawy.
grippen Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 piszesz o uszczelniaczach zaworowych to nie jest chyba możliwe jak piszesz że zniknęło pół litra na 40 kilometrach ja stawiam na turbine coś z nią nie tak a najlepiej to zrób tak wymień cały olej filtry i zrób logi bo to wróżenie z syfów [br]Dopisany: 14 Sierpień 2008, 11:40 _________________________________________________my wróżkami nie jesteśmy więc zapodaj logi to sie coś lepiej powie [br]Dopisany: 14 Sierpień 2008, 11:40 _________________________________________________sprawdź dokładnie może paczyłeś czy nie ma luzu poprzecznego a w turbo możesz mieć też luz wzdłużny zobacz dokładniej poruszaj na boki oraz w przód i tył
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się