Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słynne wtryski 216.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zgadzam się tylko jak dla mnie to przegięli z ceną:facepalm:

W ogóle na początku to babka mi zaczęła prawić o dziurach w tłokach przez większa mieszankę:facepalm:

Ktoś wie czy cowboy już zaprzestał robić wtryski bo coś takiego gdzieś przeczytałem???

Opublikowano

Tak przestal robic... niestety.

Ciezko dorwac naprawde ladne 216. Ja osobiscie najbardziej polecam zestawy boscha bo mialem z nimi najmniej reklamacji.

Opublikowano

Co mu sie stalo ?

Na emeryture poszedł ?

Ja zawsze wysylam do Nadarzyna

Opublikowano
Co mu sie stalo ?

Na emeryture poszedł ?

Ja zawsze wysylam do Nadarzyna

po prostu zaprzestał, robił je w nadarzynie również:wink:

Opublikowano

Czy coś bedę robił okażę się dopiero jak zaniosę turbinę do sprawdzenia bo przeładowuje ciśnienie i mnie ciągle odcina. Jeżeli będzie do roboty to zmieniam na AWX i wtedy pomyślę o wtryskach. Tylko jak tych końcówek szukać na allegro ? bo po wpisaniu 216 nie wiele wyskakuje ;) Bo moje są jeszcze w całkiem dobrym stanie .

Opublikowano
Czy coś bedę robił okażę się dopiero jak zaniosę turbinę do sprawdzenia bo przeładowuje ciśnienie i mnie ciągle odcina. Jeżeli będzie do roboty to zmieniam na AWX i wtedy pomyślę o wtryskach. Tylko jak tych końcówek szukać na allegro ? bo po wpisaniu 216 nie wiele wyskakuje ;) Bo moje są jeszcze w całkiem dobrym stanie .

Sam i tak nic nie zrobisz, trzeba oddac fachowcowi co to wyreguluje

Opublikowano

i ja u muszki brałem coś za 700 zł tylko jeżeli dawką zejdę poniżej 5 mg przestawiając na pompie to latem jest zadyma i wiadomo jeżeli celujesz powyżej 150 KM to intercooler nie wyrobi będzie słabsze auto w upalne dni

Opublikowano

Na turbo awx nie wyolbrzymial bym jednak..

Opublikowano

osobiście od muszki nie polecam...

Opublikowano
i ja u muszki brałem coś za 700 zł tylko jeżeli dawką zejdę poniżej 5 mg przestawiając na pompie to latem jest zadyma i wiadomo jeżeli celujesz powyżej 150 KM to intercooler nie wyrobi będzie słabsze auto w upalne dni

+1

i czyszczenie turbiny co pół roku

Opublikowano

nie ważne jakie wtryski, nie ważne jaka dawka jałowa, jak tuner się przyłoży nie ma prawa nic dymić i nie ma prawa nic turbo zachodzić sadzą, ma być tak jak było na total serii, do 150-160km IC jest zbędny, w upalne dni z nadkolem od S4 i t.AWX z pedałem w podłodze 50C nie powinno przekraczać wiec nie ma prawa nadmiernie dymić i znacząco mocy brakować, różnica w mocy miedzy AFN a AXG to +10km +20Nm, uogólniając pojeździj na dawce 5mg, potem przestaw na 3mg, to taka jest właśnie różnica miedzy tymi wtryskami, tylko na seryjnym programie, na czipie mówiąc łopatologicznie na dawce 48mg na afn było mocy tyle ile napęd jest w stanie przenieść by nie drzeć/buczeć, po zmianie na AXG zaczęło buczeć i trzeba było zjechać do 46mg by było znowu tyle mocy co na AFN, tylko jest mały szczegół, wtryski AFN miały ciśnienia 265/165bar a AXG 315/195bar, jak by przywrócił na wtryskach AFN ori ciśnienia różnica w mocy była by większa

Opublikowano

No to po założeniu wtrysków 216 turbo AWX ile można wykrzesać ? Na razie jest program na 140 km , ciekawe ile dojdzie po zmianie wtrysków

Opublikowano

Ja tam ze swojego doswiadczenia i tego co sie przez 6lat na czytałem na tym i innych forach vag, wiem tylko ze w pewnym moemencie IC jest wskazany...

Zaczynałem od samego chipa było standardowo 13X 300nm, auto kopciło jak seryjne, póxniej dorzuciłem same wtryski 216ki i nadkole S4, auto było wyrazniej mocniejsze w górnej partii obrotów ale dobrze kopciło, dorzuciłem hybryde , troche sie poprawiło z kopceniem, ale i tak dawał czadu(sam soft) pojechałem na strojenie, setup standardowy jak to witek powiedział 160/340nm(ile było niewiem ale pewnie 155km), strojenie miałem w wakacje tak wiec idealnie by sprawdzić czy kocpi, pare mocnych przejazdów auto słabsze, kopcenie wieksze niz seria, bo skoro kumple zwracja uwage że kopci to znaczy ze bardziej kopci niż wczęsniej), pojezdziłem tak dłuzej w zimniejsze dni było cąłkiem ok pod wzgledem dymu :D, ale najbardziej wyrazne braki w mocy były jak sie latał ow dzień(25-30st i później wychodziło sie tak na wieczór jak temp spadała ponizej 20st, to było INNE AUTO:whistling: załozyłem FMIC pod soft ~160/340, kopcenie zmneijszyło sie na bank, juz nie było tak widać w lusterku jak wczesniej, na mocy jakos nie zyskałem, ale była stabilna w ciepłe dni(można juz było sie ścigać po trasie na dłuższą mete- przyspieszenia). Polatałem tak ok roku i wpadła pompa 11ka, w sumie jakosbardzo sien ie zmieniło do tego co było w odczuciach. Logi według forumowiczów były ok wiec poleciałem na kolejne strojenie... Wyszło 165& płaskie 355nm, było by wiecej ale nie zmieniłem mapsensora, wiec doładowanie musiało zostać przy 2525mbar, auto w sumie kopciło nieco bardziej niz seria ale bez lipy - tak mi sie wydawało. Zrobiłem na tym setupie 2 sezony, miałem awarie silnika(nie wynikajacą z tunningu) Wpadł nowy słupek i osprzet ze starego + wałek SDI, dopiero teraz moge powiedzieć że jest znaczna redukcja dymienia. Tak wiec troche przeorbiłem tych setupów i wiem że auto jak sie zacznie bardziej ingerować w moc to IC powinien być większy, albo conajmniej lepiej odsłoniety niz ten co siedzi fabrycznie zabunkrowany w środku auta:whistling: A róznica jest wyrazna na logach, wszystko w wątku o budowie FMIC w B5. A miałem doczynienia naprawde z paroma projektami TDI w B5 z forum, nie ma takiego który po koxie kopci jak seria:whistling:

---------- Post dopisany at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany at 19:17 ----------

No to po założeniu wtrysków 216 turbo AWX ile można wykrzesać ? Na razie jest program na 140 km , ciekawe ile dojdzie po zmianie wtrysków

155:whistling: powtarzalny wynik w dziale z wykresami od paru lat:wink:

Opublikowano

Witam, da ktos namiary do tego Nadarzyna, by na moich wtryskach zrobili 216stki, i wkoncu na jakich koncowkach? Oprocz boscha co jeszcze warte?

Opublikowano

Wrzuc sobie w google "pompowtryski Nadarzyn"

Gosc nazywa sie Podkowinski Bogdan

Opublikowano
Witam, da ktos namiary do tego Nadarzyna, by na moich wtryskach zrobili 216stki, i wkoncu na jakich koncowkach? Oprocz boscha co jeszcze warte?

Ja bym brał tylko boscha ale z tym tez jest problem bo różnie partie wychodziły.

Daj znac sco i jak z ceną jak doinformujesz się:wink:

Opublikowano
Witam, da ktos namiary do tego Nadarzyna, by na moich wtryskach zrobili 216stki, i wkoncu na jakich koncowkach? Oprocz boscha co jeszcze warte?

Ja bym brał tylko boscha ale z tym tez jest problem bo różnie partie wychodziły.

Daj znac sco i jak z ceną jak doinformujesz się:wink:

znalezlem ich nowa strone Diesel System Nadarzyn - Serwis, regeneracja pomp i wtryskiwaczy. Sprzedaż części. — Nodes , podzwonie i sie zorientuje co i jak:wink:

Opublikowano

Ogolnie ciezko tam do nich swego czasu bylo sie dodzwonić

Opublikowano
Ogolnie ciezko tam do nich swego czasu bylo sie dodzwonić
]

Dlatego napisałem:decayed:

Dzień dobry, koszt nowych końcówek Boschowskich 230 brutto sztuka, regulacja wtryskwiacza 50 zł brutto sztuka. Czas ok 2 dni. Pozdrawiam Diesel System Podkowiński Bogdan ----- Original Message -----

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...